Primarni zavihki
Magister inženir daljinskega vodenja/Magistrica inženirka daljinskega vodenja
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister inženir daljinskega vodenja/Magistrica inženirka daljinskega vodenjaDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
Po merilih za prehode se v 2. letnik študijskega programa 2. stopnje "Evropski magistrski študij daljinskega vodenja" lahko vpiše:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: elektronika in avtomatizacija |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- sposobnost kritičnega mišljenja in razumevanja teoretičnih spoznanj daljinskega vodenja skupaj z ustrezno analizo in sintezo za uporabo teh spoznanj v praksi na področju daljinskega vodenja (projektne naloge, učenje ob delu);
- sposobnost analize in sinteze teoretičnega znanja za zahtevne tehniške sisteme vodenja na daljavo kot osnovo za razumevanje in reševanje realnih problemov delovanja sistemov v praksi;
- reševanje problemov v praksi s pomočjo iskanja virov znanja in z uporabo znanstveno-raziskovalnih metod;
- sposobnost sistemskega in raziskovalnega mišljenja za vključevanje v multidisciplinarne in interdisciplinarne skupine za obravnavo in reševanje realnih sistemov na različnih področjih, kot so meritve na daljavo, vodenje robotov na daljavo, opazovanje na daljavo, upravljanje s stroji na daljavo in drugo;
- zmožnost samostojnega pridobivanja in uporabe informacij in s tem sprotnega učenja;
- spodbujanje zmožnosti načrtovanja dela, podjetnosti in inovativnosti za delo v določenem, omejenem časovnem roku;
- spodbujanje dela v skupini in spodbujanje učinkovite komunikacije in koordinacije dela med posameznimi člani skupine;
- strokovno vodenje skupine oziroma poznavanje nalog in funkcij vodenja in upravljanja znotraj področja daljinskega vodenja;
- razvoj komunikacijskih spretnosti tako v lokalnem, nacionalnem in mednarodnem okolju in s tem povečanje strokovne ustne in pisne komunikacije tudi v tujem jeziku;
- samostojno podajanje ustreznih kritičnih, odgovornih in znanstveno podkrepljenih rešitev problemov;
- razumevanje svetovne in še posebej evropske razsežnosti daljinskega vodenja in vplivov teh sistemov na delovna okolja in zaposlene (aplikacije za Evropski magistrski študij daljinskega vodenja in bodoči trendi);
- Diplomant skupnega magistrskega študijskega programa bo po študiju razvil sposobnosti za samostojno in ustvarjalno delo pri reševanju strokovnih problemov na različnih področjih daljinskega vodenja. Zmožen bo samostojnega strokovnega in razvojno-raziskovalnega dela, zlasti za analizo, načrtovanje, oblikovanje in ocenjevanje sistemov daljinskega vodenja.
Usposobljen bo za samostojno in skupinsko delo pri reševanju tehniških problemov ob upoštevanju načel stroke. Pri svojem delu bo sposoben razvijati odgovoren in samostojen pristop in bo sposoben obvladanja uporabe sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije za učinkovito pridobivanje informacij in za komunikacijo s sodelavci v skupini ali zunaj nje. Na osnovi pridobljenega strokovnega teoretičnega in praktičnega znanja bo zmožen snovanja in reševanja problemov za sisteme daljinskega vodenja.
Predmetnospecifične kompetence:
Za skupni študijski program Evropski magistrski študij daljinskega vodenja so bile izoblikovane predmetnospecifične kompetence, s katerimi je bil določen profil potrebnih znanj, spretnosti, veščin, ki jih naj zagotovijo izbrani predmeti in metode poučevanja in učenja. Ta profil nudi nabor strokovnih znanj diplomantu s prepoznavno usmeritvijo za področje daljinskega vodenja in s tem zaposljivost na tem področju. Nabori predmetov tvorijo zaokrožen profil znanj izbrane študijske usmeritve in s tem tudi specifičen (funkcijski) nabor strokovnih kompetenc.
Študij na področju daljinskega vodenje je usmerjen v izobraževanje strokovnjakov za gospodarstvo za opravljanje nalog na področju daljinskega vodenja in sicer:
- spoznavanje in razumevanje splošnega razvoja daljinskega vodenja in bodočih trendov;
- pridobivanje sposobnosti uporabe informacijske in komunikacijske tehnologije ter storitev interneta za pridobivanje informacij, za komunikacijo in za izdelavo aplikacij na tem področju;
- razumevanje in razvoj strokovnih spretnosti za uporabo postopkov za analizo, načrtovanje, oblikovanje ter ocenjevanje uporabniških vmesnikov in sistemskih orodij za praktično izvedbo sistemov vodenja na daljavorazumevanje in praktična uporaba analize, oblikovanja in ocenjevanja uporabniško prijaznih aplikacij za specifično področje daljinskega vodenja;
- poglabljanje sposobnosti programiranja zahtevnejših aplikacij za potrebe vodenja na daljavo in za področje elektronike ter mobilnih in brezžičnih aplikacij;
- sposobnost grafičnega programiranja virtualnih in oddaljenih aplikacij ter sistemov daljinskega upravljanja in zaznavanja;
- učinkovito rabo orodij za načrtovanje in izdelavo sistemov (grafično programiranje, sistemi vodenja na daljavo, teleoperiranje, telerobotika in drugo);
- razumevanje in uporaba elektronske projektne dokumentacije;
- spoznavanje in razumevanje področja telerobotike, teleoperiranja in mehatronskih sistemov kot kombinacije praktične rabe strojne in programske opreme;
- obvladovanje temeljnega znanja za digitalno procesiranje slik;
- pridobivanje sposobnosti za kritično analizo in ocenjevanje ter podajanje strokovno podprtih teorij kot osnovo za reševanje problemov v praksi;
- pridobivanje veščin za raziskovalno-razvojno delo na strokovnem področju daljinskega vodenja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Pogoji za napredovanje v 2. letnik: Za napredovanje v drugi letnik mora študent opraviti študijske obveznosti v obsegu 40 kreditnih točk iz prvega letnika in opravljene mora imeti vse laboratorijske vaje. V obseg 40 kreditnih točk sodijo vsi predmeti obveznih modulov 1. letnika.
Pogojno napredovanje: V drugi letnik lahko izjemoma napreduje tudi kandidat, ki je opravil študijske obveznosti v obsegu manj kot 40 kreditnih točk. Tako napredovanje lahko odobri Komisija za študijske zadeve UM FERI na osnovi prošnje kandidata, če ima izpolnjenih več kot polovico obveznosti (skladno tudi s Statutom UM), če obveznosti ni mogel izpolniti iz upravičenih razlogov, opredeljenih tudi s Statutom UM.
Magister inženir daljinskega vodenja/Magistrica inženirka daljinskega vodenja
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti, napiše in uspešno zagovarja magistrsko delo v obsegu 30 kreditnih točk ter tako zbere skupno vsaj 120 kreditnih točk.
Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane