Primarni zavihki
Arhivirano
Profesor edukacijskih ved (un)/profesorica edukacijskih ved (un)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Profesor edukacijskih ved (un)/profesorica edukacijskih ved (un)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: izobraževalne znanosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
- ustrezno komunikacijo s sodelavci in z drugimi delavci v vzgojno-izobraževalni ustanovi (timsko delo),
- organizacijo partnerskega odnosa in sodelovanje med različnimi subjekti, ki nastopajo v procesu izobraževanja, izpopolnjevanja in kariernega razvoja posameznika (strokovnjaki, strokovnimi institucijami, koristniki ter starši),
- temeljna znanja o osebah s primanjkljaji, ovirami oziroma motnjami in zna organizirati tiste pogoje in podporo, ki jo takšni posamezniki potrebujejo v procesu vzgoje in izobraževanja in v socialnem življenju,
- obvladanje temeljnih načel in postopkov za načrtovanje, izvajanje in vrednotenje procesa učenja,
- vzpostavljanje učinkovitega učnega okolja z usklajevanjem dejavnikov v procesu učenja,
- ustrezno vključevanje informacijsko komunikacijske tehnologije v delo in razvijanje informacijske pismenosti pri udeležencih,
- obvladanje osnov raziskovalnega dela,
- razumevanje in analiziranje aktualnih družbenih in kulturnih pojavov ter pojavov v zgodovinskem kontekstu,
- analizo svojega dela in načrtovanje svojega nadaljnjega učenja,
- sprejemanje povratnih informacij in sugestij iz svojega poklicnega okolja ter za vseživljenjsko učenje,
- poznavanje in razumevanje socialnih sistemov (posebej procesov v vzgoji in izobraževanju),
- razumevanje posameznikovih potreb in je odprt za sodelovanje z njimi,
- izražanje pozitivnega odnosa do učečih ter razume in spoštuje njihovo socialno, kulturno, jezikovno in religiozno identiteto,
- učinkovito sodelovanje s sodelavci, vključenimi v učni proces in okolje,
- komuniciranje s strokovnjaki iz drugih strokovnih in znanstvenih področij ter s starši in je splošno razgledan,
- spoštovanje in upoštevanje multikulturnosti, sodelovanja v različnosti in gradnje inkluzivnega sistema na vseh področjih,
- medkulturno komuniciranje,
- razumevanje, upoštevanje in delovanje v smislu interdisciplinarnega povezovanja dela in vsebin,
- sodelovanje pri vodenju razreda, skupine, posameznikov,
- povezovanje vzgojno izobraževalne institucije ter drugih oblik izobraževanja z okoljem,
- samorefleksijo ter spreminjanje in izpopolnjevanje svojega dela,
- prepoznavanje in spremljanje dosežkov in razvoja,
- učinkovito komuniciranje s sodelavci, vodstvom in širšim družbenim okoljem,
- poznavanje in uporabo različnih oblik sodelovanja s sodelavci, vodstvom in širšim družbenim okoljem,
- uporabo sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije pri zbiranju in obdelavi informacij,
- interdisciplinarno povezovanje strokovne vsebine,
- preprostejše empirično kvantitativno in kvalitativno raziskovanje v vzgoji in izobraževanju,
- poznavanje načinov vrednotenja vzgojno-izobraževalnih pojavov,
- poznavanje nekaterih strategij razvijanja in spremljanja kakovosti,
- prepoznavanje posameznikovih individualnih razvojnih značilnosti ter njegovih potreb,
- poznavanje človekovih pravic,
- usmerjenost v pozitivne lastnosti posameznika pri svojem delu,
- samoopazovanje in samovrednotenje svojega dela in vrednotenje učnega procesa,
- preverjanje in ocenjevanje znanja in izpopolnjevanje lastnega ocenjevanja,
- ustvarjalno sodelovanje pri načrtovanju profesionalnega razvoja,
- obvladanje osnovnih strategij za oblikovanje pozitivnih in konstruktivnih medosebnih odnosov.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v 2. letnik doseči 54 KT (90 % KT) od 60 KT prvega letnika. Za vpis v 3. letnik je poleg opravljenih vseh obveznosti prvega letnika potrebno doseči še 54 KT od 60 KT drugega letnika.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom določene obveznosti in tudi opravi ter zagovarja diplomsko delo.
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane