Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister menedžmenta kakovosti/magistrica menedžmenta kakovostiDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in doseženih najmanj 180 kreditnih točk po ESCT (po bolonjskem sistemu) ali
  • zaključen študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe ali študijski program za pridobitev univerzitetne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij; (pred bolonjskim sistemom) ali
  • zaključeni enakovredni študijski programi, navedeni v prejšnjih alinejah, z drugih strokovnih področij ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu 12 kreditnih točk po ECTS.
ISCED področje ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje: poslovne in upravne vede, podrobneje neopredeljeno
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • razumevanja in upoštevanja raznolikosti globalnega okolja pri organizaciji, izvajanju in nenehnem izboljševanju celovite kakovosti in poslovne odličnosti,
  • poznavanja in razumevanja družbenih, organizacijskih in medorganizacijskih procesov in njihove kompleksne analize,
  • prepoznavanja potreb po spremembah in uvajanja le teh,
  • uporabe metodoloških orodij, tj. izvajanja, koordiniranja in organiziranja raziskav, uporabe raznih raziskovalnih metod in tehnik,
  • kritične presoje pri izbiri, aplikaciji in izboljšavah sodobnih pristopov, modelov in orodij kakovosti in odličnosti,
  • oblikovanja izvirnih idej, konceptov in rešitev določenih problemov,
  • koherentnega obvladovanja temeljnega znanja, povezovanja znanja z različnih področij na katerih temeljita kakovost in poslovna odličnost,
  • razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti za komuniciranje z različnimi okolji,
  • timskega dela, tj. pripravljenosti na sodelovanje, kooperativnosti, upoštevanja mnenj drugih in izpolnjevanja dogovorjene vloge v okviru tima in skupine,
  • poznavanja profesionalne etike, pravne zakonodaje, priznavanja in spoštovanja moralnih in etičnih načel in vrednot ter njihove uporabe pri delu,
  • predstavitve pridobljenega temeljnega znanja in raziskovalnih dognanj v obliki projektne naloge, aplikativne, razvojno raziskovalne naloge ali strokovnega članka,
  • izobraževanja, vzgoje in mentorskega dela pri promociji kakovosti in poslovne odličnosti,
  • sprejemanja odgovornosti za profesionalni razvoj in učenje, izboljševanja lastnega dela skozi evalvacijo z namenom samopreseganja in s tem nenehnega izboljševanja kakovosti in odličnosti dela,
(predmetnospecifične kompetence)
  • internalizacije avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja,
  • internalizacije temeljnih gradnikov sodobne paradigme kakovosti in odličnosti,
  • osredotočenja na potrebe trenutnih in potencialnih odjemalcev proizvodov in storitve z namenom povečevanja njihove zvestobe,
  • razvijanja vzajemno koristnih odnosov s partnerji, temelječih na zaupanju, izmenjavi znanja in integraciji,
  • usmerjanja ustvarjalnih zmogljivosti sodelavcev, na podlagi skupnih vrednot in kulture zaupanja ter pooblaščanja, ki vsakogar spodbuja k vključevanju,
  • obvladovanja oblikovanja in nenehnega izboljševanja procesno koncipirane organizacije na podlagi procesov in dejstev,
  • usmerjanja in izmenjave znanja v okviru kulture stalnega učenja, inoviranja in izboljševanja,
  • internalizacije vedenja, ki ustvarja jasnost in enotnost namena v mejah organizacije ter okolja, v katerem lahko organizacija in njeni zaposleni izkazujejo svojo odličnost,
  • družbeno odgovornega delovanja na osnovi etičnosti ter preseganja pričakovanj in pravil najširše družbe,
  • usmerjenosti v rezultate s ciljem uravnoteženega zadovoljevanja potreb vseh udeleženih strani,
  • reševanja konkretnih delovnih problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
  • celostnega obvladovanja temeljnega znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti ter metodologije raziskovanja ter njegove interdisciplinarne uporabe,
  • razumevanja in uporabe metod kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe pri reševanju problemov s področja kakovosti in poslovne odličnosti,
  • razvoja veščin in spretnosti v uporabi znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
  • poglobljenega poznavanja in razumevanja organizacij in procesov v sodobnem poslovnem okolju,
  • obvladovanja izbranih pristopov, modelov in orodij na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
  • uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij in sistemov na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
  • organizacijskih in vodstvenih spretnosti za usmerjanje dela v organizaciji,
  • svetovalnega dela (prenosa znanja).

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Napredovanje:

Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent doseči najmanj 45 KT iz prvega letnika.

Magister menedžmenta kakovosti/magistrica menedžmenta kakovosti

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu

URL

URL izvajalca: