Primarni zavihki
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževalne znanosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic na področju dela z učenci s posebnimi potrebami,
- obvladanje raziskovalne metodologije za potrebe inkluzivnega izobraževanja,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- smiselno implementacijo pridobljenege znanja v prakso,
- razvoj kritične in samokritične presoje pri delu v razredih, kjer so vključeni otroci s posebnimi potrebami,
- sodelovanje v različnih strokovnih timih ter vodenje in organiziranje dela,
- organizacijo in spodbujanje uspešnega učenja,
- razvijanje tolerantnosti in fleksibilnosti v šolskem okolju, upoštevanje etičnih norm in poklicnega kodeksa,
- proaktivnost in avtonomnost v strokovnem delu ter ustvarjanje novega znanja,
- obvladovanje komunikacijskih veščin na različnih interakcijskih ravneh (z otroki, mladostniki, odraslimi, starši, strokovnimi delavci),
- samorefleksijo in zavezanost profesionalni etiki, prepoznavanje in reševanje moralno-etičnih dilem in problemov,
- kooperativno naravnanost v različnih skupinah z uporabniki in drugimi skupinami,
- projektno delo v inkluzivnem okolju,
- stalen profesionalni razvoj,
- prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig kakovosti,
- poznavanje koncepta inkluzije in ključnih dejavnikov, ki omogočajo učinkovito učenje in poučevanje vseh učencev,
- prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami in pomoč pri usmerjanju v ustrezne programe VIZ,
- individualizirano in diferencirano načrtovanje dejavnosti v razredu (skupini), ki vključuje vsakega posameznika z namenom olajšati in spodbuditi proces učenja,
- izbiro in izvajanje ustreznih pristopov, metod, strategij dela in prilagoditev glede na specifične potrebe posameznika,
- prilagajanje dela, učnih pripomočkov in gradiv za učence s posebnimi potrebami (v nadaljevanju UPP),
- vodenje in organiziranje individualnega in skupinskega vzgojno svetovalnega dela za učence s PP in njihove družine,
- spodbujanje in razvijanje socialno-emocionalnega učenja,
- podpiranje in razvijanje sodelovanja, tutorstva in pomoči med učenci z namenom izboljšanja učenja, medsebojnih odnosov in večjega sprejemanja individualnih razlik,
- pedagoško vodenje razreda, skupine, posameznikov,
- sodelovanje in timsko delo z drugimi učitelji in strokovnimi delavci, ki sodelujejo v vzgojno-izobraževalnem procesu z UPP,
- oblikovanje celovite ocene potreb UPP ter uporabo ustreznih postopkov, metod in tehnik za pripravo in izvajanje individualiziranih programov,
- identifikacijo in analizo preprek, ovir, razpoložljivih virov ter proaktivno reševanje problemov,
- avtonomno izvajanje in sodelovanje v raziskavah ter ustvarjanje novega znanja, oblikovanje novih praks,
- poznavanje metod reflektiranja ter uporabo za lasten profesionalni razvoj in razvoj stroke,
- podporo in sodelovanje z družinami UPP,
- vrednotenje, kritično evalvacijo vzgojno-izobraževalnega dela z UPP, obstoječe prakse, politike in raziskovanja VIZ za UPP,
- razumevanje in obvladovanje strategij dela z UPP (preventivne, kompenzacijske, osebnostno in socialno integrativne),
- razumevanje pomena pluralizma, multikulturnosti in marginaliziranih skupin v sodobni družbi in specifičnih kulturah,
- poznavanje in prepoznavanje različnih potreb učencev v multikulturnem okolju,
- poznavanje temeljnih strategij za premagovanje različnih posebnosti multikulturnih okolij (jezikovna različnost, pismenost, sodelovanje s starši),
- razvijanje usposobljenosti učencev za vseživljenjsko učenje (učenje učenja, IKT),
- razvijanje lastne profesionalnosti, znanja in razumevanja na področju inkluzivne pedagogike.
Študent mora za napredovanje v 2. letnik doseči 45 ECTS (75 % ECTS) od 60 ECTS prvega letnika študijskega programa.
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Opis poklica
Kratek opis
Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.
Kaj delavec običajno dela
Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.
Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi.
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane