Primarni zavihki
Arhivirano
Magister predšolske vzgoje/magistrica predšolske vzgoje
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister predšolske vzgoje/magistrica predšolske vzgojeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
- vodenje in organizacijo,
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- raziskovanje in prenašanje spoznanj v prakso,
- razvijanje novega znanja in razumevanja področja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komuniciranje z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno-izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci),
- reflektiranje in evalvacijo obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
- sodelovalno reševanje problemov edukacije v različnih kontekstih,
- prilagajanje prakse specifičnim edukacijskim kontekstom,
- razvoj znanja in razumevanja na področju predšolske vzgoje,
- refleksijo in artikulacijo vrednot in stališč, ki ustrezajo določeni praksi,
- uporabo raziskovanja na predšolskem področju za oblikovanje drugačnih praks,
- usmerjanje prakse v smeri medkulturnega in medetičnega dialoga,
- povezovanje kurikularnih področij,
- poglobljeno razumevanje teorij razvoja, vodenja in evalvacije dela v javnem zavodu - vrtcu,
- vodenje in organizacijo javnega zavoda - vrtca.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za kandidate, ki opravljajo program kot redni študij in v osnovnem obsegu 120 ECTS (študij traja dve leti), je pogoj za napredovanje v drugi letnik opravljenih 45 ECTS iz prvega letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa.
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane