Organizator poslovanja v gostinstvu in turizmu/organizatorka poslovanja v gostinstvu in turizmu
Izbrane kvalifikacije
| Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Organizator poslovanja v gostinstvu in turizmu/organizatorka poslovanja v gostinstvu in turizmu Dodaj v primerjalnik |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Višja strokovna izobrazba |
| Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
| Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
| Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V višješolski študij se lahko vpiše, kdor:
|
| ISCED področje |
ISCED področje:
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 6 |
Študent/študentka (v nadaljevanju: študent) v programu pridobi generične in poklicno specifične kompetence.
Generične kompetence:
- povezovanje različnih vidikov poslovanja v gostinstvu in turizmu: organizacijskega, ekonomskega, pravnega, tehnološkega;
- razvijanje poklicne identitete, strokovne odgovornosti in profesionalnosti;
- stalno spremljanje razvoja stroke v domačem in mednarodnem okolju ter smiselno uvajanje novosti v delovno okolje;
- krepitev analitičnega, ustvarjalnega in inovativnega načina razmišljanja za izvajanje in zagotavljanje kakovostnih storitev;
- sporazumevanje z gosti in drugimi poslovnimi partnerji v slovenskem jeziku in dveh tujih jezikih;
- komuniciranje z gosti, sodelavci in poslovnimi partnerji ob upoštevanju poslovnega bontona;
- razvijanje pozitivnega odnosa do različnih kulturnih, narodnih in družbenih okolij;
- optimiziranje poslovanja v gostinstvu in turizmu z uporabo informacijsko-komunikacijskih tehnologij;
- zbiranje, obdelovanje in interpretiranje podatkov za informirano sprejemanje poslovnih odločitev;
- razvijanje odgovornosti za kakovostno in trajnostno naravnano načrtovanje in izvajanje poslovnih procesov.
Poklicno specifične kompetence:
- reševanje praktičnih problemov na področju gostinstva in turizma z uporabo digitalizacije in ter ob upoštevanju trajnostnega razvoja;
- zagotavljanje kakovostne izvedbe delovnih procesov v skladu z zakonodajo v turističnih podjetjih in gostinskih obratih, tako prehrambnih kot nastanitvenih;
- načrtovanje, organiziranje in vodenje poslovnih procesov v turističnih podjetjih in gostinskih obratih;
- raziskovanje trga in načrtovanje trženjskih taktik in strategij za uspešno trženje storitev in proizvodov;
- strateško in operativno načrtovanje ter organiziranje in izvajanje dela na področju hrane in pijač;
- obvladovanje različnih delovnih področij v kuharstvu in strežbi;
- sodelovanje z različnimi deležniki destinacije, izvajanje operativnega destinacijskega menedžmenta in spremljanje uspešnosti destinacije;
- oblikovanje integralnih turističnih produktov, ki vključujejo naravne in kulturne danosti destinacije;
- organiziranje gastronomskih dogodkov ob upoštevanju sodobnih trendov: mešanje pijač, kombiniranje okusov, alternativni načini prehranjevanja;
- organiziranje turističnih doživetij ob upoštevanju različnih oblik tematskega turizma in aktualnih trendov v turizmu;
- organiziranje poslovnih srečanj in dogodkov po načelih projektnega menedžmenta;
- spodbujanje podjetniškega razmišljanja in ravnanja v gostinstvu in turizmu.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, projektnimi deli, nastopi, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
V 2. letnik lahko napreduje študent, ki je uspešno opravil obveznosti iz modulov, predmetov in praktičnega izobraževanja (vključno z vajami, seminarskimi nalogami, projekti, izpiti in drugim) iz 1. letnika v obsegu najmanj 45 KT, pri tem mora v celoti opraviti obveznosti iz vaj in praktičnega izobraževanja. Študent lahko ponavlja letnik, če opravi študijske obveznosti in praktično izobraževanje istega letnika v obsegu najmanj 20 KT, pri tem mora v celoti opraviti obveznosti iz praktičnega izobraževanja. Ponavljanje odobri študijska komisija višje strokovne šole na podlagi pisne vloge študenta.
Študijski programi 1. stopnje (SOK: raven 7)
- Vsi obvezni moduli v obsegu 76 KT
- Komunikacija in informatika (22 KT)
- Trajnostno upravljanje destinacije (19 KT)
- Menedžment v gostinstvu (19 KT)
- Trženje in poslovanje v gostinstvu in turizmu (16 KT)
- Eden od izbirnih modulov v obsegu 23 KT
- Projekti v gostinstvu (23 KT)
- Gostinstvo in barmanstvo (23 KT)
- Gostinstvo in harmonija okusov (23 KT)
- Kreativni načini priprave hrane (23 KT)
- Projekti v turizmu (23 KT)
- Doživetja v turizmu (23 KT)
- Poslovna srečanja in dogodki (23 KT)
- Prostoizbirni predmet – 5 KT
- Odprti kurikul v obsegu – 11 KT
- Diplomsko delo v obsegu – 5 KT
Višja strokovna šola v sodelovanju z delodajalci, ki izvajajo praktični del izobraževanja.
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane




