Ime kvalifikacije Magister športnega treniranja/magistrica športnega treniranjaDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Končan študijski program prve stopnje z ustreznih strokovnih področij: šport (813), športna vzgoja (1462) ali
  • končan študijski program prve stopnje z drugih strokovnih področij: terapija in rehabilitacija (726), izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143), izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441), če je kandidat pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 36 ECTS, ki jih lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program ali
  • končan visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: šport (813), športna vzgoja (1462) ali
  • končan visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: terapija in rehabilitacija (726) izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143), izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441), če je kandidat pred vpisom v študijski program opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija v obsegu 36 ECTS, ki jih lahko opravi med študijem na prvi stopnji, v programih za izpopolnjevanje oz. z opravljanjem diferencialnih izpitov pred vpisom v študijski program ali
  • končan univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: šport (813), športna vzgoja (1462) ali
  • končan univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: terapija in rehabilitacija (726) izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143), izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441) ali
  • končan visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004 in študijski program za pridobitev specializacije, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih strokovnih področij: šport (813), športna vzgoja (1462) ali
  • končan visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004 in študijski program za pridobitev specializacije, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij: terapija in rehabilitacija (726) izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok (143), izobraževanje učiteljev razrednega pouka (1441).
ISCED področje ISCED področje
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
ISCED podpodročje isced podpodročje šport
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

  • (splošne kompetence)
  • opravljanja trenerskega poklica s poglobljenim strokovnim poznavanjem izbranega športa, podprtega s poznavanjem pedagoško-psiholoških znanj z vsebinami pedagogike športa, razvojne in pedagoške psihologije, sociologije športa, didaktike športa, medicine športa, biomehanike športa in še z mnogimi drugimi sorodnimi interdisciplinarnimi vedami, ki s svojimi vsebinami prispevajo k kakovostnemu transformacijskemu procesu športnega treniranja,
  • samostojnega kreativnega znanstvenoraziskovalnega in razvojnega dela na področju športnega treniranja usmerjenega v izbrano športno panogo,
  • koherentnega obvladovanja temeljnega znanja iz izbrane športne panoge, obvladovanja znanstvenega pristopa, iskanja novih razvojnih strategij in dognanj, njihovega utemeljevanja, interpretacije in integracije v proces športnega treniranja s ciljem izboljšave rezultatske uspešnosti športnega treniranja,
  • skupinskega, timskega strokovnega in raziskovalnega dela na nacionalni in mednarodni ravni na področju športa ali njegove ožje športne discipline,
  • kritičnega preverjanja rezultatov lastnega raziskovalnega dela, predvidevanja ustreznih ugotovitev, iskanja primernih rešitev in posledičnih ukrepov v praksi,
  • spremljanja najnovejših dosežkov na področju športa , integracije v prakso, razumevanja in interpretacije rezultatov raziskovalnega dela na ožjem strokovnem področju ter uporabe teoretskih in aplikativnih raziskovalnih metod, različnih postopkov in sodobnih tehnologij,
  • uporabe in razumevanje sodobnih informacijskih tehnoloških konceptov ter uspešne uporabe splošnih kvantitativnih in kvalitativnih metodologij pri strokovnem in raziskovalnem delu,
  • uspešne komunikacije in interpretacije znanstvenih ugotovitev na področju športnega treniranja, upoštevajoč primerno raven etične refleksije in lastne zavezanosti k profesionalni etiki,
  • opravljanja strokovno in znanstveno zahtevnih organizacijskih in izvedbenih opravil v stroki (menagerskih, projektnih programov),
  • spremljave sodobnih informacij ožjega in širšega strokovnega področja športa,
  • vodenja postopkov v povezavi s promocijo in delovanjem posameznih subjektov v organiziranosti športnih dejavnosti, priprave in izvedbe javnih promocijskih medijskih dogodkov v interakciji z delovnim okoljem,
    (predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljenega poznavanja in razumevanja (praktično, refleksivno, teoretično) strokovnega področja, interakcijskih strokovnih in znanstvenih povezav pri načrtovanju, organizaciji, izvedbi in preverjanju trenažnega procesa, tako v strokovnih in znanstvenih okvirih načrtovanega procesa športnega treniranja in s tem povezanega doseganja optimalnih transformacijskih dosežkov sodelujočih športnikov,
  • razumevanja vsebin iz sodobno koncipirane teorije športnega treniranja, multidisciplinarno povezane z vedami, ki se prepletajo z integriteto športnika in ustvarjajo sistem načrtovanega procesa treniranja z maksimalnimi možnimi transformacijskimi učinki delovanja posameznika ali ekipe,
  • razumevanja za aplikacijo metodičnega postopka pri načrtovanju in izvedbi raziskovalnega dela na izbranem strokovnem področju (zbiranje, statistična obdelava in interpretacija podatkov),
  • sinteze pri zaznavanju pomembnih znanstvenih vprašanj ter s tem povezanim ustvarjanjem programa dela v smislu reševanja in iskanja ustreznih odgovorov v procesu sodobnega treniranja športnikov,
  • komunikacije s športnikom, starši, klubom in okoljem, še posebej naglašeno pri delu z kategorijami mlajših športnikov,
  • iskanja odgovorov na znanstvena vprašanja tudi v tujem okolju in ustrezne komunikacije ter sodelovanja s tujimi, priznanimi in uveljavljenimi strokovnjaki,
  • timskega dela in pripravljenosti za stalno izobraževanje ter izpopolnjevanje na ožjem in širšem področju teorije in prakse športnega treniranja,
  • uporabe teoretskih in praktičnih raziskovalnih metod, postopkov in tehnologij registracije različnih gibalnih struktur in drugih načinov obdelave in zbiranja podatkov,
  • razumevanja naravoslovnih in medicinskih znanj, prisotnih pri vodenju in upravljanju transformacijskih procesov športnikov z naglašeno skrbjo in implementacijo strategij za ohranjanje in varovanje zdravja, še posebej športnikov/ic mlajših starostnih kategorij.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent mora za napredovanje iz prvega letnika v drugi letnik zbrati 42 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti, napiše in uspešno zagovarja magistrsko delo ter tako zbere skupno 120 ECTS.

Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

URL