Primarni zavihki
Magister strateškega komuniciranja/magistrica strateškega komuniciranja
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister strateškega komuniciranja/magistrica strateškega komuniciranjaDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: marketing in oglaševanje |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- kompleksne analize kulturnih in družbenih procesov,
- oblikovanja kompleksnih in izvirnih idej, konceptov in rešitev določenih problemov,
- identificiranja danega raziskovalnega problema, njegove analize ter možnih rešitev,
- doseganja strokovne odličnosti na podlagi visoke ravni avtonomnosti, (samo)kritičnosti, (samo)refleksivnosti in (samo)evalviranja,
- strateške usmerjenosti, tj. zmožnost anticipacije dogodkov, zmožnost ponujanja rešitev za izboljšanje stanja,
- ustvarjanja novega znanja, ki pomeni relevanten prispevek k razvoju znanosti,
- etične refleksije in zavezanosti profesionalni etiki v družbenem okolju s spoštovanjem načela nediskriminatornosti in multikulturnosti,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti za komuniciranje na različnih ravneh v medkulturnem okolju,
- inovativne uporabe in kombiniranja raziskovalnih empiričnih metod,
- kompleksnega sistemskega pogleda na družbo in interdisciplinarnega pristopa,
- predstavitve pridobljenih znanstvenih izsledkov v obliki publikacij v mednarodni znanstveni periodiki,
- uporabe kompleksnejših oblik znanja v praksi,
- vzpostavljanja in vzdrževanja kooperativnih odnosov za delo v skupini in z drugimi uporabniki in skupinami (lokalna skupnost, organizacije javne uprave, gospodarstvo, nevladne organizacije) ter strpnega dialoga,
- razumevanja vloge in funkcij komunikacije za ohranjanje in razvoj medsebojnih odnosov, še posebno za razvoj kulture dialoga,
- obvladanja standardnih metod, postopkov in procesov raziskovalnega dela na področju strateškega komuniciranja,
- reševanja raziskovalnih problemov na področju strateškega komuniciranja,
- razvoja veščin in spretnosti v uporabi znanja na raziskovalnem področju strateškega komuniciranja,
- poznavanja zgodovine odnosov z javnostmi in njihove umestitve v kontekst politike, gospodarstva,
- oblikovanja strategije komuniciranja z javnostmi, primerne specifičnemu problemu,
- uporabe in kombiniranja znanj in veščin z različnih disciplinarnih področij z namenom doseganja integralnega pristopa v medijski produkciji,
- komuniciranja v različnih kulturnih okoljih,
- samoizražanja in prezentacije svojih stališč in idej skozi različne medijske žanre,
- poznavanja interpretativnih pristopov, ki pojasnjujejo komunikacijska dejanja (enosmerni, večsmerni, konstruktivistični model komunikacije),
- samostojnega prepoznavanja in smiselne aplikacije različnih pragmalingvističnih konceptov (konverzacijske maksime, vljudnost, deiktičnost), ki se pojavljajo v zasebnem in javnem komuniciranju,
- razumevanja, zakaj identiteta posameznikov – podobno kot sam kontekst – ni vnaprej dana, ampak je aktivno formirana skozi govor oziroma skozi sam proces komuniciranja,
- poznavanja in razumevanja mehanizmov ideološke interpelacije in subjektivacije in je zmožen analizirati procese, v katerih pride do posameznikovega umeščanja v tej ali oni identiteti,
- razumevanja, analize in razčlembe vplivanjske in prepričevalne razsežnosti, ki jo izvajajo institucije in posamezniki v okviru vsakdanje komunikacije,
- poznavanja ustroja medijskega področja in razumevanja medijskih fenomenov in njihove povezanosti s strukturo in razvojem družb,
- kompleksne analize medijskih vsebin in tehnik,
- razumevanja, obvladovanja in povezovanja kompleksnih medijskih informacij,
- razumevanja poslanstva medijev v sodobni demokratični družbi,
- razumevanja vloge javnih medijskih diskurzov v polju konstitucije identitete.
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Magister strateškega komuniciranja/magistrica strateškega komuniciranja
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Samostojni visokošolski zavod, Fakulteta za medije
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane