Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomirani organizator v hotelirstvu in turizmu (VS)/diplomirana organizatorka v hotelirstvu in turizmu (VS)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:

V prvi letnik se lahko vpiše, kdor je opravil maturo, poklicno maturo ali zaključni izpit po ustreznem programu za pridobitev srednje strokovne izobrazbe in končal katerikoli štiriletni srednješolski program.

ISCED področje ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje: hotelirstvo in gostinstvo
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:

Splošne kompetence:

  • pridobitev strokovnega znanja in usposobljenost za uporabo znanstvenih metod pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov,
  • sposobnost razumevanja in uporabe ekonomskih in pravnih znanj in zakonitosti poslovanja podjetij,
  • razumevanje vloge in specifike gostinstva in turizma, obvladovanje horizontalne in vertikalne verige ustvarjanja dodane vrednosti v gostinstvu in turizmu,
  • usposobljenost za vodenje projektov,
  • aplikacija teoretično pridobljenega znanja v okviru praktično izobraževanje v delovnem okolju,
  •  razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami,
  • obvladovanje komunikacijskih sposobnosti v mednarodnem okolju,
  • strokovno kritičnost in odgovornost,
  •  razvoj moralnih vrednot, samoiniciativnosti, pozitivnega odnosa do drugačnosti,
  • iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju,
  • usposobljenost za delo v skupini in vodenje timov, reševanje konfliktov.

 

Predmetno-specifične kompetence

  • pridobitev strokovnega znanja in usposobljenosti s področja makro- in mikroekonomije ,zakonitosti poslovanja podjetij in osnovnih pravil oblikovanja cen ter analiziranje uspešnosti podjetja;
  • razumevanje osnov in pomena prava, etičnih kodeksov ter poznavanje in pravilna uporaba pravnih zakonitosti na področju turizma;
  • usposobljenost za uporabo statističnih metod ter ustrezno interpretacija le-teh;
  • poznavanje dopolnilnih turističnih dejavnosti in njihovih specifičnih zakonitosti na turističnem trgu;
  • usposobljenost analiziranja turističnega povpraševanja in turistične ponudbe pri reševanju zahtevnih strokovnih in delovnih problemov,
  • poznavanje spremljanja strategije razvoja turizma na nacionalni in globalni ravni;
  • pridobitev strokovnega znanja in usposobljenost za pripravo poslovnega načrta,
  • razvijanje sposobnosti razumevanja in ugotavljanja ekonomske učinkovitosti turistične dejavnosti;
  • razvijanje zmožnosti razumevanje potrošnje posameznikov in skupin z modeli nakupnega odločanja za uspešno trženje turističnih proizvodov in storitev ter managementa trženjskih odnosov,
  • iniciativnost in samostojnost pri odločanju in vodenju izdelave trženjskega načrta in uporabe tehnologij e-poslovanja in e-trženja;
  • razvijanje sposobnosti samostojnega vodenja in izvedbe različnih vrst projektov predvsem s področja hotelirstva in turizma;
  • poznavanje sestave in sistematike živil, sposobnost načrtovanja organiziranja prehrane za različne ciljne skupine z upoštevanjem pravilnega izbora živil, tehnologije, postopkov priprave in higienskih standardov. Poznavanje slovenskih narodnih in zaščitenih jedi ter mednarodne kuhinje;
  • razvijanje zmožnosti za sporazumevanje v stroki in med strokami sposobnost v tujih jeziki v različnih strokovnih in vsakodnevnih situacijah in okoliščinah.
  • sposobnost obdelovanja in razumevanja podatkov v tujem jeziku ter njihova aplikativna uporaba;
  • razvijanje strokoven kritičnosti in odgovornosti pri komunikaciji z gosti različnih kultur ter pravilna in ustrezna uporaba komunikacijskih tehnik;
  • razumevanje konceptov in modelov ravnanja z ljudmi v hotelskih in turističnih organizacijah (obvladovanje procesa izbora zaposlenih in njihovega uvajanja, spremljanje procesa poklicnega razvoja zaposlenih);
  •  razumevanje vloge in pomena managementa pri organizaciji dogodkov in prireditev, (obvladovanje komuniciranja z naročniki, sposobnost izdelave finančnega plana, trženje, obvladovanje PR, uporaba človeških virov, izdelava organizacijske in tehnične dokumentacije, priprava gradiva, pogodb in evalvacij);
  • razumevanje vloge in pomena izbire kraja dogodkov in prireditev, razvoj turističnih destinacij in prepoznavanje potreb po povezovanju subjektov turističnega sistema v turistični destinaciji. Razumevanjem pomena in oblik javno zasebnega partnerstva v turistični destinaciji, poznavanje pomena naravne in kulturne dediščine v krajih, spremljanje in upoštevanje smernic trajnostnega razvoja na destinaciji.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

V skladu s 66. in 70. členom Zakona o visokem šolstvu in 111., 112., 113. 114., 115., 116., 117., 118., 119. in 120 členom Statuta Visoke šole za hotelirstvo in turizem Bled mora študent za napredovanje v drugi letnik študija doseči najmanj 45 KT iz prvega letnika, za napredovanje v tretji letnik najmanj 45 KT iz drugega letnika in opraviti vse obveznosti iz prvega letnika v obsegu 105 KT.

 

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Pogoji za dokončanje študija so določeni s 121. členom Statuta Visoke šole za hotelirstvo in turizem Bled.