Primarni zavihki
Profesor specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)/profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Profesor specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)/profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
4 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 240 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje učiteljev brez predmetne specializacije |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
- komuniciranje, svetovalno/timsko delo,
- sintetično, analitično, ustvarjalno mišljenje ter reševanje problemov,
- fleksibilno uporabo znanja v praksi,
- avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost, (samo)evalviranje in prizadevanje za kakovost,
- splošno razgledanost, komuniciranje s strokovnjaki iz drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- iniciativnost/ambicioznost (vrednota osebnega stalnega napredovanja in strokovnega usposabljanja),
- informacijsko pismenost,
- upravljanje s časom, samopripravo in načrtovanje, samokontrolo izvajanja načrtov,
- komuniciranje v tujem jeziku,
- poznavanje in razumevanje socialnih sistemov, vodenja, institucionalnih okvirov dela (posebej procesov v šoli in kulturi),
- občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika,
- znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
- poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojno-izobraževalnega dela),
- uporabo informacijsko komunikacijske tehnologije v vzgoji in izobraževanju,
- razumevanje individualnih vrednot in vrednotnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etičnih vprašanj,
- poznavanje, razumevanje in usmerjenost v inkluzivno, nediskriminativno delo, multikulturalnost,
- poznavanje teoretičnih osnov področja SRP in njihovo uporabo v praksi,
- ugotavljanje posebnih potreb posameznika z uporabo ustreznih (diagnostičnih) postopkov, metod in tehnik ter načrtovanje individualiziranih programov oz. intervencij v procesu rehabilitacije,
- razvijanje inkluzivne kulture, politike in prakse,
- delo s starši, skrbniki in družino - informiranje, educiranje, svetovanje in nudenje čustvene opore,
- poznavanje socialnih sistemov, nevladnih organizacij, prostovoljnega dela, zagovorništva,
- uporabo ustreznih postopkov (metod) raziskovanja in razvoja prakse (področja dela), npr. študij primera, akcijsko raziskovanje ipd.,
- sinergistično delovanje v organizaciji/(inter)disciplinarnem timu,
- reševanje konfliktov na odnosni in strokovni ravni,
- poklicno delovanje v skladu s poklicno etiko, kodeksi; prepoznavanje in reševanje moralnoetičnih dilem in problemov: delovanje na način, ki ščiti osnovne pravice, integriteto in dostojanstvo posameznika,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, supervizija, intervizija).
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Splošen pogoj za napredovanje iz nižjega letnika v višji letnik je pridobitev najmanj 54 KT. Pri tem so pogoj za napredovanje opravljene vse vaje in integrirana praksa. Manjkajoče KT iz predhodnega letnika mora študent opraviti najkasneje v naslednjem letniku.
Profesor specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)/profesorica specialne in rehabilitacijske pedagogike (un)
SOK 7
EOK 6
Magister profesor inkluzivne pedagogike/magistrica profesorica inkluzivne pedagogike
Magister profesor logopedije in surdopedagogike/magistrica profesorica logopedije in surdopedagogike
Magister profesor razrednega pouka/magistrica profesorica razrednega pouka
Magister profesor razrednega pouka/magistrica profesorica razrednega pouka
SOK 8 / EOK 7
Prikazana je možna karierna pot znotraj znotraj področja izbrane kvalifikacije. Za možnost nadaljnjega izobraževanja na višji stopnji glejte zavihek 'Prehodnost'.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Opis poklica
Kratek opis
Učitelj otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem zdravju v sodelovanju s strokovnjaki drugih profilov skrbi za celosten razvoj otroka, mladostnika in tudi odraslih z motnjami v duševnem razvoju.
Kaj delavec običajno dela
Učitelj otrok in mladostnikov z motnjami v duševnem zdravju predvsem v fazi opazovanja, odkrivanja bolezni in usmerjanja otroka dela timsko in tesno sodeluje s starši. Glavna področja dela so določena z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, Zakonom o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami in z drugimi področnimi zakoni in predpisi.
Za dokončanje študija mora študent zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh delov programa (obvezni, izbirni ipd.).
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane