Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Profesor edukacijskih ved (un)/profesorica edukacijskih ved (un)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura v kateremkoli srednješolskem programu in izpit enega od maturitetnih predmetov (npr.: filozofija, geografija, glasba, likovna teorija, psihologija, sociologija, sodobni ples, teorija in zgodovina drame in gledališče, umetnostna zgodovina, zgodovina); izbrani predmet ne sme biti predmet, ki ga je kandidat že opravil pri poklicni maturi ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • ustrezno komunikacijo s sodelavci in z drugimi delavci v vzgojno-izobraževalni ustanovi (timsko delo),
  • organizacijo partnerskega odnosa in sodelovanje med različnimi subjekti, ki nastopajo v procesu izobraževanja, izpopolnjevanja in kariernega razvoja posameznika (strokovnjaki, strokovnimi institucijami, koristniki ter starši),
  • temeljna znanja o osebah s primanjkljaji, ovirami oziroma motnjami in zna organizirati tiste pogoje in podporo, ki jo takšni posamezniki potrebujejo v procesu vzgoje in izobraževanja in v socialnem življenju,
  • obvladanje temeljnih načel in postopkov za načrtovanje, izvajanje in vrednotenje procesa učenja,
  • vzpostavljanje učinkovitega učnega okolja z usklajevanjem dejavnikov v procesu učenja,
  • ustrezno vključevanje informacijsko komunikacijske tehnologije v delo in razvijanje informacijske pismenosti pri udeležencih,
  • obvladanje osnov raziskovalnega dela,
  • razumevanje in analiziranje aktualnih družbenih in kulturnih pojavov ter pojavov v zgodovinskem kontekstu,
  • analizo svojega dela in načrtovanje svojega nadaljnjega učenja,
  • sprejemanje povratnih informacij in sugestij iz svojega poklicnega okolja ter za vseživljenjsko učenje,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poznavanje in razumevanje socialnih sistemov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju),
  • razumevanje posameznikovih potreb in je odprt za sodelovanje z njimi,
  • izražanje pozitivnega odnosa do učečih ter razume in spoštuje njihovo socialno, kulturno, jezikovno in religiozno identiteto,
  • učinkovito sodelovanje s sodelavci, vključenimi v učni proces in okolje,
  • komuniciranje s strokovnjaki iz drugih strokovnih in znanstvenih področij ter s starši in je splošno razgledan,
  • spoštovanje in upoštevanje multikulturnosti, sodelovanja v različnosti in gradnje inkluzivnega sistema na vseh področjih,
  • medkulturno komuniciranje,
  • razumevanje, upoštevanje in delovanje v smislu interdisciplinarnega povezovanja dela in vsebin,
  • sodelovanje pri vodenju razreda, skupine, posameznikov,
  • povezovanje vzgojno izobraževalne institucije ter drugih oblik izobraževanja z okoljem,
  • samorefleksijo ter spreminjanje in izpopolnjevanje svojega dela,
  • prepoznavanje in spremljanje dosežkov in razvoja,
  • učinkovito komuniciranje s sodelavci, vodstvom in širšim družbenim okoljem,
  • poznavanje in uporabo različnih oblik sodelovanja s sodelavci, vodstvom in širšim družbenim okoljem,
  • uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije pri zbiranju in obdelavi informacij,
  • interdisciplinarno povezovanje strokovne vsebine,
  • preprostejše empirično kvantitativno in kvalitativno raziskovanje v vzgoji in izobraževanju,
  • poznavanje načinov vrednotenja vzgojno-izobraževalnih pojavov,
  • poznavanje nekaterih strategij razvijanja in spremljanja kakovosti,
  • prepoznavanje posameznikovih individualnih razvojnih značilnosti ter njegovih potreb,
  • poznavanje človekovih pravic,
  • usmerjenost v pozitivne lastnosti posameznika pri svojem delu,
  • samoopazovanje in samovrednotenje svojega dela in vrednotenje učnega procesa,
  • preverjanje in ocenjevanje znanja in izpopolnjevanje lastnega ocenjevanja,
  • ustvarjalno sodelovanje pri načrtovanju profesionalnega razvoja,
  • obvladanje osnovnih strategij za oblikovanje pozitivnih in konstruktivnih medosebnih odnosov.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Napredovanje:

Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 54 KT (90 % KT) od 60 KT prvega letnika. Za vpis v 3. letnik je poleg opravljenih vseh obveznosti prvega letnika potrebno doseči še 54 KT od 60 KT drugega letnika.

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom določene obveznosti in tudi opravi ter zagovarja diplomsko delo.

Izvajalci:

Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

URL

URL izvajalca: