Ime kvalifikacije | Magister menedžmenta kakovosti/magistrica menedžmenta kakovostiDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- razumevanja in upoštevanja raznolikosti globalnega okolja pri organizaciji, izvajanju in nenehnem izboljševanju celovite kakovosti in poslovne odličnosti,
- poznavanja in razumevanja družbenih, organizacijskih in medorganizacijskih procesov in njihove kompleksne analize,
- prepoznavanja potreb po spremembah in uvajanja le teh,
- uporabe metodoloških orodij, tj. izvajanja, koordiniranja in organiziranja raziskav, uporabe raznih raziskovalnih metod in tehnik,
- kritične presoje pri izbiri, aplikaciji in izboljšavah sodobnih pristopov, modelov in orodij kakovosti in odličnosti,
- oblikovanja izvirnih idej, konceptov in rešitev določenih problemov,
- koherentnega obvladovanja temeljnega znanja, povezovanja znanja z različnih področij na katerih temeljita kakovost in poslovna odličnost,
- razvoja komunikacijskih sposobnosti in spretnosti za komuniciranje z različnimi okolji,
- timskega dela, tj. pripravljenosti na sodelovanje, kooperativnosti, upoštevanja mnenj drugih in izpolnjevanja dogovorjene vloge v okviru tima in skupine,
- poznavanja profesionalne etike, pravne zakonodaje, priznavanja in spoštovanja moralnih in etičnih načel in vrednot ter njihove uporabe pri delu,
- predstavitve pridobljenega temeljnega znanja in raziskovalnih dognanj v obliki projektne naloge, aplikativne, razvojno raziskovalne naloge ali strokovnega članka,
- izobraževanja, vzgoje in mentorskega dela pri promociji kakovosti in poslovne odličnosti,
- sprejemanja odgovornosti za profesionalni razvoj in učenje, izboljševanja lastnega dela skozi evalvacijo z namenom samopreseganja in s tem nenehnega izboljševanja kakovosti in odličnosti dela,
(predmetnospecifične kompetence)
- internalizacije avtopoietičnega koncepta obvladovanja kakovosti in odličnosti, temelječega na spiralno-vijačnem zaporedju planiranja, izvedbe, preverjanja in ukrepanja,
- internalizacije temeljnih gradnikov sodobne paradigme kakovosti in odličnosti,
- osredotočenja na potrebe trenutnih in potencialnih odjemalcev proizvodov in storitve z namenom povečevanja njihove zvestobe,
- razvijanja vzajemno koristnih odnosov s partnerji, temelječih na zaupanju, izmenjavi znanja in integraciji,
- usmerjanja ustvarjalnih zmogljivosti sodelavcev, na podlagi skupnih vrednot in kulture zaupanja ter pooblaščanja, ki vsakogar spodbuja k vključevanju,
- obvladovanja oblikovanja in nenehnega izboljševanja procesno koncipirane organizacije na podlagi procesov in dejstev,
- usmerjanja in izmenjave znanja v okviru kulture stalnega učenja, inoviranja in izboljševanja,
- internalizacije vedenja, ki ustvarja jasnost in enotnost namena v mejah organizacije ter okolja, v katerem lahko organizacija in njeni zaposleni izkazujejo svojo odličnost,
- družbeno odgovornega delovanja na osnovi etičnosti ter preseganja pričakovanj in pravil najširše družbe,
- usmerjenosti v rezultate s ciljem uravnoteženega zadovoljevanja potreb vseh udeleženih strani,
- reševanja konkretnih delovnih problemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- celostnega obvladovanja temeljnega znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti ter metodologije raziskovanja ter njegove interdisciplinarne uporabe,
- razumevanja in uporabe metod kritične analize in razvoja teorij ter njihove uporabe pri reševanju problemov s področja kakovosti in poslovne odličnosti,
- razvoja veščin in spretnosti v uporabi znanja na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
- poglobljenega poznavanja in razumevanja organizacij in procesov v sodobnem poslovnem okolju,
- obvladovanja izbranih pristopov, modelov in orodij na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
- uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij in sistemov na področju kakovosti in poslovne odličnosti,
- organizacijskih in vodstvenih spretnosti za usmerjanje dela v organizaciji,
- svetovalnega dela (prenosa znanja).
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje iz prvega v drugi letnik mora študent doseči najmanj 45 KT iz prvega letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu
URL