Primarni zavihki
Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenja
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenjaDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- razumevanje osnovnih družbenih procesov, znanstvenih izhodišč ter sodobnih dosežkov, ki ga usmerjajo k analiziranju in reševanju izzivov in problemov iz strokovnega področja,
- natančno in jasno izražanje ter suvereno rabo strokovnega jezika,
- razvijanje in razumevanje osnovnih pedagoških konceptov in zakonitosti njihovega razvoja in delovanja,
- kritično presojo obstoječe prakse, politike in raziskovanja zgodnjega učenja,
- razumevanje vloge dejavnikov okolja na otrokov razvoj in učenje,
- teoretično in praktično obvladovanje komunikacije,
- sodelovanje z vsemi subjekti, vključenimi v procese zgodnjega učenja,
- iskanje, izbiro in uporabo relevantnih podatkov in informacij, ki jih ponujajo pisni viri in sodobna tehnologija,
- ustvarjanje in izražanje pozitivnega odnosa in odgovornosti do različnih umetnosti in kultur,
- recepcijo, percepcijo in produkcijo v različnih umetnostnih jezikih v odnosu do zagotavljanja spodbudnega učnega okolja,
- izbiro in uporabo različnih strategij, pristopov in metod dela z različnimi otroki,
- sodelovanje ter vodenje timskega in samostojnega dela,
- načrtovanje in izpeljavo projektov ter predstavljanje lastnih dosežkov in spoznanj v različnih oblikah,
- gojenje kulture bivanja in prenašanje vedenja o njej s poudarkom na osveščenosti o pomenu narave in ekologije za človeka ter psihofizičnega zdravja,
- prepoznavanje različnosti in potreb otrok,
- prispevanje k sistemu zagotavljanja kakovosti,
- sodelovanje s kolegi, da bi izboljšal lastno učenje in poučevanje ter delil izkušnje z drugimi,
- razumevanje in utemeljevanje sodobnih pedagoških praks,
- razumevanje in kritično presojo uradnega in izvedbenega kurikula,
- prepoznavanje in aplikativno integriranje vseh elementov kurikula,
- upoštevanje in spoštovanje kulturnih specifičnosti družin in lokalnih skupnosti,
- vrednotenje, kritično izbiro in izvajanje glasbe za otroke,
- umetniško udejstvovanje in razvijanje pozitivnega odnosa do glasbene kulture,
- razvijanje novih znanj in razumevanjepomena uprizoritvenih umetnosti,
- razumevanje likovno teoretskih ter komunikacijskih konceptov in zakonitosti likovnega jezika,
- razumevanje sodobnih pristopov in strategij pri vodenju in izvajanju likovnih dejavnosti,
- uporabo različnih konceptov otroštva in vzgoje pri načrtovanju, izvajanju in evalviranju dela s posameznikom ali s skupino,
- nudenje čustvene varnosti otrokom,
- spodbujanje samostojnosti otrok v skladu z njihovo zrelostjo,
- usmerjanje pozornosti na pozitivne lastnosti lastne osebnosti in osebnosti drugih,
- razumevanje in upoštevanje odnosov med vzgojno-izobraževalno institucijo in okoljem,
- interdisciplinarno prepoznavanje in razumevanje raznolikosti v vzgojno-izobraževalnem prostoru,
- spodbujanje radovednosti otrok na področju naravoslovja,
- povezovanje in posploševanje temeljnih naravoslovnih pojmovanj in njihovo prilagajanje spoznavnim sposobnostim otrok,
- odgovorno ravnanje v okolju,
- nuditi otroku oblike pomoči pri razvoju logično-matematičnega mišljenja in pojmov,
- razvijati strategije reševanja preprostih matematičnih problemov ter s pomočjo kognitivnega konflikta motivirati otroka k uvidu problemske situacije in k reševanju pripadajočega problema,
- izvajanje empiričnega, pretežno kvalitativnega raziskovanja področja zgodnjega učenja in poučevanja,
- upoštevanje etičnih načel v procesih raziskovanja,
- izbiro ustreznih jezikovnih znakov in koda glede na govorni položaj in namernost sporočanja,
- tvorbo znanstvenega besedila,
- teoretično in praktično obvladanje komunikacije,
- preverjanje in uporabo pridobljenih znanj v praksi,
- spodbujanje zgodnjega govornega razvoja otrok in drugih oblik simbolnega izražanja,
- razumevanje vloge dejavnikov okolja na otrokov razvoj in učenje.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 48 KT (80 % KT) od 60 KT prvega letnika študijskega programa.
Magister profesor zgodnjega učenja/magistrica profesorica zgodnjega učenja
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane