Primarni zavihki
Diplomant digitalnega marketinga (vs)/diplomantka digitalnega marketinga (vs)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomant digitalnega marketinga (vs)/diplomantka digitalnega marketinga (vs)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
Za vpis v 1. letnik je potrebna opravljena poklicna ali splošna matura ali opravljen zaključni izpit v kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu. |
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: marketing in oglaševanje |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Kandidat/kandidatka je zmožen/zmožna:
Študent bo pridobil osnovno znanje s področja poslovno ekonomskih predmetov, osvojil razvijanje ustvarjalnega načina razmišljanja, podrobno obvladal marketinška znanja, pridobil in poglobil trženjske sposobnosti, poznaval in razumel bo tematiko organizacijsko – kadrovskega področja, razumel bo delovanje poslovnih financ, pridobil in poglobil bo znanje tujih poslovnih jezikov, spoznal bo značilnosti mednarodnega poslovnega okolja in globalnega podjetništva, pridobil bo komunikacijske spretnosti.
Predmetno specifične kompetence:
Študentje bodo pridobili predmetno specifične kompetence s področja digitalnega marketinga in specifičnih vsebin, ki jim bodo zaradi praktične naravnanosti programa, metod dela, sodelovanja s podjetji, ki se ukvarjajo s tem področjem in najmanj enkrat letne aktualizacije predmetov omogočile podrobno obvladovanje in uporabo znanja in spretnosti, ki jih potrebuje strokovnjak na področju digitalnega marketinga. Podlaga za razumevanje in obvladovanje tega področja bodo temeljna znanja iz poslovnih predmetov in posebej marketinga. Pridobili bodo aktualno znanje na področju strateškega načrtovanja v digitalnem marketingu. Pridobijo aktualno znanje na področju strateškega načrtovanja v digitalnem marketingu, predvsem znanje, usposobljenost in zmožnost, ki po
vsebini in zahtevnosti v celoti ali deloma ustrezajo kompetencam: Razumevanje in razlikovanje pomena uporabe digitalnega marketinga v domačem in v mednarodnem poslovanju. Usposobljenost za prepoznavanje, iskanje, pridobivanje, shranjevanje, organiziranje in analiziranje digitalnih informacij. Znanje upravljanja z iskalniki in skrbi za optimizacijo. Sposobnost komuniciranja v digitalnih okoljih, prek spletnih orodij boste znali vzpostaviti interakcijo in sodelovati v skupnostih oz. omrežjih. Samostojno in učinkovito načrtovanje in kreiranje SEO, SEM, mobilne kampanje in kampanje na družbenih omrežjih ter z e-pošto. Usposobljenost za spremljanje, branje
in uporabo informacij s pomočjo analize posameznih kampanj oz. orodij (povečati konverzijo, se odločati s pomočjo podatkov ipd.). Sposobnost ustvarjati dobre vsebine (pisano, slikovno in video). Poznavanje vidika varnosti in prava (skrb za varnost osebnih podatkov, podatkovnih baz, intelektualna lastnina ipd.) Usposobljenost za reševanje problemov povezanih z identifikacijo digitalnih potreb in virov. Poznavanje različnih virov in aplikacij, ki so v pomoč pri izgradnji učinkovite spletne strani. Poznavanje zakonitosti poslovnih financ znotraj marketinga oz. podjetja. Razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti študenta je naravnan na zakonitosti delovanja v mednarodnem okolju – razvoj le teh GEA College – FP omogoča z vključevanjem tujih jezikov v program in z mednarodno dimenzijo večine predmetov v programu, etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki, nadgradnjo znanj in sposobnosti uporabe digitalne tehnologije v konkretnih situacijah odločanja, v katerih se pogosto znajdejo strokovnjaki, podjetniki in menedžerji, sposobnost
povezovanja različnih strokovnih disciplin, s ciljem uresničevanja enkratnih poslovnih ciljev.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v drugi letnik mora študent doseči najmanj 40 ECTS za redni in 30 ECTS za izredni študij, za napredovanje v tretji letnik najmanj 40 ECTS za 2. letnik in vsaj 52 ECTS za 1. letnik za redni študij ter 30 ECTS za 2. letnik in 45 ECTS za 1. letnik za izredni študij.
Diplomant digitalnega marketinga (vs)/diplomantka digitalnega marketinga (vs)
SOK 7
EOK 6
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 8 / EOK 7
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Pogoj za dokončanje študija so uspešno opravljene vse s programom predpisane študijske obveznosti v obsegu 180 KT.
GEA College – Fakulteta za podjetništvo, Samostojni visokošolski zavod
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane