Primarni zavihki
Magister scenskega oblikovanja/magistrica scenskega oblikovanja
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister scenskega oblikovanja/magistrica scenskega oblikovanjaDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Umetnost in humanistika
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: glasba, ples in uprizoritvene umetnosti |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
- logično, abstraktno, analitično in sintetično razmišljanje,
- izražanje strokovnega znanja v pisni in ustni obliki in njegovo kritično reflektiranje in vrednotenje,
- kompetentno in suvereno prenašanje osvojenih znanj v prakso,
- povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi področji, njihovo samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje,
- ustrezno povezovanje in samostojno nadgrajevanje informacij,
- prenos svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja) ter njihovo obravnavanje intra- in interdisciplinarno,
- zaznavanje in inovativno reševanje kompleksnejših problemov in konfliktnih situacij ter kompetentno in suvereno odločanje,
- ustrezno odzivanje na nove situacije ter ustvarjanje novih konceptov,
- spoznavanje in uporabo skupinske komunikacije ter za sestavljanje in vodenje skupine,
- refleksijo in samorefleksijo, kritično in celostno razmišljanje,
- samostojno iskanje novih virov znanja na umetniškem, strokovnem in znanstvenem področju,
- strokovno in učinkovito uporabo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
- kompetentno sprejemanje mnenj drugih in suvereno ter argumentirano odzivanje nanje,
- ocenjevanje lastne in tuje zmožnosti in sposobnosti ter učinkovito in ekonomično delovanje,
- ocenjevanje in zagotavljanje kakovosti lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
- inovativno uporabo umetniških in znanstvenih metod,
- pridobivanje, koncipiranje in vodenje projektov,
- razvoj vodstvenih sposobnosti in oblikovanje kakovostnih in učinkovitih medčloveških odnosov v strokovni sferi in zunaj nje,
- kritično in poglobljeno spremljanje aktualnega dogajanja v medijih,
- ustvarjalno osmišljanje podatkov in sintetiziranje informacij,
- razvoj medkulturne komunikacije v formalnih in neformalnih situacijah,
- podrobno poznavanje odnosov vseh sodelujočih komponent pri nastanku predstave oziroma dogodka,
- poznavanje lastnosti in možnosti, ki jih odpira 'prostor igre',
- prepoznavanje pomembnosti odnosa med dogodkom in prostorom, prostorom in zgodbo, prostorom igre in igro prostora,
- transformiranje idejno-vsebinskih konceptov v likovno govorico,
- poznavanje kompleksnega procesa od zasnove do izvedbe scenografije,
- razumevanje, koordiniranje in usmerjanje ustvarjalnih procesov v delavnicah in uprizoritvenih lokacijah,
- oblikovanje in razvijanje kreativnih idej,
- kreativno sodelovanje s soustvarjalci projekta (režiser, igralci, scenograf, svetlobni oblikovalec, dramaturg itd.),
- obvladovanje vseh scenografovih praktičnih in tehničnih nalog (skica, risba, detajl ipd.),
- posredovanje scenografske zamisli v delavnicah (izbira materialov, način obdelave ipd.),
- analitično in kritično presojo lastnih ustvarjalnih postopkov v posameznih fazah snovanja in izvedbe,
- detajlno poznavanje odnosov med kostumom in: tekstom, režiserjem, igralcem, prostorom, uprizoritvijo, gledalcem,
- poznavanje povezav in vplivov med oblačili, kostumi, literaturo, dramatiko in uprizarjanjem,
- poznavanje različnih gledaliških, filmskih idr. praks in režijskih postopkov,
- poznavanje načina oblačenja in obnašanja v povezavi s političnimi, družbenimi in tehnološkimi dejavniki v različnih zgodovinskih obdobjih in geografskih področjih,
- razumevanje povezanosti oblačil in kostumov z materialno kulturo v širšem in likovno umetnostjo v ožjem smislu,
- iskanje, apliciranje in transformiranje različnih historičnih in sodobnih virov in vzorov v zasnovo kostumskih rešitev,
- oblikovanje in razvijanje kreativnih idej,
- transformiranje idejno-vsebinskih konceptov v likovno govorico,
- razumevanje psihofizičnega ustroja kostuma,
- upoštevanje in razumevanje povezave med kostumom, igralčevo osebnostjo in ustvarjanjem dramskega lika,
- razumevanje funkcije posameznega kostuma kot tudi celotne kostumske podobe v odnosu do koncepta uprizoritve, dramaturgije, scenografije, svetlobe, glasbe itd.,
- kreativno sodelovanje s soustvarjalci projekta (režiser, igralci, scenograf, svetlobni oblikovalec, dramaturg itd.),
- poznavanje pomena in možnosti različnih vsebinskih (režijski koncept) in vizualnih (kostumski koncept) izrazil kostumografije kot dela celostne podobe tako v zasnovi (skica) kot izvedbi (kostum),
- poznavanje kompleksnega procesa od zasnove do izvedbe kostumografije,
- obvladovanje vseh kostumografovih praktičnih in tehničnih nalog (skica, risba, detajl ipd.),
- posredovanje kostumske zamisli v krojaških delavnicah (izbira materialov, način obdelave ipd.),
- razumevanje, koordiniranje in usmerjanje ustvarjalnih procesov v delavnicah in uprizoritvenih lokacijah,
- analitično in kritično presojo lastnih ustvarjalnih postopkov v posameznih fazah snovanja in izvedbe kostumografije,
- oblikovanje zavesti o odgovornosti za umetniško in produkcijsko razsežnost načrtovane kostumske zamisli in izvedbe,
- primerjavo rezultatov lastnega ustvarjanja z delom drugih ustvarjalcev ter umestitev svojih avtorskih kreacij v širši idejno-estetski kontekst,
- oblikovanje zavesti o etični razsežnosti medijskega ustvarjanja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent se lahko vpiše v višji letnik, če je do izteka študijskega leta opravil vse obveznosti, določene s študijskim programom za vpis v višji letnik.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse s študijskim programom predpisane obveznosti.
Univerza v Ljubljani, Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane