Primarni zavihki
Vodja hotelske recepcije
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Vodja hotelske recepcijeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Nacionalna poklicna kvalifikacija, SOK raven 6 |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Poklicna kvalifikacija |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: hotelirstvo in gostinstvo |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 6 |
Kandidat/ka je zmožen/zmožna:
- načrtovati, pripraviti in kontrolirati lastno delo in delo drugih
- sprejemati in nastaniti goste
- opravljati storitve za goste, informirati goste in jim svetovati
- voditi rezervacije storitev
- upravljati s sobami ter voditi evidence sob in gostov
- skrbeti za racionalno uporabo energije, materiala in časa
- komunicirati s sodelavci, z gosti ter s poslovnimi partnerji
- komunicirati v angleškem jeziku in še najmanj v enem tujem jeziku v vsakdanjih delovnih situacijah
- uporabljati sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo in programska orodja
- načrtovati in organizirati delo na recepciji ter zagotavljati optimalno razporeditev glede na potrebe delovnega procesa
- upravljati kadrovske zadeve na recepciji
- nadzirati kakovost, uspešnost in učinkovitost dela na recepciji skladno s standardi
- opravljati in nadzirati obračunavanje opravljenih storitev
- razvijati podjetne lastnosti, spretnosti, védenje
- zagotavljati delovno varnost in upoštevati okoljevarstvena načela
Preverjanje in ocenjevanje izvajajo komisije za preverjanje in potrjevanje NPK, ki jih imenuje Državni izpitni center (RIC). Člani komisije morajo imeti licenco RIC. Najdemo jih tukaj.
Potrjevanje
V postopku svetovanja kandidat pripravi osebno zbirno mapo, ki jo komisija ovrednoti, in če je kandidat v njej predložil verodostojna, veljavna in ustrezna dokazila o znanjih, spretnostih in kompetencah iz poklicnega standarda, lahko komisija:
- prizna vsebine poklicnega standarda v celoti,
- prizna vsebine poklicnega standarda delno in določi tista znanja, spretnosti in kompetence, ki jih bo preverjala,
- ne prizna nobene vsebine poklicnega standarda, ker kandidat ne dokazuje nobenih znanj, spretnosti in kompetenc iz poklicnega standarda, in bo preverjala smiselno celotni poklicni standard.
Način preverjanja – storitev z zagovorom
Kandidat s praktičnim prikazom storitve dokaže obvladovanje zahtevanih poklicnih kompetenc po zahtevah poklicnega standarda in ob upoštevanju predpisane dokumentacije. Ob izvedbi storitve poteka tudi ustni zagovor opravljene storitve, ki obsega preverjanje znanj skladno s poklicnim standardom Vodja hotelske recepcije.
Vodja hotelske recepcije
SOK 6
EOK 5
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 7 / EOK 6
Kandidat dokaže, da dosega znanja, spretnosti in kompetence, določene v katalogu standardov strokovnih znanj in spretnosti.
Izvajalci postopkov za ugotavljanje in potrjevanje NPK so vpisani v register izvajalcev, ki se vodi v zbirki nacionalnega informacijskega središča za poklicne kvalifikacije. To so: poklicne šole, podjetja, medpodjetniški izobraževalni centri, šole za izobraževanje odraslih, gospodarske zbornice.
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane