Primarni zavihki
magister fizioterapije/magister fizioterapije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: magister fizioterapije/magister fizioterapijeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V študijski program 2. stopnje se lahko vpiše kdor je končal:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Zdravstvo in socialna varnost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: terapija in rehabilitacija |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- poglobitev teoretičnih znanj za razvijanje, vzdrževanje in obnavljanje gibanja ter funkcijskih sposobnosti zdravih ljudi in ljudi z omejenim, prizadetim ali okvarjenim gibanjem in/ali funkcijsko sposobnostjo zaradi bolezni ali poškodbe, v vseh starostnih obdobjih;
- sposobnost uporabe poglobljenih teoretičnih znanj pri razvijanju, vzdrževanju in obnovi gibanja ter funkcijskih sposobnosti zdravih ljudi, v vseh starostnih obdobjih, z namenom ohranjanja in krepitve zdravja ter preprečevanja nastanka bolezni in poškodb;
- razvoj kritične in samokritične presoje za načrtovanje, izvajanje in ocenjevanje fizioterapevtskega procesa;
- sposobnost povezovanja znanstvenih dokazov z mnenji kliničnih strokovnjakov in tako z dokazi podprto fizioterapevtsko doktrino pretvoriti v odločitve v praksi;
- sposobnost kritičnega ovrednotenja strokovnega področja fizioterapije in na podlagi izsledkov raziskav izboljšati obstoječo prakso;
- avtonomnost pri strokovnem delu in pri sprejemanju odločitev;
- sposobnost analize strokovnih problemov in sinteze ustreznih rešitev;
- obvladovanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov za znanstveno-raziskovalno delo na svojem področju ter razvoj kritične in samokritične presoje pri interpretaciji rezultatov raziskovanja;
- kooperativnost, delo v skupini v domačem in mednarodnem okolju pri načrtovanju, vodenju in izvajanju interdisciplinarnih projektov;
- sposobnost ustnega in pismenega komuniciranja s sodelavci in strokovnjaki drugih disciplin;
- sposobnost samostojnega vseživljenjskega učenja na svojem strokovnem področju, odgovornost za lastno učenje in zavedanje pomena vseživljenjskega učenja;
- etična refleksija in zavezanost profesionalni etiki v fizioterapiji, spoštovanje različnosti kultur in običajev.
Predmetno-specifične kompetence:
- uporaba poglobljenih teoretičnih in praktičnih znanj za samostojno izvajanje procesa fizioterapije - ocenjevanje in dokumentiranje funkcijskega stanja in sposobnosti bolnika, izpostavljanje problemov in ciljev, načrtovanje, izbor, doziranje in evalvacija ustreznih fizioterapevtskih postopkov;
- uporaba teorije z dokazi podprte fizioterapevtske doktrine, kritična analiza in uporaba pri reševanju konkretnih strokovnih vprašanj;
- povezava temeljnih znanj iz teoretičnih osnov fizioterapevtske stroke z znanji drugih ved (fiziologije, patologije, posameznih kliničnih področji medicine, ergonomije, fizike, sociologije in psihologije);
- poznavanje, razumevanje in upoštevanje indikacij in kontraindikacij, ter možnih nevarnosti in škodljivih učinkov fizioterapevtskih metod in postopkov pri ciljnih strokovnih problemih;
- sposobnost samokritične in kritične presoje, kritične analize in ocenjevanja fizioterapevtskih postopkov in svojega dela ter njihovo spremljanje;
- sposobnost iskanja novih informacij v literaturi s področja fizioterapije in drugih ved - medicinskih, organizacijskih ved, informatike in družboslovja, ter jih umestiti in interpretirati v kontekst fizioterapije;
- sposobnost poročanja o novih dognanjih na poljudnih, strokovnih, znanstvenih srečanjih in publikacijah ter sredstvih javnega obveščanja;
- poznavanje in uporaba sodobnih orodij, veščin in spretnosti, predvsem informacijsko-komunikacijskih tehnologij pri strokovnem in znanstvenem delu.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študenti morajo za vpis v 2. letnik doseči najmanj 50 ECTS. Komisija za študijske zadeve lahko študentu izjemoma odobri napredovanje v 2. letnik, če je v prvem letniku dosegel najmanj 40 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse obveznosti pri vseh predmetih, ki jih je vpisal ter izdelati in zagovarjati magistrsko delo. Zbrati mora 120 ECTS.
Univerza v Ljubljani, Zdravstvena fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane