Primarni zavihki
Doktor znanosti/doktorica znanosti s področja edukacijskih ved
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Doktor znanosti/doktorica znanostiDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Doktorat |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Doktorsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
3 leta
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 10 |
- samostojno pridobivanje novega znanja in raziskovanje pedagoških pojavov ter predstavljanje rezultatov kritični javnosti,
- vzpostavljanje pogojev, procesov in odgovornosti do vseživljenjskega učenja skozi lastno izkušnjo in v povezujočih skupnosti (kohezivnost),
- sodelovanje ter vodenje in usmerjanje timskega in samostojnega dela,
- kritično razumevanje konceptov znanstvenih izhodišč ter sodobnih dosežkov, ki usmerjajo študenta/-ko k analiziranju in reševanju pedagoških izzivov in problemov,
- komuniciranje in ustrezno rabo komunikacijskih virov (verbalnih in neverbalnih) ter uporabo sodobne tehnologije,
- razumevanje in gojenje tolerantnosti, etičnosti poklicnega dela in znanstvenega raziskovanja ter tolerantnosti in medkulturnega spoštovanja,
- kritično razumevanje znanstvenih izhodišč izobraževalnih politik in medkulturnih strategij ter sodobnih dosežkov, ki usmerjajo študenta k analiziranju in reševanju pedagoških izzivov in problemov v neposrednem medkulturnem okolju,
- razvijanje in uporabo raziskovalnega pristopa za pridobivanje novega znanja,
- razvijanje sposobnosti kritičnega presojanja podatkov in njihovo osmišljanje,
- upoštevanje etičnosti in odgovornosti pri reševanju konfliktnih situacij v konkretni vzgojni praksi in pri raziskovanju,
- upoštevanje profesionalnih in osebnostnih značilnosti vseh, ki so vključeni v raziskovalni proces,
- razvijanje kritičnega in reflektivnega pogleda na proces in ugotovitve raziskave,
- komuniciranje in ustrezno rabo komunikacijskih virov,
- raziskovanje dejavnikov prikritega kurikula in implicitnih teorij o otroštvu in vzgoji otrok,
- prepoznavanje vpetosti izobraževanja v širše družbene procese,
- ustvarjanje pogojev in procesov, ki usmerjajo neposredno prakso k višanju kakovosti in profesionalnemu razvoju,
- uporabo specifičnih metod pri analiziranju vzgojnih in disciplinskih problemov, pri vzgojnem ukrepanju in pri ugotavljanju vzgojnih učinkov,
- opazovanje, raziskovanje, opisovanje in predstavitev svojega/tujega jezikovnega in medkulturnega ravnanja v družbeni interakciji, ob hkratnem usmerjanju jezikovnega položaja, govorne in pisne zvrsti, strokovne vsebine,
- oblikovanje kriterijev za vrednotenje demokratičnega sožitja ljudi v različnosti, oblikovanje lastnih nazorov in odnosa do drugega in drugačnega,
- sodelovanje ter vodenje in usmerjanje timskega dela,
- vzpostavljanje pogojev, razvijanje procesov in odgovornosti do vseživljenjskega učenja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v 2. letnik študijskega programa doseči vsaj 48 KT (80 % KT) od 60 KT prvega letnika. Pogoj za vpis v 3. letnik je poleg opravljenih vseh obveznosti prvega letnika še doseženih vsaj 54 KT (90 %) od 60 KT drugega letnika študijskega programa ter potrjena tema doktorske disertacije.
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane