Primarni zavihki
Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževalne znanosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- razumevanje družbenih, psiholoških, ekonomskih in pravnih temeljev,
- poznavanje sodobnih strategij učenja in poučevanja ter razvoja kariere,
- uporabo znanja v praksi,
- razvijanje in uresničevanje izvirnih idej,
- analizo, sintezo in predvidevanje rešitev ter posledic,
- obvladanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
- razvijanje akademskih veščin za posredovanje, prenos, promocijo in objavo rezultatov znanstvenih raziskav,
- razvijanje novih spretnosti na podlagi obstoječih znanj in izkušenj,
- avtonomnost in odgovornost pri strokovnem delu,
- organizacijo in vodenje v delovnem kontekstu,
- vodenje (interdisciplinarne) delovne skupine,
- spretnosti o načrtovanju in upravljanju dejavnosti ter ocenjevanju storilnosti opravljenega dela,
- razvijanje koncepta vseživljenjskega učenja v družbi in pri posamezniku,
- razumevanje in avtonomno usmerjanje učnega procesa in razvoja kariere,
- razvoj zahtevnih kognitivnih spretnosti, povezanih z razvojno stopnjo posameznika,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije,
- razvijanje zavesti o pomenu komunikacije in kvalitetnih odnosov,
- sodelovanje na lokalni, regionalni, nacionalni, evropski in širši globalni ravni,
- skupinsko delo z upoštevanjem raznolikosti, večkulturnosti in etičnosti,
- razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, posebej komunikacije v mednarodnem okolju,
- samokritični premislek o lastnem delu ter izboljšanje kakovosti le tega z razvijanjem študijskih in raziskovalnih spretnosti,
- nenehni poklicni razvoj,
- odprtost za nasvete in sodobna dognanja v svojem poklicnem okolju,
- spoštovanje etičnih načel in zavezanost profesionalni etiki,
- razumevanje sodobnih vidikov izobraževanja odraslih ter razvoja kariere,
- razumevanje psiholoških znanstvenih spoznanj o učenju in poučevanju ter razvoju kariere posameznika,
- poznavanje modelov managementa znanja,
- poznavanje in razumevanje teoretičnih osnov in modelov izobraževalnega in kariernega svetovalnega dela,
- zaznavanje in reševanje sodobnih problemov vzgoje in izobraževanja ter razvoja kariere,
- znanstveno-raziskovalno delo na področju teorije in prakse izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
- kreativno prikazovanje svojih lastnih ugotovitev in rezultatov raziskav na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
- oblikovanje celovite ocene učnih potreb posameznika oziroma skupine, njihovih močnih in šibkih področij ob upoštevanju okoljskih dejavnikov (fizičnih, socialnih, kulturnih) z ustreznimi postopki in instrumenti,
- sodelovanje pri odločanju in prevzemanje odgovornosti za razvoj izobraževanja odraslih in razvoj kariere na nacionalni, regionalni in lokalni ravni,
- razvijanje avtonomnosti pri iskanju rešitev v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
- vodenje ali usklajevanje (multidisciplinarnih) izobraževalnih skupin,
- samostojno načrtovanje, upravljanje in evalviranje projektov in izobraževalnih programov,
- prevzemanje odgovornosti za lasten poklicen razvoj, motiviranost za supervizijske in intervizijske oblike dela,
- organiziranje aktivnega in samostojnega učenja,
- izvajanje svetovanja na področju izobraževanja odraslih in razvoja kariere,
- poznavanje metodik izobraževanja odraslih,
- uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v (ne)formalnih učnih situacijah in pri drugem strokovnem delu,
- poznavanje in razumevanje socialnih procesov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju in razvoju kariere),
- analiziranje aktualnih socialnih norm in odnosov, povezanih z izobraževanjem odraslih in razvojem kariere, in izvajanje aktivnosti za njihovo razvijanje,
- razumevanje odnosov med izobraževalno institucijo in socialnim okoljem,
- razvijanje zavesti in spretnosti za konstruktivno medsebojno komunikacijo v vzgojno-izobraževalnem procesu in procesu razvoja kariere,
- sodelovanje s strokovnjaki iz različnih vzgojno-izobraževalnih in kariernih področij,
- poznavanje in uporabo samoevalvacije v vzgojno-izobraževalnem in kariernem procesu, z namenom izboljšanja lastnega dela,
- načrtovanje lastnega poklicnega razvoja na področju pedagoško-andragoškega dela,
- razvijanje identitete izobraževalca odraslih in svetovalca za razvoj kariere.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 48 KT (80,0 %) od 60 KT prvega letnika študijskega programa.
Magister profesor andragogike/magistrica profesorica andragogike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane