| Ime kvalifikacije | Magister profesor poučevanja/magistrica profesorica poučevanjaDodaj v primerjalnik [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
1 leto
|
| Kreditne točke | 60 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- poznavanje in uporabo ustreznih metod raziskovanja in razvoja lastne prakse,
- raziskovanje in prenašanje spoznanj v praksi,
- prevzem odgovornosti za lasten poklicni razvoj in učenje z evalvacijo in refleksijo lastnega dela (izkustveno učenje, intervizija, supervizija),
- vzpostavljanje partnerskega odnosa z uporabniki in drugimi skupinami,
- razvijanje novega znanja in razumevanje področja,
- delovanje v skladu z etičnimi normami in poklicnim kodeksom,
- sodelovanje v interdisciplinarnem timu in komuniciranje z vsemi vključenimi subjekti v vzgojno-izobraževalnem procesu (otroki, mladostniki, starši in strokovnimi delavci),
- reflektiranje in evalvacijo obstoječe vzgojno-izobraževalne prakse ter prepoznavanje neizkoriščenih možnosti za dvig njene kakovosti,
- razvijanje višjih kognitivnih veščin, povezanih z ustvarjanjem novega znanja,
- vodenje in organizacijo,
(predmetnospecifične kompetence)
- poznavanje, razumevanje in uporabo različnih likovnih gramatik,
- samostojno načrtovanje in realizacijo lastnih oblikovalnih strategij,
- poznavanje vsebin sodobnih konceptov teorije umetnosti in njihovo pedagoško aplikacijo,
- ustvarjalno apliciranje lastnih likovnih konceptov v učno prakso,
- uporabo različnih didaktičnih pristopov pri vodenih obiskih likovnih institucij in prireditev,
- vključevanje relevantnih likovno pedagoških vsebin v proučevanje interdisciplinarnih pedagoških problemov,
- strokovno pisno poročanje o lastnih in tujih likovnopedagoških izkušnjah,
- avtonomno izbiranje likovnih metod in oblik dela za likovno terapevtsko prakso,
- samostojno uporabo znanja, veščin in tehnik IKT in ustvarjalno uporabo pri likovnopedagoškem in raziskovalnem delu,
- odkrivanje problemov v likovnopedagoški praksi in izvajanje raziskav s kvalitativnimi in kvantitativnimi metodami raziskovanja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za kandidate, ki opravljajo program kot redni študij in v osnovnem obsegu 60 KT ECTS, pogojev za napredovanje ni (študij traja eno leto). Kandidatom, ki opravljajo program kot izredni študij, se pogoje za napredovanje določi tako, da se upošteva celotni obseg obveznosti (vse predvidene kreditne točke), opredeljenih za posamezno leto študija (najmanj 30 in največ 45 KT ).
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Za dokončanje študija mora kandidat zbrati vse predvidene kreditne točke iz vseh ustreznih delov programa.
