Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister inženir medijskih komunikacij/magistrica inženirka medijskih komunikacijDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Študijski program prve bolonjske stopnje v obsegu najmanj 180 KT po ECTS z ustreznih strokovnih področij ali
  • študijski program prve bolonjske stopnje v obsegu najmanj 180 KT po ECTS z drugih strokovnih področij telekomunikacij, elektrotehnike – smer elektronika, novinarstva, komunikologije ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu najmanj 24 KT iz vsebin s področja medijskih komunikacij ali
  • visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. junijem 2004 iz strokovnega področja medijskih komunikacij ali 
  • visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. junijem 2004, z drugih strokovnih področij telekomunikacij, informatike in tehnologij komuniciranja, računalništva in informacijskih tehnologij, elektrotehnike – smer elektronika, novinarstva ter opravljene dodatne študijske obveznosti v obsegu najmanj 24 KT s področja medijskih komunikacij
ISCED področje ISCED področje:
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (ikt)
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:

  • aktivno pridobivanje dodatnega znanja in njegovo uporabo izven formalnih oblik izobraževanja,
  • profesionalen in etično korekten pristop k raziskovanju in reševanju najzahtevnejših strokovnih problemov,
  • oblikovanje in zagovarjanje argumentov pri reševanju strokovnih problemov,
  • samostojen poglobljen študij in raziskovanje ob uporabi primerne raziskovalne metodologije,
  • samostojno reševanje najzahtevnejših strokovnih problemov, ki zahtevajo poglobljen in analitičen pristop pri opredelitvi in iskanju optimalnih rešitev,
  • opravljanje najzahtevnejših strokovnih, raziskovalno analitičnih in vodstvenih del v praksi na področjih izbrane specializacije študija,
  • iskanje novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju,
  • uporabo sodobnih interdisciplinarnih znanstvenoraziskovalnih metod,
  • reševanje problemov in prevzemanje odgovornosti za vodenje najzahtevnejših projektov,
  • organiziranje učinkovitih delovnih skupin pri reševanju najzahtevnejših strokovnih problemov na svojem strokovnem področju in v kontekstu družbeno odgovornega in etično korektnega ravnanja,

(predmetnospecifične kompetence)

  • identifikacijo ustreznih raziskovalnih vprašanj in uporabo raziskovalnih metod za njihovo reševanje,
  • razumevanje družbenih fenomenov in svetovanje o raznovrstnih trendih globalnega medijskega dogajanja ter umeščanje popularne medijske kulture v širši družbeni okvir,
  • poglobljeno poznavanje temeljev sodobne vizualne kulture, z osnovnimi pojmi in teorijami interpretacije vizualnega ter z osnovami analize, kreacije in anticipacije prihodnjega razvoja vizualnih medijev in vsebin ter vizualnih komunikacij in principov oblikovanja različnih medijskih oblik,
  • senzibiliziranost za individualne ustvarjalne procese in ustvarjalno delo s skupino pri vodenju multimedijskih projektov od ideje do realizacije,
  • obvladovanje procesov v video produkciji za samostojno analizo sodobnih avdiovizualnih vsebin in za aktivno sodelovanje pri ustvarjanju sodobnih vizualnih vsebin,
  • poznavanje sodobnih tehnologij za produkcijo v elektronskih medijih in za distribucijo medijskih vsebin,
  • poznavanje naprednih tehnik geometrijskega modeliranja in računalniške grafike, ki omogočajo kreativnejše grafično oblikovanje, in poznavanje metod za računalniško ustvarjanje,
  • poznavanje naprednih tehnik tridimenzionalne računalniške animacije in postopkov postprodukcije, ki povečajo realizem ter atraktivnost končnega produkta (posebni efekti),
  • poglobljeno znanje o informacijsko-komunikacijskih tehnologijah z vidika konvergenčnih učinkov s tehnološkega, z vsebinskega in organizacijskega vidika,
  • poznavanje marketinga kot multidisciplinarnega znanstvenega področja ter za prepoznavanje in analiziranje osnovnih principov na področju blagovnih znamk, ugleda in imidža, 
  • uporabo psiholoških znanj na celotnem področju marketinga in pri posameznih oblikah tržnega komuniciranja.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10). 

Napredovanje:

Študent napreduje v 2. letnik, če z opravljenimi obveznostmi 1. letnika zbere najmanj 42 točk ECTS. Med opravljenimi predmeti mora biti obvezni predmet programa Komunikološke raziskovalne metode.

Magister inženir medijskih komunikacij/magistrica inženirka medijskih komunikacij

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent magistrskega študija mora ob koncu študija opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbrati najmanj 120 točk ECTS.

Izvajalci:

Univerza v Mariboru, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko

URL

URL izvajalca: