Primarni zavihki
Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževalne znanosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- izvirnost in ustvarjalnost pri strokovnem in znanstvenem delu,
- uporabo znanja v praksi,
- pridobivanje novega poklicnega znanja,
- samostojno in neodvisno raziskovanje in prenašanje novih spoznanj v prakso,
- vodenje, organiziranje in odločanje,
- sodelovanje z drugimi in delo v (interdisciplinarni) skupini,
- sporazumevanje s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in veljavno zakonodajo,
- razvijanje prakse,
- poglobljeno razumevanje teoretičnih osnov področja muzejske pedagogike, njihovo refleksijo in njihovo uporabo v praksi,
- poglobljeno razumevanje vzgojno-izobraževalne vrednosti kulturne in naravne dediščine človeštva in v povezavi s tem vzgojno-izobraževalne vloge muzejev,
- poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje različnih oblik vzgojnoizobraževalnega dela v muzejih in ustanovah z značilnostmi muzeja,
- poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje metodičnih pristopov k vrednotenju, razumevanju in uveljavljanju muzejskih zbirk,
- samostojno in timsko organiziranje učnih dejavnosti in ustvarjanje priložnosti za učenje v muzeju za različne ciljne skupine,
- vzpostavljanje partnerskih odnosov z organizacijami, ustanovami in posamezniki za namen vzgoje in izobraževanja v muzeju,
- individualno in skupinsko komunikacijo z muzejskimi obiskovalci, sodelavci, partnerji in drugimi,
- usmerjenost v inkluzivno in trajnostno-razvojno delo na področju muzejske pedagogike,
- prepoznavanje gospodarskih priložnosti v kulturni dejavnosti.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v višji letnik morajo študenti zbrati najmanj 54 ECTS.
Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Opis poklica
Kratek opis
Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.
Kaj delavec običajno dela
Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.
Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi.
Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov študijskega programa.
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane