Ime kvalifikacije Magister muzejske pedagogike/magistrica muzejske pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij (1. alineja 38.a člena ZVis) - izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev (KLASIUS-P: 14), umetnost (KLASIUS-P: 210 (umetnost), 211 (umetnostna zgodovina, slikarstvo, kiparstvo), 212 (glasba, ples, dramska umetnost)), humanistika (KLASIUS-P: 22) in družbene vede (KLASIUS-P: 310 (družbene vede), 311 (psihologija), 312 (sociologija in študije kultur), 313 (politologija, odnosi posameznik-družba-država)), v obsegu vsaj 180 KT, brez dodatnih obveznosti ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij (2. alineja 38.a člena ZVis), v obsegu vsaj 180 KT, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij druge stopnje PeF glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z ustreznega strokovnega področja, določenega pod prvo alinejo ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet po zakonskih določilih, veljavnih pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če kandidat pred vpisom opravi študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; obveznosti določi Komisija za podiplomski študij PeF druge stopnje glede na različnost strokovnega področja in obsegajo od 10 do 60 kreditnih točk.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • izvirnost in ustvarjalnost pri strokovnem in znanstvenem delu,
  • uporabo znanja v praksi,
  • pridobivanje novega poklicnega znanja,
  • samostojno in neodvisno raziskovanje in prenašanje novih spoznanj v prakso,
  • vodenje, organiziranje in odločanje,
  • sodelovanje z drugimi in delo v (interdisciplinarni) skupini,
  • sporazumevanje s strokovnjaki drugih strokovnih in znanstvenih področij,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in veljavno zakonodajo,
  • razvijanje prakse,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno razumevanje teoretičnih osnov področja muzejske pedagogike, njihovo refleksijo in njihovo uporabo v praksi,
  • poglobljeno razumevanje vzgojno-izobraževalne vrednosti kulturne in naravne dediščine človeštva in v povezavi s tem vzgojno-izobraževalne vloge muzejev,
  • poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje različnih oblik vzgojnoizobraževalnega dela v muzejih in ustanovah z značilnostmi muzeja,
  • poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje metodičnih pristopov k vrednotenju, razumevanju in uveljavljanju muzejskih zbirk,
  • samostojno in timsko organiziranje učnih dejavnosti in ustvarjanje priložnosti za učenje v muzeju za različne ciljne skupine,
  • vzpostavljanje partnerskih odnosov z organizacijami, ustanovami in posamezniki za namen vzgoje in izobraževanja v muzeju,
  • individualno in skupinsko komunikacijo z muzejskimi obiskovalci, sodelavci, partnerji in drugimi,
  • usmerjenost v inkluzivno in trajnostno-razvojno delo na področju muzejske pedagogike,
  • prepoznavanje gospodarskih priložnosti v kulturni dejavnosti.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Za napredovanje v višji letnik morajo študenti zbrati najmanj 54 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov študijskega programa.

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

URL