Primarni zavihki
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V študijski program Inkluzivna pedagogika se lahko vpišejo kandidatke in kandidati, ki so zaključili enega izmed spodaj navedenih študijskih programov:
Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidatke in kandidati, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini in se vpisujejo pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidatke in kandidate, ki so zaključili šolanje v Sloveniji. Pred vpisom v študijski program morajo opraviti . |
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev brez predmetne specializacije |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Generične (splošne) kompetence:
- poznavanje in uporaba ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse;
- sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, refleksija,...);
- vodstvene in organizacijske zmožnosti;
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami;
- zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso;
- razvijanje novega znanja in razumevanja področja;
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom;
- zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi strokovnimi delavci, vključenimi v delovnem procesu;
- reflektiranje in evalvacija obstoječe delovne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti;
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
Predmetno-specifične kompetence:
- zmožnost sodelovalnega (kolaborativnega) in etičnega reševanja problemov na področju inkluzivne pedagogike;
- zmožnost zavzemanja, spreminjanja in prilagajanja lastne prakse zahtevam in razvoju inkluzivne pedagogike;
- zmožnost reflektiranja vrednot, ki ustrezajo inkluzivno naravnanim praksam in pravicam uporabnikov;
- razvoj znanja, razumevanja in refleksije procesov inkluzije, segregacije, stigmatizacije, marginalizacije ter pogojev uvajanja in izvajanja inkluzivnih praks;
- zmožnost uporabiti spoznanja sodobnega raziskovanja za razumevanje multikulturnih, nediskriminatornih in inkluzivnih politik, kultur in praks;
- sposobnost razumevanja in raziskovanja strukture, dinamike in kulture različnih vzgojno-izobraževalnih institucij z namenom zagotavljanja višje kakovosti strokovnega dela;
- poznavanje in razumevanje organizacijskih razmerij, uvajanja sprememb in učenja v vzgoji in izobraževanju za koordinirano vodenje pedagoškega inkluzivnega delovanja na nivoju individualnega in skupinskega dela, ter na ravni posamezne institucije in medinstitucionalnega povezovanja;
- sposobnost empatičnega razumevanja otrok, mladostnikov, staršev in sodelavcev ter oblikovanja takšnih procesov sodelovanja in komunikacij, ki pripomorejo razvoju posameznikov;
- sposobnost razumevanja individualnega življenjskega položaja, socialnega konteksta, ovir, motenj/težav ter spretnosti, virov in moči posameznikov z namenom oblikovanja prilagoditev in sistemov podpor;
- razvoj učinkovitih strategij dela z učenci in skupinami s težavami v socialnem vključevanju in/ali učnem napredovanju;
- uporaba in razvoj takšnih prilagoditev in postopkov, ki so zavezani potrebam posameznika in skupin ter principom partnerskega vključevanja otrok, mladostnikov, staršev in timskega dela;
- razvoj in evalvacija individualnih in skupinskih oblik pomoči, prilagoditev in drugih inkluzivnih intervencij.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Splošen pogoj za napredovanje iz nižjega letnika v višji letnik je pridobitev najmanj 54 ECTS. Manjkajoče ECTS iz predhodnega letnika mora študent/-ka opraviti v naslednjem letniku. Če študent/-ka ne doseže predpisanih 54 ECTS, se – ob upoštevanju meril in postopkov, ki jih določa 153. člen Statuta UL – lahko izjemoma vpiše v višji letnik.
Študent/-ka lahko ponavlja letnik, če opravi vsaj 50 % vseh zahtevanih obveznosti.
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Opis poklica
Kratek opis
Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.
Kaj delavec običajno dela
Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.
Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi.
Za dokončanje študija mora kandidat/ka zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh delov programa. Pri tem se lahko upoštevajo tudi kreditne točke, pridobljene na drugih visokošolskih zavodih doma in v tujini (mobilnost) oziroma dosežene na podlagi priznanega znanja in spretnosti, če so bile dosežene v skladu z zakonom, statutom UL in pravili PeF ter bile potrjene na organih fakultete.
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane