Ime kvalifikacije | Magister edukacijskih politik/magistrica edukacijskih politikDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- poznavanje, spremljanje in uporabo ustreznih teorij in metod raziskovanja,
- raziskovanje in prenašanje spoznanj v prakso,
- razvijanje novega znanja in razumevanje področja,
- razvijanje kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, refleksija ipd.),
- vodenje in organizacijo,
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- sodelovanje v timu in komuniciranje z drugimi strokovnimi delavci, vključenimi v proces dela,
- reflektiranje in evalvacijo obstoječe prakse ter prepoznavanje možnosti za dvig kakovosti dejavnosti,
(predmetnospecifične kompetence)
- poglobljeno poznavanje teoretičnih osnov področja edukacijskih politik, njihovo refleksijo in njihovo uporabo v praksi,
- poglobljeno razumevanje procesov reflektiranja in načrtnega urejanja področja edukacije,
- poglobljeno razumevanje družbe, države in institucionalnega delovanja, vpliva institucij na uporabnike storitev v polju edukacije in ozaveščanje dejstva lastne institucionalne vpetosti,
- poglobljeno razumevanje, refleksijo in obvladovanje različnih oblik dela s področja edukacijskih politik (spremljanje dogajanja na področju, ocenjevanje trendov, predlogi za izboljšanje kakovosti in pravičnosti sistemov edukacije itd.),
- avtonomno vodenje, spremljanje in evalvacijo posebnih projektov v polju edukacije (npr. samostojno vodenje projektov ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti in učinkovitosti v vrtcu, šoli, na univerzi; načrtovanje in vodenje razvoja šolske mreže v občini ipd.),
- zahtevnejše analitično in raziskovalno delo na področju edukacijskih politik na regionalni ravni – npr. priprava regionalnega programa razvoja človeških virov ipd.),
- razumevanje, refleksijo in uveljavljanje temeljnih vrednot in norm (človekovih pravic in dolžnosti, strpnosti, solidarnosti …) na področju edukacije,
- razumevanje, refleksijo in prakticiranje pravičnosti na področju edukacije,
- razumevanje, refleksijo in prakticiranje učinkovitosti na področju edukacije,
- analitično strukturiran pogled na medkulturni dialog v vzgojno-izobraževalnih in drugih kontekstih,
- vodenje raziskovalnega pristopa k problemu in ga obravnavati v primerjalni (tudi mednarodni) luči,
- poglobljeno poznavanje osnovnih načel in elementov vodenja timov in služb,
- analitično utemeljeno avtonomno presojo kriznih situacij in pripravo scenarijev za razreševanje problemov, ki izhajajo iz zaostrenih socialnih, etničnih, generacijskih položajev,
- razumevanje makro razsežnosti edukacijskih politik in njihovo uporabo na posamičnih ravneh/področjih vzgoje in izobraževanja,
- poznavanje, razumevanje, usmerjenost v aktivno, inkluzivno, nediskriminatorno delo, multikulturalnost.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v drugi letnik opraviti izpitne obveznosti v obsegu 48 KT.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti predpisane module in pridobiti kredite v obsegu 120 KT.