Primarni zavihki
Arhivirano
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih vedDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: poslovanje in upravljanje, menedžment |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- logičnega in abstraktnega razmišljanja, analize, sinteze, in ovrednotenja,
- identifikacije, reševanja problemov in oblikovanja odločitev,
- kritičnega in celostnega razmišljanja,
- samostojnega iskanja, interpretacije in uporabe novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju,
- kontekstualizacije in samostojnega nadgrajevanja informacij,
- strokovne in učinkovite uporabe IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju podatkov in informacij,
- poglobljenega izražanja znanja strokovnega področja v pisni in ustni obliki in njegovega kritičnega ovrednotenja,
- timskega dela,
- razumevanja naprednih konceptov in teorij na področju managementa turizma,
- implementacije vrednot razvoja trajnostnega turizma in kriterijev v vseh situacijah,
- razvoja učnih in kreativnih kompetenc, kreiranja novih idej in njihove uporabe v okviru turizma,
- presoje v različnih kulturnih okvirih turizma in njihovega apliciranja na politike in strategije turizma,
- iskanja, izbiranja in analiziranja podatkov in literature s področja turizma,
- identifikacije in analize naprednega turistično usmerjenega problema ter oblikovanja alternativnih rešitev, kritične presoje in predlogov rešitev,
- upravljanja in implementiranja objektivnejših strategij in CSR vrednosti v okviru trajnostnega turizma,
- uporabe ustreznih ekonomskih načel, strateških teorij in konceptov pri managerskem odločanju,
- poznavanja naprednih strateških teorij in konceptov s področja strateškega managementa,
- kritične analize družbene odgovornosti podjetja in trajnostnih dilem podjetja ter njene uporabe pri sprejemanju strateških odločitev.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane