Primarni zavihki
Diplomirani organizator v hotelirstvu in turizmu (VS)/diplomirana organizatorka v hotelirstvu in turizmu (VS)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomirani organizator v hotelirstvu in turizmu (VS)/diplomirana organizatorka v hotelirstvu in turizmu (VS)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V prvi letnik se lahko vpiše, kdor je opravil maturo, poklicno maturo ali zaključni izpit po ustreznem programu za pridobitev srednje strokovne izobrazbe in končal katerikoli štiriletni srednješolski program. |
ISCED področje |
ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: hotelirstvo in gostinstvo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
Splošne kompetence:
- pridobitev strokovnega znanja in usposobljenost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov,
- sposobnost razumevanja in uporabe ekonomskih in pravnih znanj in zakonitosti poslovanja podjetij,
- razumevanje vloge in specifike gostinstva in turizma, obvladovanje horizontalne in vertikalne verige ustvarjanja dodane vrednosti v gostinstvu in turizmu,
- usposobljenost za vodenje projektov,
- aplikacija teoretično pridobljenega znanja v okviru praktično izobraževanje v delovnem okolju,
- razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami,
- obvladovanje komunikacijskih sposobnosti v mednarodnem okolju,
- strokovno kritičnost in odgovornost,
- razvoj moralnih vrednot, samoiniciativnosti, pozitivnega odnosa do drugačnosti,
- iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju,
- usposobljenost za delo v skupini in vodenje timov, reševanje konfliktov.
Predmetno-specifične kompetence
- pridobitev strokovnega znanja in usposobljenosti s področja makro- in mikroekonomije ,zakonitosti poslovanja podjetij in osnovnih pravil oblikovanja cen ter analiziranje uspešnosti podjetja;
- razumevanje osnov in pomena prava, etičnih kodeksov ter poznavanje in pravilna uporaba pravnih zakonitosti na področju turizma;
- usposobljenost za uporabo statističnih metod ter ustrezno interpretacija le-teh;
- poznavanje dopolnilnih turističnih dejavnosti in njihovih specifičnih zakonitosti na turističnem trgu;
- usposobljenost analiziranja turističnega povpraševanja in turistične ponudbe pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov,
- poznavanje spremljanja strategije razvoja turizma na nacionalni in globalni ravni;
- pridobitev strokovnega znanja in usposobljenost za pripravo poslovnega načrta,
- razvijanje sposobnosti razumevanja in ugotavljanja ekonomske učinkovitosti turistične dejavnosti;
- razvijanje zmožnosti razumevanje potrošnje posameznikov in skupin z modeli nakupnega odločanja za uspešno trženje turističnih proizvodov in storitev ter managementa trženjskih odnosov,
- iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju izdelave trženjskega načrta in uporabe tehnologij e-poslovanja in e-trženja;
- razvijanje sposobnosti samostojnega vodenja in izvedbe različnih vrst projektov predvsem s področja hotelirstva in turizma;
- poznavanje sestave in sistematike živil, sposobnost načrtovanja organiziranja prehrane za različne ciljne skupine z upoštevanjem pravilnega izbora živil, tehnologije, postopkov priprave in higienskih standardov. Poznavanje slovenskih narodnih in zaščitenih jedi ter mednarodne kuhinje;
- razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami sposobnost v tujih jeziki v različnih strokovnih in vsakodnevnih situacijah in okoliščinah.
- sposobnost obdelovanja in razumevanja podatkov v tujem jeziku ter njihova aplikativna uporaba;
- razvijanje strokoven kritičnosti in odgovornosti pri komunikaciji z gosti različnih kultur ter pravilna in ustrezna uporaba komunikacijskih tehnik;
- razumevanje konceptov in modelov ravnanja z ljudmi v hotelskih in turističnih organizacijah (obvladovanje procesa izbora zaposlenih in njihovega uvajanja, spremljanje procesa poklicnega razvoja zaposlenih);
- razumevanje vloge in pomena managementa pri organizaciji dogodkov in prireditev, (obvladovanje komuniciranja z naročniki, sposobnost izdelave finančnega plana, trženje, obvladovanje PR, uporaba človeških virov, izdelava organizacijske in tehnične dokumentacije, priprava gradiva, pogodb in evalvacij);
- razumevanje vloge in pomena izbire kraja dogodkov in prireditev, razvoj turističnih destinacij in prepoznavanje potreb po povezovanju subjektov turističnega sistema v turistični destinaciji. Razumevanjem pomena in oblik javno zasebnega partnerstva v turistični destinaciji, poznavanje pomena naravne in kulturne dediščine v krajih, spremljanje in upoštevanje smernic trajnostnega razvoja na destinaciji.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
V skladu s 66. in 70. členom Zakona o visokem šolstvu in 111., 112., 113. 114., 115., 116., 117., 118., 119. in 120 členom Statuta Visoke šole za hotelirstvo in turizem Bled mora študent za napredovanje v drugi letnik študija doseči najmanj 45 KT iz prvega letnika, za napredovanje v tretji letnik najmanj 45 KT iz drugega letnika in opraviti vse obveznosti iz prvega letnika v obsegu 105 KT.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Pogoji za dokončanje študija so določeni s 121. členom Statuta Visoke šole za hotelirstvo in turizem Bled.
Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane