Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister profesor predšolske vzgoje/magistrica profesorica predšolske vzgojeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:

V magistrski študijski program druge stopnje Predšolska vzgoja se lahko vpiše, kdor je končal:

  • študijski program prve stopnje v obsegu 180 kreditnih točk (v nadaljevanju: KT), ali visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznega strokovnega področja predšolska vzgoja, brez dodatnih obveznosti (KLASIUS-P Izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok).
  • študijski program prve stopnje v obsegu 240 kreditnih točk z ustreznega strokovnega področja predšolska vzgoja, brez dodatnih obveznosti (KLASIUS-P Izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok).
  • študijski program prve stopnje v obsegu vsaj 180 KT, ali univerzitetni/visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če pred vpisom v program opravi študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija, v višini med 10 in 60 KT (kandidatka oziroma kandidat mora pred vpisom v študijski program izkazati izkušnje na področju vzgoje in izobraževanja v obsegu 15 KT. Izkušnje bodo kandidatke oziroma kandidati izkazovali s potrdili delodajalca o delovnih izkušnjah ali z dokazili o zaključku študijskega programa, ki je vključeval vsaj 15 KT praktičnega pedagoškega usposabljanja v vzgoji in izobraževanju.). O obveznostih odloči Senat PeF UL na predlog komisije, pristojne za podiplomski študij druge stopnje PeF UL, glede na različnost strokovnega področja. Kandidatka oziroma kandidat lahko opravi te študijske obveznosti med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje ali z opravljanjem izpitov pred vpisom v magistrski študijski program.
  • Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidatke in kandidati, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini in se vpisujejo pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidatke in kandidate, ki so zaključili šolanje v Sloveniji. Pred vpisom v program morajo opraviti postopek priznavanja izobraževanja za namen nadaljevanja študija.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

Splošne kompetence:

  • poznavanje in uporaba ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
  • sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
  • vodstvene in organizacijske zmožnosti,
  • vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
  • zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso,
  • razvijanje novega znanja in razumevanja področja,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno–izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci),
  • reflektiranje in evalvacija obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
  • razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.

Predmetno-specifične kompetence:

  • zmožnost sodelovalnega reševanja problemov edukacije v različnih kontekstih,
  • zmožnost prilagajanja prakse specifičnim edukacijskim kontekstom,
  • razvoj znanja in razumevanja na področju predšolske vzgoje,
  • zmožnost refleksije in artikulacije vrednot in stališč, ki ustrezajo določeni praksi,
  • zmožnost uporabe raziskovanja na predšolskem področju za oblikovanje drugačnih praks,
  • zmožnost usmerjanja prakse v smeri medkulturnega in medetičnega dialoga,
  • zmožnost povezovanja kurikularnih področij,
  • poglobljeno razumevanje teorij razvoja, vodenja in evalvacije dela v javnem zavodu – vrtcu,
  • zmožnost vodenja in organizacije javnega zavoda – vrtca.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Pogoj za napredovanje v 2. letnik je opravljenih 45 KT iz obveznosti 1. letnika.

Magister profesor predšolske vzgoje/magistrica profesorica predšolske vzgoje

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora kandidat/-ka zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa. Pri tem se lahko upoštevajo tudi kreditne točke, pridobljene na drugih visokošolskih zavodih doma in v tujini (mobilnost) oz. dosežene na podlagi priznanega znanja in spretnosti, če so bile dosežene v skladu z zakonom, statutom UL in pravili PeF ter potrjene na organih fakultete.

Kandidat/-ka, ki se vpiše v program druge stopnje PV, mora ne glede na določila prejšnjega odstavka, doseči najmanj 60 ECTS v študijskem programu PeF UL.

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta 

URL

URL izvajalca: