Primarni zavihki
Magister komunikologije/magistrica komunikologije
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister komunikologije/magistrica komunikologijeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
1 leto
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 60 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: novinarstvo in medijske študije |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- obvladanja poglobljenih znanj za raziskovalno-analitična dela, povezana z družbenim komuniciranjem na medosebni in institucionalni ravni ter z množičnimi mediji,
- apliciranja teh znanj v okviru raziskovalnega praktikuma,
(predmetnospecifične kompetence)
- samostojnega raziskovalnega dela v vseh fazah raziskovanja komuniciranja, od zasnove in načrta raziskave do izvedbe in izdelave poročila, pri čemer je poudarek tako na teoretski zasnovi in raznovrstnosti komunikološkega raziskovanja kot na operacionalizaciji in izvedbi empirične raziskave.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študij traja eno leto, zato napredovanja v višji letnik ni.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Opis poklica
Kratek opis
Najbolj pogosta delovna področja komunikologov so svetovanje za odnose z javnostmi, trženje, interno organiziranje komunikacijskih procesov in raziskovanje komunikacijskih procesov.
Kaj delavec običajno dela
Delo komunikologa je raznoliko, običajno gre za raziskovanje komunikacijskih procesov oziroma za razvoj in organizacijo le-teh. Pri študiju osvojene teorije in metode raziskovanja mu omogočajo preučevanje vseh vrst medijev, predvsem množičnih (npr. časopisov) in elektronskih (internet) od lokalne do mednarodne ravni. Njegovo delo je usmerjeno na komunikatorje, tiste, ki nekaj sporočajo, vsebino sporočil in njihove prejemnike ter učinke, ki jih ta sporočila imajo. Zaradi izjemno hitrega razvoja informacijske in komunikacijske dejavnosti delo komunikologa zahteva stalno in sistematično izobraževanje.
Študent zaključi študij, ko opravi vse obveznosti pri vpisanih predmetih in uspešno javno zagovarja magistrsko delo.
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane