Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister znanosti/magistrica znanosti s področja pedagogikeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Magisterij znanosti/umetnosti
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen univerzitetni študijski program pedagogike in pri študiju dosežen najmanj prav dober (8) povprečni uspeh ter najmanj prav dober (8) uspeh pri diplomi; če kandidat ni dosegel zahtevanega uspeha, mora pred vpisom uspešno opraviti diferencialni izpit iz pedagoške metodologije, zgodovine pedagogike in šolstva in obče andragogike ali
  • zaključen katerikoli drugi univerzitetni študijski program in dosežen zahtevani uspeh naveden v prvi alineji, če kandidat pred vpisom uspešno opravi diferencialni izpit iz pedagoške metodologije, obče andragogike in zgodovine pedagogike in šolstva.
Kandidat mora obvladati en tuj jezik aktivno in enega pasivno.
ISCED področje ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje: izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 9
Raven EOK: EOK 8
Raven EOVK: Tretja stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
  • znanja iz poglobljenih skupnih teoretskih ter metodoloških temeljev pedagoških in andragoških ved,
  • razširjeno in poglobljeno znanje posameznih pedagoških oziroma andragoških ved,
  • razumevanje fenomenologije šole, vzgoje, izobraževanja, poučevanja in učenja,
  • znanja iz metodologije znanstvenoraziskovalnega dela,
  • reševanje problemov z uporabo znanstvenih metod,
  • izražanje vsebinsko metodoloških znanj,
  • izvirne aplikacije raziskovalnih postopkov, strategij, metod in tehnik,
  • globalnejše interpretacije pedagoških in andragoških fenomenov,
  • samostojno teoretsko, empirično in razvojno raziskovanje vzgoje in izobraževanja v šolskih in nešolskih oblikah,
  • spremljanje in razvijanje teoretičnein strokovne literature na svojem področju,
  • razvijanje zmožnosti vodenja strokovno-inovacijskih pa tudi raziskovalnih projektov,
  • razvijanje zmožnosti avtonomnega strokovnega dela kot dela v (mednarodni) skupini,
  • komuniciranje s sodelavci in strokovnjaki v večdisciplinarnih kontekstih,
  • razvijanje profesionalne etične odgovornosti,
  • razvijanje sposobnosti za lasten strokovni razvoj in razvoj stroke.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Za napredovanje v drugi letnik magistrskega študija mora študent opraviti najmanj dva izpita iz individualnega programa.

Magister znanosti/magistrica znanosti s področja pedagogike

SOK 9

EOK 8

Prikazana je možna karierna pot znotraj znotraj področja izbrane kvalifikacije. Za možnost nadaljnjega izobraževanja na višji stopnji glejte zavihek 'Prehodnost'.

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Opis poklica

Kratek opis

Svetovalni delavec v vrtcu, šoli in dijaškem domu skupaj z drugimi strokovnimi sodelavci pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in pri razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja ter učnih navad.

Kaj delavec običajno dela

Svetovalni delavec pomaga otrokom, učencem in dijakom pri učenju in razvijanju učinkovitih metod in tehnik učenja in učnih navad. Svetuje učencem z vzgojnimi in disciplinskimi težavami in jim nudi pomoč pri razvijanju učinkovite komunikacije, urjenju v socialnih spretnostih, razvijanju dobre samopodobe, tehnik sproščanja in podobno. Učence in dijake informira o nadaljnjem izobraževanju, o poklicih in možnostih zaposlovanja in jim svetuje in pomaga pri izbiri nadaljnjega šolanja in pri iskanju štipendij. Koordinira in organizira pomoč učencem pri reševanju finančnih težav za subvencioniranje prehrane, šole v naravi in drugih dejavnosti programa šole.

Učiteljem in vzgojiteljem nudi pomoč pri izboljšanju učinkovitosti poučevanja in jim svetuje za učinkovito delo z učenci in dijaki, ki imajo težave. Pripravlja in izvaja predavanja in delavnice za učitelje, vzgojitelje in starše na temo učenja, učnih navad, telesnega, osebnega, socialnega in poklicnega razvoja otrok. Sodeluje z vodstvom vrtca, šole in dijaškega doma pri pripravi razvojnega načrta poučevanja in strokovnega izpopolnjevanja učiteljev in vzgojiteljev. Pomaga pri oblikovanju ustrezne socialne klime in pri oblikovanju šolskega reda. Skupaj z učitelji soodloča o ponavljanju, napredovanju in prešolanju učencev in dijakov. Pripravlja različne analize, npr. analizo učne uspešnosti učencev, vedenjske problematike, vpisa, uspešnosti učencev in dijakov v nadaljnjem izobraževanju, socialno ekonomskih razmerah učencev, šolski klimi in kulturi. 

Pogoji za pridobitev javne listine:
Za dokončanje študija mora študent uspešno opraviti vse obveznosti in zagovarjati pozitivno ocenjeno magistrsko nalogo. Diplomanti tega študijskega programa morajo študij zaključiti do 30.9.2016. 

Izvajalci:

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

URL

URL izvajalca: