Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister edukacijskih politik/magistrica edukacijskih politikDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij -izobraževanje učiteljev in edukacijske vede, humanistika in umetnost ali družbene, poslovne, upravne in pravne vede (1. alineja 38.a člena ZVis), v obsegu vsaj 180 KT – brez dodatnih obveznosti ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij (2. alineja 38.a člena ZVis), v obsegu vsaj 180 KT, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij druge stopnje PeF glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij – izobraževanje učiteljev in edukacijske vede, humanistika in umetnost ali družbene, poslovne, upravne in pravne vede – brez dodatnih obveznosti ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij PeF druge stopnje glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • poznavanje, spremljanje in uporabo ustreznih teorij in metod raziskovanja,
  • raziskovanje in prenašanje spoznanj v prakso,
  • razvijanje novega znanja in razumevanje področja,
  • razvijanje kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, refleksija ipd.),
  • vodenje in organizacijo,
  • vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
  • sodelovanje v timu in komuniciranje z drugimi strokovnimi delavci, vključenimi v proces dela,
  • reflektiranje in evalvacijo obstoječe prakse ter prepoznavanje možnosti za dvig kakovosti dejavnosti,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno poznavanje teoretičnih osnov področja edukacijskih politik, njihovo refleksijo in njihovo uporabo v praksi,
  • poglobljeno razumevanje procesov reflektiranja in načrtnega urejanja področja edukacije,
  • poglobljeno razumevanje družbe, države in institucionalnega delovanja, vpliva institucij na uporabnike storitev v polju edukacije in ozaveščanje dejstva lastne institucionalne vpetosti,
  • poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje različnih oblik dela s področja edukacijskih politik (spremljanje dogajanja na področju, ocenjevanje trendov, predlogi za izboljšanje kakovosti in pravičnosti sistemov edukacije itd.),
  • avtonomno vodenje, spremljanje in evalvacijo posebnih projektov v polju edukacije (npr. samostojno vodenje projektov ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti in učinkovitosti v vrtcu, šoli, na univerzi; načrtovanje in vodenje razvoja šolske mreže v občini ipd.),
  • zahtevnejše analitično in raziskovalno delo na področju edukacijskih politik na regionalni ravni – npr. priprava regionalnega programa razvoja človeških virov ipd.),
  • razumevanje, refleksijo in uveljavljanje temeljnih vrednot in norm (človekovih pravic in dolžnosti, strpnosti, solidarnosti …) na področju edukacije,
  • razumevanje, refleksijo in prakticiranje pravičnosti na področju edukacije,
  • razumevanje, refleksijo in prakticiranje učinkovitosti na področju edukacije,
  • analitično strukturiran pogled na medkulturni dialog v vzgojno-izobraževalnih in drugih kontekstih,
  • vodenje raziskovalnega pristopa k problemu in ga obravnavati v primerjalni (tudi mednarodni) luči,
  • poglobljeno poznavanje osnovnih načel in elementov vodenja timov in služb,
  • analitično utemeljeno avtonomno presojo kriznih situacij in pripravo scenarijev za razreševanje problemov, ki izhajajo iz zaostrenih socialnih, etničnih, generacijskih položajev,
  • razumevanje makro razsežnosti edukacijskih politik in njihovo uporabo na posamičnih ravneh/področjih vzgoje in izobraževanja,
  • poznavanje, razumevanje, usmerjenost v aktivno, inkluzivno, nediskriminatorno delo, multikulturalnost.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent mora za prehod v drugi letnik opraviti izpitne obveznosti v obsegu 48 KT.

Magister edukacijskih politik/magistrica edukacijskih politik

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti predpisane module in pridobiti kredite v obsegu 120 KT.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: