Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomirani organizator poslovanja v hotelirstvu in turizmu (vs)/diplomirana organizatorka poslovanja v hotelirstvu in turizmu (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu
ISCED področje ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje: hotelirstvo in gostinstvo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

(splošne kompetence)

  • reševanje zahtevnih strokovnih in delovnih nalog in problemov na osnovi pridobljenega strokovnega znanja,
  • odgovorno, samostojno in kritično vrednotenje, odločanje in vodenje,
  • razumevanje in uporabo ekonomskih in pravnih znanj in zakonitosti poslovanja podjetij,
  • vodenje projektov,
  • razvoj moralnih vrednot, samoiniciativnosti, pozitivnega odnosa do drugačnosti,
  • delo v skupini in vodenje timov, reševanje konfliktov,
  • razumevanje vloge in specifike gostinstva in turizma, obvladovanje horizontalne in vertikalne verige ustvarjanja dodane vrednosti v gostinstvu in turizmu,
  • izvedbo dogodkov, poznavanje protokola,
  • poznavanje značilnosti turistične ponudbe na nacionalni in lokalni ravni, poznavanje nosilcev razvoja turizma in njihove organiziranost,
  • obvladovanje komunikacijskih sposobnosti v mednarodnem okolju,

(predmetnospecifične kompetence)

  • poznavanje in razumevanje makro- in mikroekonomskih zakonitosti poslovanja podjetij in osnovnih pravil oblikovanja cen ter analiziranje uspešnosti podjetja,
  • razumevanje osnov in pomena prava, etičnih kodeksov ter poznavanje in pravilno uporabo pravnih zakonitosti na področju turizma,
  • razumevanje in uporabo statističnih metod ter ustrezno interpretacijo le-teh,
  • poznavanje dopolnilnih turističnih dejavnosti in njihovih specifičnih zakonitosti na turističnem trgu,
  • analiziranje turističnega povpraševanja in turistične ponudbe, poznavanje spremljanja strategije razvoja turizma na nacionalni in globalni ravni,
  • pripravo poslovnega načrta, razumevanje in ugotavljanje ekonomske učinkovitosti turistične dejavnosti,
  • razumevanje potrošnje posameznikov in skupin z modeli nakupnega odločanja za uspešno trženje turističnih proizvodov in storitev ter managementa trženjskih odnosov, za izdelavo trženjskega načrta in uporabo tehnologij e-poslovanja in e-trženja,
  • razvijanje sposobnosti samostojnega vodenja in izvedbe različnih vrst projektov predvsem s področja hotelirstva in turizma,
  • poznavanje sestave in sistematike živil, načrtovanje organiziranja prehrane za različne ciljne skupine z upoštevanjem pravilnega izbora živil, tehnologije, postopkov priprave in higienskih standardov, poznavanje slovenskih narodnih in zaščitenih jedi ter mednarodne kuhinje,
  • pisno in ustno komuniciranje v tujih jezikih v različnih strokovnih in vsakodnevnih situacijah in okoliščinah, za obdelovanje in razumevanje podatkov v tujem jeziku ter njihove aplikativne uporabe,
  • razumevanje pomena in vloge komunikacije pri delu z gosti različnih kultur ter pravilno in ustrezno uporabo komunikacijskih tehnik,
  • razumevanje konceptov in modelov ravnanja z ljudmi v hotelskih in turističnih organizacijah (obvladovanje procesa izbora zaposlenih in njihovega uvajanja, spremljanje procesa poklicnega razvoja zaposlenih),
  • razumevanje vloge in pomena managementa pri organizaciji dogodkov in prireditev, (obvladovanje komuniciranja z naročniki, sposobnost izdelave finančnega plana, trženje, obvladovanje PR, uporaba človeških virov, izdelava organizacijske in tehnične dokumentacije, priprava gradiva, pogodb in evalvacij),
  • razumevanje vloge in pomena izbire kraja dogodkov in prireditev, razvoj turističnih destinacij in prepoznavanje potreb po povezovanju subjektov turističnega sistema v turistični destinaciji,
  • razumevanje pomena in oblik javno zasebnega partnerstva v turistični destinaciji, poznavanje pomena naravne in kulturne dediščine v krajih, spremljanje in upoštevanje smernic trajnostnega razvoja na destinaciji.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Za napredovanje v drugi letnik dodiplomskega študija mora študent doseči najmanj 45 KT iz prvega letnika, za napredovanje v tretji letnik najmanj 45 KT iz drugega letnika in opraviti vse obveznosti iz prvega letnika v obsegu 105 KT.

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent uspešno zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti. 

Izvajalci:

Visoka šola za hotelirstvo in turizem Bled

URL

URL izvajalca: