Primarni zavihki
Diplomirani ekonomist (vs)/diplomirana ekonomistka (vs)
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Diplomirani ekonomist (vs)/diplomirana ekonomistka (vs)Dodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: poslovanje in upravljanje, menedžment |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 7 |
- razumevanja svoje poklicne vloge v širšem družbenem (socialnem, sociološkem) kontekstu,
- analize in sinteze – zlasti s pomočjo temeljnih predmetov programa, samostojnega analitskega in raziskovalnega pristopa pri izvedbi poslovnih aplikativnih projektov in drugih vsebin, ki zahtevajo tak pristop,
- uporabe znanja v praksi – oblikovanje razumevanja kompleksnosti poslovnih problemov v stvarnem poslovnem življenju, zlasti z možnostjo njihovega spoznavanja (študijska praksa, predavanja gostujočih strokovnjakov iz prakse) in reševanja (aplikativni seminarski projekti, poslovne igre idr.),
- učinkovitega delovanja v omejenem času – razvoj delovnih navad in zmožnosti za načrtovanje nalog učinkovitega časovnega obvladovanja teh nalog in strokovnih zadolžitev, ciljna usmerjenost in motiviranost za uresničevanje ciljev,
- činkovite ustne in pisne komunikacije – zmožnost učinkovite in uspešne poslovne komunikacije v domačem in tujem jeziku ter prepričljiv strokovni nastop ob podpori rabe sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije,
- raziskovalnega pristopa pri iskanju rešitev – razvoj raziskovalne radovednosti in zmožnosti za samostojno pridobivanje potrebnih informacij za reševanje bolj kompleksnih poslovnih problemov (pridobitev potrebnega znanja o rabi kvantitativnih metod in pristopov za objektivno pridobivanje in analiziranje podatkov za strokovno pripravo poslovnih odločitev),
- učenja in samostojnega pridobivanja ter interpretacije informacij – oblikovanje zavedanja o metodah učinkovitega učenja in zmožnosti za samostojen študij in iskanje informacij,
- kritične presoje – oblikovanje temeljnega razumevanja delovanja družbe, znanosti, vloge tehnologije, etičnosti in zmožnost samostojne strokovne presoje pri poslovnih odločitvah,
- kreativnega in teamskega dela – oblikovanje usposobljenosti za delovanje v teamu različnih strokovnjakov pri reševanju sestavljenih poslovnih problemov in s tem razvoj zmožnosti za socializacijo v mikrookolju svojega strokovnega delovanja, zmožnost iskanja izvirnih rešitev,
- vodenja – usposobljenost za samostojno strokovno vodenje projektov, delovnih teamov oziroma posameznih funkcijskih področij znotraj področja strokovne specializacije,
- razumevanja in delovanja v večkulturnem okolju – študijske izmenjave, delo preko AIESEC in delovne prakse v tujini z namenom ustvarjanja izpostavljenosti tujemu kulturnemu okolju in učinkovitemu delovanju v težje obvladljivih situacijah,
- razumevanja etične razsežnosti svojega strokovnega delovanja – ostrenje čuta za razumevanje širšega konteksta poslovnih odločitev in strokovno delovanje, oprto na etična načela,
- razumevanja delovanja javnega sektorja,
- poznavanja procesov upravljanja v javnem sektorju,
- razumevanja mehanizmov financiranja, finančnega upravljanja in nadzora javnega sektorja,
- spremljanja vplivov evropskih integracij na delovanje javnega sektorja,
- presoje najučinkovitejših rešitev pri kombiniranju javnega in privatnega sektorja za izvajanje funkcij javnega sektorja,
- timskega dela,
- stalnega spremljanja in razvijanja znanja na tem področju,
- odkrivanja, analiziranja in reševanja problemov, ki zadevajo snovanje, gradnjo in uvajanje sodobnih managementskih rešitev,
- odkrivanja, analiziranja in reševanja problemov vseh pomembnih vidikov delovanja in obnašanja managementa (vidika managementa človeških virov, vidika temeljnega procesa, informacijskega vidika poslovanja, upravljalnega vidika poslovanja),
- uspešnega in učinkovitega planiranja, organiziranja, vodenja in kontroliranja organiziranosti, delovanja in obnašanja različnih sistemov in procesov,
- uspešne uporabe sodobne informacijske tehnologije za podporo poslovanju in managementu poslovanja,
- uspešnega upravljanja človeških virov v organizaciji z vidika njihovega načrtovanja, motiviranja, nagrajevanja, razvoja in usposabljanja,
- vodenja projektov izgradnje in razvoja poslovnih sistemov in njihovih delov,
- uspešnega uvajanja sodobne informacijske tehnologije v poslovne in druge sisteme,
- gradnje informacijskih sistemov za managerje,
- -vodenja informacijskih in računalniških centrov in vodenja projektov izgradnje informacijskih sistemov,
- uporabe sodobnih analitičnih metod in orodij za odločanje o problemih na področju marketinga,
- razumevanja vplivov globalnih, ekonomskih, pravnih, ekoloških, kulturnih, psiholoških, socialnih, tehnoloških, poslovnih in drugih vplivov okolja na poslovanje organizacij,
- izvajanja nalog načrtovanja, razvijanja, vodenja, izvajanja in kontrole strokovnih opravil na področju marketinga, še posebej na področju nabavnega in prodajnega poslovanja, vedenja uporabnikov, marketinških raziskav, razvijanja novih izdelkov in sodelovanja s posredniki v oskrbnih verigah,
- reševanja problemov na področju marketinga z uporabo sodobnega managerskega znanja,
- sodelovanja v strokovnih timih z različnimi strokovnjaki pri reševanju zapletenih ekonomskih in poslovnih problemih,
- delovanja po načelih etičnega in družbeno odgovornega ravnanja,
- uporabe inovativnih in kreativnih pristopov v strokovnem delovanju ob podpori sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije,
- samostojnega raziskovanja trga za izdelke in storitve,
- priprave in izvajanja marketinškega načrta,
- načrtovanja in izvajanja nabavnih in prodajnih aktivnosti za vse vrste organizacij,
- raziskovanja vedenja odjemalcev na trgih,
- načrtovanja in izvajanja marketinško komunikacijskih aktivnosti,
- načrtovanja aktivnosti v zvezi s tržnimi potmi za izdelke in storitve,
- marketinškega upravljanja izdelkov in storitev, z njihovimi cenami in pogoji,
- uporabe strokovnih analitičnih orodij in metod za odločanje o poslovnih vprašanjih, še posebej o poslovnih vprašanjih mednarodnega trženja, mednarodnega financiranja, mednarodne logistike in pravne urejenosti delovanja na tujih trgih,
- razvijanja, vodenja in izvajanja strokovnih opravil na področju mednarodnega podjetniškega poslovanja in trženja, mednarodnih financ in mednarodne poslovne logistike,
- razumevanja vplivov ekonomskih, pravnih, ekoloških in etičnih silnic mednarodnega okolja na poslovanje podjetij, drugih organizacij in države,
- razpoznavanja poslovnih priložnosti na tujih trgih,
- sodelovanja v strokovnih teamih in fleksibilne presoje ter reševanja trženjskih, finančnih in logističnih problemov managementa mednarodnega podjetja,
- uporabe kreativnih in sodobnih pristopov v strokovnem delovanju ob podpori informacijske in komunikacijske tehnologije,
- nadaljevanja izobraževanja na podiplomskem študiju,
- presojanja poslovnih možnosti na mednarodnem trgu na podlagi strokovnega znanja,
- strokovne komunikacije v materinem in v tujih jezikih,
- fleksibilnosti pri uporabi in ustvarjanju idej za uresničenje poslovnih ciljev v mednarodnem okolju delujočega podjetja,
- prilagajanja novim mednarodnim tržnim, logističnim in finančnim razmeram in odločanja v njih,
- vodenja in izvajanja poslovnih procesov samostojno in v teamu,
- samostojnega delovanja v mednarodnem okviru in identificiranja poslovnih priložnosti,
- vodenja funkcijskih poslovnih procesov v mednarodnem managementu, posebej mednarodnega trženja, mednarodnega financiranja in mednarodne poslovne logistike,
- spoštovanja raznolikosti in multikulturnosti,
- opredeljevanja logističnih ciljev in strategij podjetij in drugih organizacij,
- organiziranja logističnega sektorja in logističnih aktivnosti v podjetju,
- spoznavanja logističnega potenciala,
- presojanja o notranjem izvajanju logistike vs outsourcing,
- poznavanja soodvisnosti med logistiko, proizvodnjo in marketingom,
- vodenja transportnih/logističnih procesov,
- načrtovanja logistične tehnike in tehnologije,
- uporabe informacijske tehnologije v logistiki,
- razumevanja različnih potreb, ki jih ima podjetje v različnih fazah rasti,
- rabe sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije v podjetništvu,
- sodelovanja z različnimi udeleženci (stakeholders) pri uvajanju korporacijskega podjetništva,
- komuniciranja z različnimi javnostmi, ki so interesno povezane s podjetništvom,
- udejanjanja podjetniških zamisli v družinskih podjetjih in v netržnih dejavnostih,
- razvoja inovativnih podjetniških zamisli in njihove realizacije na trgu,
- vključevanja in delovanja v podjetniških mrežah ter sodelovanja v projektih,
- uveljavljanja ekonomske, okoljske in družbene odgovornosti pri poslovanju,
- opisovanja, formuliranja in komuniciranja kompleksnih finančnih problemov in rešitev,
- opravljanja delnih analiz in uporabe njihovih izsledkov v praksi,
- strukturiranja samostojne izobraževalne poti,
- uporabe finančnih metod in njihovih rezultatov,
- razumevanja uveljavljenih standardov znanja v finančni disciplini,
- uporabe osnovnih finančnih znanj,
- prenašanja osvojenih znanj na sodelavce,
- analize kompleksnih praktičnih problemov na profesionalen način,
- sodelovanja pri operativnih finančnih odločitvah,
- kazanja osebne integritete in delovanja v skladu s profesionalno etiko,
- dela z ljudmi iz finančne discipline in iz drugih disciplin,
- strokovne in delovne prožnosti,
- razvoja strokovnih znanj in učinkovitega razvijanja v računovodski in davčni stroki,
- uspešnega strokovnega delovanja na podlagi sodobnih znanj in doktrine,
- opravljanja računovodskih, davčnih nalog in sorodnih v Sloveniji in v Evropski uniji,
- uspešnega dograjevanja strokovnih znanj in razvoja poklicne osebnosti (kariere),
- uporabe strokovnih analitičnih orodij in metod za odločanje o poslovnih vprašanjih, še posebej o poslovnih vprašanjih turizma, gostinstva in destinacijskega managementa,
- razvijanja, vodenja in izvajanja strokovnih opravil na področju turizma in gostinstva,
- razumevanja vplivov ekonomskih, pravnih, ekoloških in etičnih silnic mednarodnega okolja na poslovanje podjetij, drugih organizacij in države,
- sodelovanja v strokovnih teamih pri reševanju problemov na izbranem strokovnem področju,
- uporabe kreativnih in sodobnih pristopov v strokovnem delovanju ob podpori informacijske in komunikacijske tehnologije,
- nadaljevanja izobraževanja na podiplomskem študiju,
- presojanja poslovnih možnosti na podlagi strokovnega znanja,
- strokovne komunikacije v materinem in v tujih jezikih,
- fleksibilnosti pri uporabi in ustvarjanju idej,
- prilagajanja novim razmeram in odločanja v njih,
- vodenja in izvajanja poslovnih procesov samostojno in v teamu,
- samostojnega delovanja v mednarodnem poslovnem okolju,
- vodenja funkcijskih poslovnih procesov v mednarodnem poslovanju,
- spoštovanja raznolikosti in multikulturnosti (zelo pomembno za področje turizma).
Študent mora za napredovanje v 2. letnik opraviti študijske obveznosti v obsegu vsaj 45 ECTS, za napredovanje v 3. letnik pa vse obveznosti 1. letnika in študijske obveznosti 2. letnika v obsegu vsaj 45 ECTS.
Diplomirani ekonomist (vs)/diplomirana ekonomistka (vs)
SOK 7
EOK 6
magister ekonomije/magistrica ekonomije
Magister ekonomije/magistrica ekonomije
Magister ekonomskih ved/magistrica ekonomskih ved
Magister ekonomskih ved/magistrica ekonomskih ved
Magister ekonomskih ved/magistrica ekonomskih ved
Magister ekonomskih ved/magistrica ekonomskih ved
magister ekonomskih ved/magistrica ekonomskih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
Magister poslovnih ved/magistrica poslovnih ved
SOK 8 / EOK 7
Prikazana je možna karierna pot znotraj znotraj področja izbrane kvalifikacije. Za možnost nadaljnjega izobraževanja na višji stopnji glejte zavihek 'Prehodnost'.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane