Ime kvalifikacije | Magister športnega treniranja/magistrica športnega treniranjaDodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
- (splošne kompetence)
- opravljanja trenerskega poklica s poglobljenim strokovnim poznavanjem izbranega športa, podprtega s poznavanjem pedagoško-psiholoških znanj z vsebinami pedagogike športa, razvojne in pedagoške psihologije, sociologije športa, didaktike športa, medicine športa, biomehanike športa in še z mnogimi drugimi sorodnimi interdisciplinarnimi vedami, ki s svojimi vsebinami prispevajo k kakovostnemu transformacijskemu procesu športnega treniranja,
- samostojnega kreativnega znanstvenoraziskovalnega in razvojnega dela na področju športnega treniranja usmerjenega v izbrano športno panogo,
- koherentnega obvladovanja temeljnega znanja iz izbrane športne panoge, obvladovanja znanstvenega pristopa, iskanja novih razvojnih strategij in dognanj, njihovega utemeljevanja, interpretacije in integracije v proces športnega treniranja s ciljem izboljšave rezultatske uspešnosti športnega treniranja,
- skupinskega, timskega strokovnega in raziskovalnega dela na nacionalni in mednarodni ravni na področju športa ali njegove ožje športne discipline,
- kritičnega preverjanja rezultatov lastnega raziskovalnega dela, predvidevanja ustreznih ugotovitev, iskanja primernih rešitev in posledičnih ukrepov v praksi,
- spremljanja najnovejših dosežkov na področju športa , integracije v prakso, razumevanja in interpretacije rezultatov raziskovalnega dela na ožjem strokovnem področju ter uporabe teoretskih in aplikativnih raziskovalnih metod, različnih postopkov in sodobnih tehnologij,
- uporabe in razumevanje sodobnih informacijskih tehnoloških konceptov ter uspešne uporabe splošnih kvantitativnih in kvalitativnih metodologij pri strokovnem in raziskovalnem delu,
- uspešne komunikacije in interpretacije znanstvenih ugotovitev na področju športnega treniranja, upoštevajoč primerno raven etične refleksije in lastne zavezanosti k profesionalni etiki,
- opravljanja strokovno in znanstveno zahtevnih organizacijskih in izvedbenih opravil v stroki (menagerskih, projektnih programov),
- spremljave sodobnih informacij ožjega in širšega strokovnega področja športa,
- vodenja postopkov v povezavi s promocijo in delovanjem posameznih subjektov v organiziranosti športnih dejavnosti, priprave in izvedbe javnih promocijskih medijskih dogodkov v interakciji z delovnim okoljem,
(predmetnospecifične kompetence) - poglobljenega poznavanja in razumevanja (praktično, refleksivno, teoretično) strokovnega področja, interakcijskih strokovnih in znanstvenih povezav pri načrtovanju, organizaciji, izvedbi in preverjanju trenažnega procesa, tako v strokovnih in znanstvenih okvirih načrtovanega procesa športnega treniranja in s tem povezanega doseganja optimalnih transformacijskih dosežkov sodelujočih športnikov,
- razumevanja vsebin iz sodobno koncipirane teorije športnega treniranja, multidisciplinarno povezane z vedami, ki se prepletajo z integriteto športnika in ustvarjajo sistem načrtovanega procesa treniranja z maksimalnimi možnimi transformacijskimi učinki delovanja posameznika ali ekipe,
- razumevanja za aplikacijo metodičnega postopka pri načrtovanju in izvedbi raziskovalnega dela na izbranem strokovnem področju (zbiranje, statistična obdelava in interpretacija podatkov),
- sinteze pri zaznavanju pomembnih znanstvenih vprašanj ter s tem povezanim ustvarjanjem programa dela v smislu reševanja in iskanja ustreznih odgovorov v procesu sodobnega treniranja športnikov,
- komunikacije s športnikom, starši, klubom in okoljem, še posebej naglašeno pri delu z kategorijami mlajših športnikov,
- iskanja odgovorov na znanstvena vprašanja tudi v tujem okolju in ustrezne komunikacije ter sodelovanja s tujimi, priznanimi in uveljavljenimi strokovnjaki,
- timskega dela in pripravljenosti za stalno izobraževanje ter izpopolnjevanje na ožjem in širšem področju teorije in prakse športnega treniranja,
- uporabe teoretskih in praktičnih raziskovalnih metod, postopkov in tehnologij registracije različnih gibalnih struktur in drugih načinov obdelave in zbiranja podatkov,
- razumevanja naravoslovnih in medicinskih znanj, prisotnih pri vodenju in upravljanju transformacijskih procesov športnikov z naglašeno skrbjo in implementacijo strategij za ohranjanje in varovanje zdravja, še posebej športnikov/ic mlajših starostnih kategorij.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za napredovanje iz prvega letnika v drugi letnik zbrati 42 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti, napiše in uspešno zagovarja magistrsko delo ter tako zbere skupno 120 ECTS.