Primarni zavihki
Magister komunikologije/magistrica komunikologije
Izbrane kvalifikacije
Ime kvalifikacije | Ime kvalifikacije: Magister komunikologije/magistrica komunikologijeDodaj v primerjalnik |
---|---|
Tip kvalifikacije | Tip kvalifikacije: Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Vrsta kvalifikacije: Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Vrsta izobraževanja: Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
Trajanje izobraževanja:
2 leti
|
Kreditne točke | Kreditne točke: 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
Pogoji za vključitev:
V magistrski študijski program Komunikologija – Medijske in komunikacije študije se lahko vpiše, kdor je končal:
|
ISCED področje |
ISCED področje:
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
|
ISCED podpodročje | isced podpodročje: novinarstvo in medijske študije |
Raven kvalifikacije |
Raven SOK:
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
Splošne kompetence:
- ustna in pisna komunikacija v maternem jeziku,
- sposobnost sodelovanja v interdisciplinarni skupini,
- razumevanje raznolikosti in multikulturnosti,
- osnovno poznavanje študijskega področja,
- zmožnost analize in sinteze,
- zmožnost uporabe znanja v praksi,
- zmožnost oblikovanja novih zamisli (ustvarjalnost),
- zmožnost prilagajanja novim situacijam,
- zmožnost biti kritičen in samokritičen,
- odločanje v kompleksnih situacijah in pod časovnim pritiskom,
- medosebne spretnosti,
- raziskovalne spretnosti.
Predmetno-specifične kompetence:
- Razumevanje in definiranje ključnih intelektualnih tradicij znotraj polja medijskih in komunikacijskih študij
- Razumevanje ključnih konceptov, ki oblikujejo sodobne debate o medijih in komuniciranju
- Razumevanje, kako se ključne debate znotraj proučevanja komuniciranja povezujejo z drugimi disciplinami
- Razumevanje vloge medijev pri oblikovanju zgodovinske in trenutne izkušnje
- Sposobnost kritičnega razmišljanja o medijih in komuniciranju
- Sposobnost samorefleksije in refleksije lastnih izdelkov
- Sposobnost konceptualizirati in metodološko izvesti lastno raziskavo
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Napredovanje v višji letnik je mogoče z opravljenimi vsaj 54 kreditnimi točkami tekočega letnika (brez posebne prošnje). V primeru izjemnih okoliščin (določenih v Statutu UL), pa se lahko na podlagi odobrene prošnje, vpišejo v višji letnik tudi tisti študentje, ki so opravili vsaj 48 kreditnih točk tekočega letnika.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Opis poklica
Kratek opis
Najbolj pogosta delovna področja komunikologov so svetovanje za odnose z javnostmi, trženje, interno organiziranje komunikacijskih procesov in raziskovanje komunikacijskih procesov.
Kaj delavec običajno dela
Delo komunikologa je raznoliko, običajno gre za raziskovanje komunikacijskih procesov oziroma za razvoj in organizacijo le-teh. Pri študiju osvojene teorije in metode raziskovanja mu omogočajo preučevanje vseh vrst medijev, predvsem množičnih (npr. časopisov) in elektronskih (internet) od lokalne do mednarodne ravni. Njegovo delo je usmerjeno na komunikatorje, tiste, ki nekaj sporočajo, vsebino sporočil in njihove prejemnike ter učinke, ki jih ta sporočila imajo. Zaradi izjemno hitrega razvoja informacijske in komunikacijske dejavnosti delo komunikologa zahteva stalno in sistematično izobraževanje.
Študent zaključi študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 120 kreditnih točk iz predmetnika oz. priznanih obveznosti.
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
URL
URL izvajalca:Prihajajoči dogodek
Trenutno ni drugih prihajajočih dogodkov.
© Center RS za poklicno izobraževanje, 2020. Vse pravice pridržane