Ime kvalifikacije Ime kvalifikacije: Magister medijske produkcije/magistrica medijske produkcijeDodaj v primerjalnik
Tip kvalifikacije Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Vrsta kvalifikacije: Izobrazba
Vrsta izobraževanja Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja Trajanje izobraževanja:
2 leti
Kreditne točke Kreditne točke: 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji Pogoji za vključitev:
  • Zaključen študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij in doseženih najmanj 180 KT po ECTS (po bolonjskem sistemu) ali
  • zaključen študijski program za pridobitev visoke strokovne izobrazbe z ustreznih strokovnih področij (pred bolonjskim sistemom) ali
  • zaključen študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij, če je kandidat pred vpisom opravil dodatne študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija; te dodatne študijske obveznosti so predmeti: Mediji in komuniciranje (6 K), Analiza medijskih vsebin (6 KT).
ISCED področje ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
ISCED podpodročje isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
Raven kvalifikacije

Raven SOK: SOK 8
Raven EOK: EOK 7
Raven EOVK: Druga stopnja

Učni izidi:

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

(splošne kompetence)

  • poznavanje in razumevanje družbenih procesov,
  • reševanje konkretnih problemov v poklicnem okolju,
  • obvladovanje tehnik, metod in postopkov, ki so relevantne za uspešno poklicno delo,
  • razvoj kritične in samokritične presoje,
  • fleksibilno uporabo znanja v praksi,
  • poznavanje koncepta kakovosti in vztrajno prizadevanje za kakovost strokovnega dela skozi avtonomnost, (samo)kritičnost, (samo)refleksivnost in (samo)evalvacijo v strokovnem delu,
  • komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
  • etično refleksijo in zavezanost profesionalni etiki v družbenem okolju z vestnim spoštovanjem načela resnicoljubnosti, svobode, odgovornosti, odprtosti, strpnosti, pluralizma, ustvarjalnosti, izvirnosti, uravnoteženosti, pravičnosti, poštenosti,
  • timsko delo, vzpostavljanje in vzdrževanje kooperativnih odnosov za delo v skupini in z uporabniki,
  • prepoznavanje in izkoriščanje priložnosti, ki se ponujajo v delovnem in družbenem okolju (ki se izkazujejo kot podjetniški duh in aktivno državljanstvo),

(predmetno specifične kompetence)

  • strokovno utemeljeno poznavanje in razumevanje družbene vloge medijev,
  • globlje razumevanje in ustrezno praktično obvladovanje tehnologij medijskega ustvarjanja,
  • poznavanje in obvladovanje procesov in tehnik kreativnega ustvarjanja medijskih vsebin,
  • reševanje konkretnih problemov s področja medijev in medijske produkcije z uporabo ustreznih metod, tehnik in postopkov,
  • povezovanje koherentno obvladanega temeljnega znanja, pridobljenega pri obveznih predmetih, ter njegovo uporabo v praksi,
  • pridobivanje, selekcijo, ocenjevanje in umeščanje novih informacij na področju medijev in njihovo interpretacijo,
  • razumevanje metod kritične analize in razvoja ter njihovo uporabo pri reševanju konkretnih problemov pri delu v sodobnih medijih,
  • razvoj veščin in spretnosti pri uporabi znanja na področju medijev ob reševanju teoretičnih, empiričnih ali praktičnih problemov,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in sistemov na področju medijev in medijske produkcije,
  • vzgojo in razvoj potrebe po samostojnem ustvarjanju na podlagi pridobljenih ustreznih strokovnih znanj in praktičnih veščin, brez katerih je delovanje posameznikov in skupin v sodobnih medijskih organizacijah preprosto nemogoče,
  • vzgojitev primernih individualnih vrednot, vrlin in dobrih običajev kot tudi skupinskih vrednotnih sistemov, ki so nujni pogoj uspešnega delovanja sodobnih medijcev in medijev v razvitem svetu,
  • organizacijske in vodstvene spretnosti, potrebne za načrtovanje, usmerjanje, spodbujanje, nadziranje, ocenjevanje in nagrajevanje samostojnega, vestnega in profesionalnega dela in/ali ustvarjanja posameznikov in skupin znotraj medijskih organizacij,
  • plodno komuniciranje z različnimi deležniki na področju medijev.

Ocenjevanje in zaključevanje:

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje:

Za napredovanje iz 1. v 2. letnik mora študent doseči najmanj 45 KT iz 1. letnika.

Magister medijske produkcije/magistrica medijske produkcije

SOK 8

EOK 7

V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.

SOK 10 / EOK 8

Prehodnost:

Doktorski študijski programi tretje stopnje (SOK: raven 10)

Pogoji za pridobitev javne listine:

Študent zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti.

Izvajalci:

Samostojni visokošolski zavod, Fakulteta za medije

URL

URL izvajalca: