Ime kvalifikacije Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih vedDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in doseženih najmanj 180 kreditnih točk po ECTS ali
  • zaključen dosedanji študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij ali
  • zaključeni enakovredni študijski programi, navedeni v prejšnji alineji, z drugih strokovnih področij ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu 12 kreditnih točk po ECTS.
ISCED področje ISCED področje
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje poslovanje in upravljanje, menedžment
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • logičnega in abstraktnega razmišljanja, analize, sinteze, in ovrednotenja, 
  • identifikacije, reševanja problemov in oblikovanja odločitev, 
  • kritičnega in celostnega razmišljanja, 
  • samostojnega iskanja, interpretacije in uporabe novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju, 
  • kontekstualizacije in samostojnega nadgrajevanja informacij, 
  • strokovne in učinkovite uporabe IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju podatkov in informacij, 
  • poglobljenega izražanja znanja strokovnega področja v pisni in ustni obliki in njegovega kritičnega ovrednotenja, 
  • timskega dela,
(predmetnospecifične kompetence)
  • razumevanja naprednih konceptov in teorij na področju managementa turizma, 
  • implementacije vrednot razvoja trajnostnega turizma in kriterijev v vseh situacijah, 
  • razvoja učnih in kreativnih kompetenc, kreiranja novih idej in njihove uporabe v okviru turizma, 
  • presoje v različnih kulturnih okvirih turizma in njihovega apliciranja na politike in strategije turizma, 
  • iskanja, izbiranja in analiziranja podatkov in literature s področja turizma, 
  • identifikacije in analize naprednega turistično usmerjenega problema ter oblikovanja alternativnih rešitev, kritične presoje in predlogov rešitev, 
  • upravljanja in implementiranja objektivnejših strategij in CSR vrednosti v okviru trajnostnega turizma, 
  • uporabe ustreznih ekonomskih načel, strateških teorij in konceptov pri managerskem odločanju, 
  • poznavanja naprednih strateških teorij in konceptov s področja strateškega managementa, 
  • kritične analize družbene odgovornosti podjetja in trajnostnih dilem podjetja ter njene uporabe pri sprejemanju strateških odločitev.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta

URL