Ime kvalifikacije | Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogikeDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- izvirnost in ustvarjalnost pri strokovnem in znanstvenem delu,
- uporabo znanja v praksi,
- pridobivanje novega poklicnega znanja,
- samostojno in neodvisno raziskovanje in prenašanje novih spoznanj v prakso,
- vodenje, organiziranje in odločanje,
- sodelovanje z drugimi in delo v (interdisciplinarni) skupini,
- sporazumevanje s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in veljavno zakonodajo,
- razvijanje prakse,
- poglobljeno razumevanje teoretičnih osnov področja muzejske pedagogike, njihovo refleksijo in njihovo uporabo v praksi,
- poglobljeno razumevanje vzgojno-izobraževalne vrednosti kulturne in naravne dediščine človeštva in v povezavi s tem vzgojno-izobraževalne vloge muzejev,
- poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje različnih oblik vzgojnoizobraževalnega dela v muzejih in ustanovah z značilnostmi muzeja,
- poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje metodičnih pristopov k vrednotenju, razumevanju in uveljavljanju muzejskih zbirk,
- samostojno in timsko organiziranje učnih dejavnosti in ustvarjanje priložnosti za učenje v muzeju za različne ciljne skupine,
- vzpostavljanje partnerskih odnosov z organizacijami, ustanovami in posamezniki za namen vzgoje in izobraževanja v muzeju,
- individualno in skupinsko komunikacijo z muzejskimi obiskovalci, sodelavci, partnerji in drugimi,
- usmerjenost v inkluzivno in trajnostno-razvojno delo na področju muzejske pedagogike,
- prepoznavanje gospodarskih priložnosti v kulturni dejavnosti.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v višji letnik morajo študenti zbrati najmanj 54 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov študijskega programa.