Primarni zavihki
Magister managementa v upravi/magistrica managementa v upravi
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister managementa v upravi/magistrica managementa v upraviDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno poslovne in upravne vede, pravo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- razumevanja in uporabe teorije in prakse štirih med seboj povezanih, za sodobno upravo temeljnih ter medsebojno tesno povezanih področij (upravno-pravno, ekonomsko, organizacijsko informacijsko in managersko),
- kritične analize problemov in sinteze spoznanj ter ugotovitev s področja managementa v upravi,
- sprejemanja odločitev v kompleksnih in nepredvidljivih situacijah,
- samostojnega in avtonomnega reševanja zahtevnejših strokovnih in znanstvenih problemov na upravno-pravnem, ekonomskem, organizacijsko informacijskem in managerskem področju,
- celovitega izkoriščanja zmožnosti informacijsko telekomunikacijske tehnologije v obliki e-uprave in formuliranja zahtev in problemov, v obliki, ki je primerna za okolje e-uprave,
- prevzemanja iniciative ter osebne in poklicne odgovornosti,
- celovitega dojemanja in razumevanja problematike javnega sektorja ter vloge in odgovornosti managementa za dolgoročno zagotavljanje učinkovitosti in uspešnosti javnega sektorja,
- samostojnega učenja z uporabo sodobnih pripomočkov (e-učenje) in sodelovanja pri razvoju in samostojnega razvoja posameznih elektronskih učnih vsebin,
- vodenja in usmerjanja podrejenih s poudarkom na osebnem in kariernem razvoju na osnovi vključevanja v vseživljenjsko učenje s poudarkom na e-učenju,
- življenja v drugačnem kulturnem okolju in sprejemanja in razumevanja razlik med obema kulturama,
(predmetnospecifične kompetence)
- razumevanja sistemov javne uprave v državah partnerskih univerz, Evropski uniji in drugih državah, oblikovanja primerjalnega pregleda in prepoznavanja dobrih praks, primernih za dano okolje,
- samostojne uporabe znanja o vrstah in tipih integracijskih procesov Evropske unije, predvsem na področju institucij in materialnega prava,
- načrtovanja in uveljavljanja strateških sprememb, uporabe tehnik strateškega načrtovanja in uveljavljanja s tem povezanih konceptov (Novi javni management, TQM),
- razumevanja vprašanja proračunskega financiranja in oblik privatizacije javnega sektorja,
- uveljavljanja novih pristopov za financiranje dejavnosti in podjetniškega delovanja organizacij javnega sektorja,
- razumevanja problematike in vzpostavljanja in vzdrževanja dolgoročnih odnosov z eksternim in internim okoljem,
- identifikacije in izvajanja strateških in operativnih aktivnosti pri odločanju o upravljanju z odnosi z javnostjo,
- razumevanja fenomena e-uprave in povezovanja znanja z različnimi področji s ciljem prispevati k razvoju in učinkoviti uporabi e-uprave,
- razumevanja bistvenih značilnosti ravnanja s človeškimi viri, njegove evropske perspektive in procesov spreminjanja tega področja v Evropski uniji,
- načrtovanja in uveljavljanja novih organizacijskih oblik ter pristopov pri ravnanju s človeškimi viri,
- poznavanja pravnih konceptov zaščite podatkov o človeških virih in identifikacije strateških in operativnih vidikov pomena osebnih podatkov pri odločanju o človeških virih,
- razumevanja pojma in pomena kompetenc in principov oblikovanja kompetenčnega modela in kompetenčnih profilov, prepoznavanja potreb in načrtovanja, uvajanja ter upravljanja kompetenc,
- identifikacije strateških in taktičnih potreb glede človeških virov v upravi, kreiranja modelov za zadovoljitev teh potreb in upravljanja s procesi managementa človeških virov, povezanih s kariero zaposlenih,
- vodenja ter nadaljnjega razvoja in rasti vodstvenih sposobnosti in spretnosti,
- načrtovanja in uveljavljanja sprememb s proaktivnim upravljanjem z odpori do sprememb v javnem sektorju,
- ozaveščenosti o možnostih prenove in informatizacije poslovnih procesov pri zagotavljanju učinkovitosti, uspešnosti poslovanja in konkurenčne prednosti v upravi,
- uporabe pristopov in orodij za modeliranje, analiziranje in simulacije poslovnih procesov s ciljem prenove in informatizacije,
- razumevanja računalniškega prava in njegove vloge pri uporabi novih tehnologij, uporabe in uveljavljanja računalniškega prava pri reševanju problemov v javnem sektorju,
- analize stanja informatike v upravi za strateško načrtovanje razvoja, uporabe ustreznih pristopov in tehnik strateškega načrtovanja informatike v upravi,
- reševanja problemov na področju vzpostavljanja, upravljanja, uporabe in vzdrževanja baz podatkov in ostalih informacijskih virov v organizacijah,
- razumevanja problematike poslovne inteligence in njene uporabe pri reševanju zapletenih problemov in odločanju,
- razumevanja in uporabe konvencionalnih in objektno orientiranih modelov in pristopov za analizo in logično projektiranje informacijskih sistemov in baz podatkov,
- načrtovanja in uveljavljanja sprememb s proaktivnim upravljanjem z odpori do sprememb v javnem sektorju,
- razumevanja sistema in delovanja skladov Evropske unije in izkoriščanja možnosti za financiranje projektov in programov na regionalni in lokalni ravni,
- uporabe modelov, metod in tehnik sodobnega managementa v okolju lokalne samouprave,
- razumevanja delovanja javnih financ in različnih praks financiranja lokalne ravni v različnih državah sveta, preverjanja, analiziranja in interpretiranja delovanja lokalnih javnih financ v svetu in primerjanja s sistemom v njegovi državi,
- ozaveščenosti o pomembnosti celovite evalvacije dolgoročnih, srednjeročnih in kratkoročnih investicijskih načrtov, uporabe orodij za celovito vrednotenje investicijskih vlaganj in primerjanja z drugimi, sprejemanja optimalnih odločitev na osnovi rezultatov vrednotenja,
- razumevanja poglavitnih organizacijskih oblik javnih služb (javnega podjetja in javnega zavoda) in problematike javnega pooblastila, koncesij ter javno privatnega partnerstva,
- analize javnih služb in odločanja o oblikovanju oziroma preoblikovanju javnih služb glede na okoliščine v danem okolju,
- razumevanja problematike zaščite okolja in ekološkega managementa, strateškega načrtovanja varstva okolja in analize ekoloških problemov ter odločanja o njihovem reševanju,
- uspešnega načrtovanja in uveljavljanja kakovosti ter managementa celovite kakovosti, razumevanja modelov kakovosti in njihovega uveljavljanja v upravni praksi,
- razumevanja in uporabe kvantitativnih metod pri reševanju najzahtevnejših problemov na področju kakovosti v upravi ter razvijanja novega znanja na teh osnovah,
- poznavanja in obvladovanja tehnik in metod upravljanja s kakovostjo, uporabe ustreznih metod pri reševanju problemov in izvajanju nalog v upravi,
- razumevanja sistema in modela standardizacije in uveljavljanja standardov v upravi kot dela celovitega upravljanja kakovosti v upravi,
- strateškega načrtovanja varstva okolja in analize ekoloških problemov ter odločanja o njihovem reševanju,
- ozaveščenosti o možnostih prenove in informatizacije poslovnih procesov pri zagotavljanju učinkovitosti in uspešnosti poslovanja in konkurenčne prednosti ter metodoloških pristopov v upravi.
Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Napredovanje:
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Prehodnost:
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Pogoji za pridobitev javne listine:
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Izvajalci:
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za upravo; Univerza v Beogradu, Fakulteta za organizacijske vede
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane