Primarni zavihki
Profesor pedagogike (un) in …/profesorica pedagogike (un) in …
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Profesor pedagogike (un) in …/profesorica pedagogike (un) in …Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževalne znanosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
- prenos teoretičnega znanja v prakso,
- uporabo teoretičnega znanja pri reševanju strokovnih in delovnih problemov,
- iskanje novih virov znanja,
- uporabo znanstvenih metod,
- sporazumevanje v stroki in med strokami,
- strokovno kritičnost in odgovornost,
- samostojnost in iniciativnost pri odločanju ter vodenju najzahtevnejšega dela,
- timsko delo,
- uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije,
- izoblikovano zavest o nujnosti vseživljenjskega izobraževanja,
- etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki,
- poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov,
- poznavanje in razumevanje nacionalnega in svetovnega zgodovinskega razvoja pedagogike in šolstva,
- razreševanje konkretnih pedagoških problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- koherentno obvladovanje temeljnega pedagoškega znanja,
- sodelovanje pri načrtovanju, izvajanju in evalviranju pedagoških ukrepov,
- učinkovito pedagoško komuniciranje s posamezniki in skupinami,
- strokovno komunikacijo v tujem jeziku,
- povezovanje znanja s področja različnih pedagoških disciplin in njeno aplikacijo,
- upoštevanje in razumevanje individualnih razlik ter razvojnih zakonitosti,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst pedagoške teorije,
- uporabo sodobnih analitičnih orodij za kritično soočanje z družbenimi pojavi, ki so pedagoško relevantni,
- uporabo pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti za vpis v višji letnik, določene s študijskim programom.
Profesor pedagogike (un) in …/profesorica pedagogike (un) in …
SOK 7
EOK 6
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
Magister profesor predšolske vzgoje/magistrica profesorica predšolske vzgoje
Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenja
Magister edukacijskih politik/magistrica edukacijskih politik
Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogike
Magister profesor andragogike in …/magistrica profesorica andragogike in …
Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogike
Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogike
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Magister profesor pedagogike in …/magistrica profesorica pedagogike in …
Magister profesor pedagogike in …/magistrica profesorica pedagogike in …
magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogike
Magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogike
Magister profesor socialne pedagogike/magistrica profesorica socialne pedagogike
Magister profesor socialne pedagogike/magistrica profesorica socialne pedagogike
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Magister profesor logopedije in surdopedagogike/magistrica profesorica logopedije in surdopedagogike
Magister profesor razrednega pouka/magistrica profesorica razrednega pouka
Magister profesor razrednega pouka/magistrica profesorica razrednega pouka
SOK 8 / EOK 7
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Opis poklica
Kratek opis
Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.
Kaj delavec običajno dela
Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.
Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi.
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane