Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogikeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznega strokovnega področja (edukacijske vede, predšolska vzgoja, razredni pouk, pedagogika, psihologija, sociologija in management) ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija in obsegajo 30 kreditnih točk iz predmetnih področij pedagogike, andragogike, psihologije, managementa in družboslovnega raziskovanja ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program Predšolska vzgoja, sprejet pred 11. 6. 2004 ali
  • zaključen drugi visokošolski strokovni ali univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, če je kandidat pred vpisom opravil študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija in obsegajo 30 kreditnih točk iz predmetnih področij pedagogike, andragogike, psihologije, managementa in družboslovnega raziskovanja.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • razumevanje družbenih, psiholoških, ekonomskih in pravnih temeljev,
  • poznavanje sodobnih strategij učenja in poučevanja ter razvoja kariere,
  • uporabo znanja v praksi,
  • razvijanje in uresničevanje izvirnih idej,
  • analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic,
  • obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
  • razvijanje akademskih veščin za posredovanje, prenos, promocijo in objavo rezultatov znanstvenih raziskav,
  • razvijanje novih spretnosti na podlagi obstoječih znanj in izkušenj,
  • avtonomnost in odgovornost pri strokovnem delu,
  • organizacijo in vodenje v delovnem kontekstu,
  • vodenje (interdisciplinarne) delovne skupine,
  • spretnosti o načrtovanju in upravljanju dejavnosti ter ocenjevanju storilnosti opravljenega dela,
  • razvijanje koncepta vseživljenjskega učenja v družbi in pri posamezniku,
  • razumevanje in avtonomno usmerjanje učnega procesa in razvoja kariere,
  • razvoj zahtevnih kognitivnih spretnosti, povezanih z razvojno stopnjo posameznika,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije,
  • razvijanje zavesti o pomenu komunikacije in kvalitetnih odnosov,
  • sodelovanje na lokalni, regionalni, nacionalni, evropski in širši globalni ravni,
  • skupinsko delo z upoštevanjem raznolikosti, večkulturnosti in etičnosti,
  • razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, posebej komunikacije v mednarodnem okolju,
  • samokritični premislek o lastnem delu ter izboljšanje kakovosti le tega z razvijanjem študijskih in raziskovalnih spretnosti,
  • nenehni poklicni razvoj,
  • odprtost za nasvete in sodobna dognanja v svojem poklicnem okolju,
  • spoštovanje etičnih načel in zavezanost profesionalni etiki,
(predmetnospecifične kompetence)
  • razumevanje sodobnih vidikov izobraževanja odraslih ter razvoja kariere,
  • razumevanje psiholoških znanstvenih spoznanj o učenju in poučevanju ter razvoju kariere posameznika,
  • poznavanje modelov managementa znanja,
  • poznavanje in razumevanje teoretičnih osnov in modelov izobraževalnega in kariernega svetovalnega dela,
  • zaznavanje in reševanje sodobnih problemov vzgoje in izobraževanja ter razvoja kariere,
  • znanstveno-raziskovalno delo na področju teorije in prakse izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
  • kreativno prikazovanje svojih lastnih ugotovitev in rezultatov raziskav na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
  • oblikovanje celovite ocene učnih potreb posameznika oziroma skupine, njihovih močnih in šibkih področij ob upoštevanju okoljskih dejavnikov (fizičnih, socialnih, kulturnih) z ustreznimi postopki in instrumenti,
  • sodelovanje pri odločanju in prevzemanje odgovornosti za razvoj izobraževanja odraslih in razvoj kariere na nacionalni, regionalni in lokalni ravni,
  • razvijanje avtonomnosti pri iskanju rešitev v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
  • vodenje ali usklajevanje (multidisciplinarnih) izobraževalnih skupin,
  • samostojno načrtovanje, upravljanje in evalviranje projektov in izobraževalnih programov,
  • prevzemanje odgovornosti za lasten poklicen razvoj, motiviranost za supervizijske in intervizijske oblike dela,
  • organiziranje aktivnega in samostojnega učenja,
  • izvajanje svetovanja na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
  • poznavanje metodik izobraževanja odraslih,
  • uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v (ne)formalnih učnih situacijah in pri drugem strokovnem delu,
  • poznavanje in razumevanje socialnih procesov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju in razvoju kariere),
  • analiziranje aktualnih socialnih norm in odnosov, povezanih z izobraževanjem odraslih in razvojem kariere,  in izvajanje aktivnosti za njihovo razvijanje,
  • razumevanje odnosov med izobraževalno institucijo in socialnim okoljem,
  • razvijanje zavesti in spretnosti za konstruktivno medsebojno komunikacijo v vzgojno-izobraževalnem procesu in procesu razvoja kariere,
  • sodelovanje s strokovnjaki iz različnih vzgojno-izobraževalnih in kariernih področij,
  • poznavanje in uporabo samoevalvacije v vzgojno-izobraževalnem in kariernem procesu, z namenom izboljšanja lastnega dela,
  • načrtovanje lastnega poklicnega razvoja na področju pedagoško-andragoškega dela,
  • razvijanje identitete izobraževalca odraslih in svetovalca za razvoj kariere.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
 

Napredovanje:

Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 48 KT (80,0 %) od 60 KT prvega letnika študijskega programa.

Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogike

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: