Ime kvalifikacije Magister profesor socialne pedagogike/magistrica profesorica socialne pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
1 leto
Kreditne točke 60 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen (»bolonjski«) študijski program prve stopnje v obsegu 240 KT ali
  • zaključen dodiplomski pedagoški študijski program za pridobitev UN izobrazbe.
Za alineji 1 in 2 veljajo še naslednji pogoji:
  • v študijski program se lahko vpišejo diplomanti, ki imajo pridobljenih 240 KT in so zaključili študijske programe: socialna pedagogika, socialno delo, psihologija, pedagogika,
  • kandidati, ki se vpisujejo na študijski program s predhodno pridobljenimi 180 KT, bodisi v bolonjskih študijskih programih prve stopnje, bodisi v dodiplomskih študijskih programih za pridobitev visokošolske ali UN izobrazbe, si morajo pridobiti dodatnih 60 KT. Izvedba je organizirana v obliki dodatnega letnika,
  • kandidati, ki so si pred vpisom pridobili 240 KT, vendar niso zaključili ustreznih študijskih programov (ki so navedeni v prvi alineji tega odstavka), morajo opraviti še največ 60 KT dodatnega programa, katerega izvedba je organizirana v obliki dodatnega letnika.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
  • prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
  • vodenje in organizacijo,
  • vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
  • raziskovanje in prenašanje spoznanj v prakso,
  • razvijanje novega znanja in razumevanja področja,
  • delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
  • sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komuniciranje z vsemi strokovnimi delavci, vključenimi v delovnem procesu
  • reflektiranje in evalvacijo obstoječe delovne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
  • razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno poznavanje teoretičnih osnov področja socialne pedagogike in njihovo uporabo v praksi,
  • poglobljeno razumevanje procesov stigmatiziranja, marginalizacije, socialnega izključevanja ter njihovo preprečevanje,
  • poglobljeno razumevanje institucionalnega delovanja, vpliva institucij na uporabnike, ozaveščanje lastne institucionalne vpetosti,
  • poglobljeno razumevanje in obvladovanje različnih oblik socialno pedagoškega dela (preventivnega, vzgojnega, svetovalnega, kompenzacijskega, socialno integrativnega, itd.),
  • avtonomno vodenje, spremljanje in evalvacijo posebnih socialno pedagoških projektov (npr. projektov prostovoljnega ali preventivnega dela, zagovorništva, skupin samopomoči, itd.),
  • zahtevnejše analitično in raziskovalno delo na področju socialne pedagogike za potrebe razvoja prakse ter za samostojno razvijanje socialno marketinškega delovanja (uveljavljanje in promoviranje socialno pedagoških načel v javnosti),
  • poglobljeno poznavanje osnovnih metodičnih načel in elementov, predvsem v kontekstu medosebnih odnosov,
  • poglobljeno razumevanje teorije migracij, večinsko manjšinskih odnosov,
  • analitično in avtonomno presojo stvarnih situacij z vidika družbene neenakosti, večinsko manjšinskih odnosov in razmerij moči,
  • poglobljeno razumevanje in prakticiranje medkulturnega dialoga v vzgojnoizobraževalnih in drugih kontekstih,
  • izvajanje raziskovalnih projektov, raziskovanje prakse, komparacijo s sodobnimi modeli in aplikacijo,
  • poglobljeno razumevanje stičnosti in različnosti med svetovalnimi modeli, pogled na osebnost skozi različne svetovalne pristope, uporabo svetovanja, usmerjanja in podpornega posredovanja v različnih kontekstih,
  • razumevanje faz v procesih svetovanja, pomena oblikovanja stika/dogovora, delovnih točk, evalvacije,
  • poglobljeno uporabo raznovrstnih intervencij/metod in tehnik v svetovalnih procesih.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Za kandidate, ki opravljajo program kot redni študij in v osnovnem obsegu 60 KT, pogojev za napredovanje ni (študij traja eno leto).

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa.

Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

URL