Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Diplomant tržnega komuniciranja (vs)/diplomantka tržnega komuniciranja (vs)Dodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma prve stopnje (VS)
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Visokošolsko strokovno izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
3 leta
Kreditne točke Kreditne točke: 180 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Matura ali
  • poklicna matura ali
  • zaključni izpit (pred 1. junijem 1995) po kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu.
ISCED področje ISCED področje:
Poslovne in upravne vede, pravo
ISCED podpodročje isced podpodročje: marketing in oglaševanje
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 7
Raven EOK: EOK 6
Raven EOVK: Prva stopnja

Učni izidi:
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
  • analitičnosti pri reševanju strokovnih nalog,
  • poznavanja metodoloških orodij raziskovanja in njihove uporabe, 
  • širokega poznavanja področja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, 
  • poznavanja novih trendov v trženju: kultura znanja, digitalizacija, globalizacija, nova virtualna realnost,
  • poznavanja novih konceptov v trženju in novih poslovnih priložnosti (nova vloga kupca, družbena odgovornost podjetij, virtualni medijski svet),
  • strokovnosti, samostojnosti, samoiniciativnosti in avtonomnosti pri obvladovanju nalog in delovnih procesov, 
  • obvladanja znanja tujih jezikov, 
  • navezovanja stikov in obvladovanja formalnih in neformalnih odnosov,
  • komunikativnosti, 
  • timskega dela,
  • splošne razgledanosti, analize, sinteze in predvidevanja rešitev ter posledic,
  • uporabe znanja v praksi, konstruktivnega reševanja strokovnih problemov na temelju profesionalnega znanja in veščin ter kritičnega in kreativnega mišljenja,
  • iskanja in uporabe informacij, informacijske pismenosti, uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih tehnologij,
  • prevzemanja inovativnih in kreativnih idej,
  • splošnih komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, profesionalne komunikacije z javnostmi ter s člani interdisciplinarnih strokovnih timov, komunikacije v mednarodnem okolju, nastopanja pred občinstvom,
  • obvladanja socialnih veščin, kooperativnosti, sodelovanja v skupini, moderiranja skupine, vzpostavljanja in vzdrževanja konstruktivnih odnosov z drugimi strokovnjaki in relevantnimi organizacijami, 
  • vodenja projektov,
  • vzpostavljanja in vzdrževanja sistema za zagotavljanje kakovosti svojega dela,
(predmetnospecifične kompetence) 
  • uporabe pridobljenega znanja za uspešno tržno komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
  • poznavanja vsebin in metodologij za raziskovanje področja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi,
  • evidentiranja problema in njegove analize ter predvidevanja operativnih rešitev v procesih komuniciranja,
  • uporabe sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije za uspešno delovanje trženjske funkcije v poslovnih sistemih,
  • obvladanja standardnih metod, postopkov in procesov na področju trženja,
  • razvijanja moralnega in etičnega čuta za poštenost, natančnost in vestnost pri delu,
  • komuniciranja z različnimi javnostmi,
  • kreativnih pristopov v oglaševanju,
  • razumevanja odnosov in komunikacije v podjetju, med podjetjem in poslovnim okoljem ali družbenim okoljem – sistemsko gledanje in družbeno odgovorno trženje in tržno komuniciranje,
  • optimiziranja poslovnih procesov z integracijo vseh komunikacijskih kanalov, razvijanja novega medijskega načrtovanja in poslovanja z rezultati,
  • razvijanja in uporabe novih trženjskih poti v virtualnem medijskem svetu,
  • poznavanja in razumevanja zgodovine razvoja komunikacije, trženjskega komuniciranja, odnosov z javnostmi in medijev,
  • obvladovanja izbranih statističnih orodij za reševanje trženjskih problemov,
  • razvoja veščin in spretnosti na specifičnem strokovnem področju,
  • celostnega obvladovanja temeljnega znanja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja in integriranega tržnega komuniciranja in metodologije raziskovalnega dela,
  • uporabe informacijsko–komunikacijske tehnologije na področju tržnega komuniciranja, 
  • razvijanja trženjskih strategij za kupce, porabnike in javnosti, s poudarkom na razmejitvi med strateškim načrtovanjem in prepoznavanjem ciljnih trgov,
  • poglobljenega poznavanja in razumevanja korporativnega komuniciranja v sodobnem poslovnem okolju,
  • proaktivnega odnosa do interesnih skupin (zaposlenih, kupcev, konkurence in širše javnosti),
  • vodenja in izvajanja trženjskega komuniciranja na strani oglaševalcev, skrbnikov blagovnih znamk in vodij projektov na strani agencij,
  • učinkovitih odnosov z mediji in skupnostmi, finančnimi javnostmi, javnimi in vladnimi javnostmi,
  • kompleksnejšega načrtovanja tržno komunikacijskih aktivnosti v organizaciji,
  • razvoja veščin in spretnosti, ki so potrebne za kreativno oglaševanje,
  • razumevanja mednarodnega poslovanja in delovanja na večjih svetovnih trgih,
  • sodelovanja na organizacijsko zahtevnejših projektih, kot tudi projektnega organiziranja poslovnih dogodkov, konferenčnih srečanj, novinarskih konferenc,
  • preverjanja in ocenjevanja dosežkov na področju tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi,
  • praktične uporabe teoretičnega znanja s področja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi.

Ocenjevanje in zaključevanje:
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.

Diplomant tržnega komuniciranja (vs)/diplomantka tržnega komuniciranja (vs)

SOK 7

EOK 6

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 8 / EOK 7

Prehodnost:

Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Samostojni visokošolski zavod, Visoka šola za poslovne vede

URL

URL izvajalca: