Primarni zavihki
magister profesor računalništva in informatike/magistrica profesorica računalništva in informatike
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: magister profesor računalništva in informatike/magistrica profesorica računalništva in informatikeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V študijski program Pedagoško računalništvo in informatika se lahko vpiše:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT)
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno informacijske in komunikacijske tehnologije (ikt) |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
- Poznavanje in uporaba ustreznih raziskovalnih pristopov in razvoja lastne prakse.
- Zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso.
- Sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela.
- Vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami.
- Razvijanje novega znanja in razumevanja področja.
- Delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom.
- Zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v delovnem procesu.
- Reflektiranje in evalvacija obstoječe prakse in prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti.
- Razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
- Poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb učencev ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje učenca, spodbujanje razvoja učenca v odgovornega člana družbe.
- Uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami.
- Prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev.
- Poznavanje in razumevanje vsebinskih značilnosti pouka.
- Razumevanje in uporaba strokovnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev.
- Ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov, učinkovito razreševanje disciplinskih problemov ter razvijanje socialnih veščin.
Predmetno-specifične kompetence diplomanta, ki se pridobijo s programom:
- poglobljena usposobljenost na področju didaktike računalništva in informatike, in računalniško podprtih tehnologij v izobraževanju;
- usposobljenost za vodenje in aktivno delo v projektih za razvoj didaktične programske opreme in e-gradiv;
- usposobljenost za kritično analizo računalniško podprtih didaktičnih orodij in gradiv;
- razumevanje in sposobnost umeščanja računalniških in informacijskih znanj na različna področja izobraževanja v drugih vedah;
- praktično znanje in veščina pri uporabi sistemov za računalniško podprto izobraževanje (spletne učilnice, socialna omrežja, digitalne knjižnice ipd);
- usposobljenost za sodelovanje v projektih informatizacije vzgojno izobraževalnih ustanov,
- Poznavanje in uporaba ustreznih raziskovalnih pristopov in razvoja lastne prakse.
- Zmožnost raziskovanja in prenašanja spoznanj v prakso.
- Sposobnost prevzeti odgovornost za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela.
- Vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami.
- Razvijanje novega znanja in razumevanja področja.
- Delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom.
- Zmožnost sodelovanja v interdisciplinarnem timu in komuniciranja z vsemi vključenimi subjekti v delovnem procesu.
- Reflektiranje in evalvacija obstoječe prakse in prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti.
- Razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja.
- Poznavanje in razumevanje razvojnih značilnosti, razlik in potreb učencev ter prepoznavanje učnih zmožnosti in težav, celostno pojmovanje učenca, spodbujanje razvoja učenca v odgovornega člana družbe.
- Uporaba specialno pedagoških znanj za delo z otroki s posebnimi potrebami.
- Prilagajanje učno-vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno, jezikovno in kulturno različnost učencev.
- Poznavanje in razumevanje vsebinskih značilnosti pouka.
- Razumevanje in uporaba strokovnih znanj za doseganje kurikularnih ciljev.
- Ustvarjanje spodbudnega učnega vzdušja, medsebojnih odnosov, učinkovito razreševanje disciplinskih problemov ter razvijanje socialnih veščin.
- diplomant druge stopnje je sposoben samostojno opravljati zahtevne razvojne in organizacijske naloge na svojih področjih in sodelovati s strokovnjaki drugih področij pri reševanju kompleksnih nalog in problemov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za vpis v drugi letnik je potrebno opraviti vse obveznosti prvega letnika.
magister profesor računalništva in informatike/magistrica profesorica računalništva in informatike
SOK 8
EOK 7
V zavihku Karierna pot je prikazana možna karierna pot znotraj področja izbrane kvalifikacije, ki ni edina in ni obvezujoča. Dejanska prehodnost med kvalifikacijami, ki je določena z zakonodajo je opredeljena v zavihku Prehodnost.
SOK 10 / EOK 8
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK: raven 10)
Za dokončanje študija morajo biti opravljene vse obveznosti pri vpisanih predmetih, skladno s pravili pripravljeno in oddano magistrsko delo ter uspešno opravljen javni zagovor magistrskega dela.
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko in Pedagoška fakulteta
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane