Ime kvalifikacije Magister profesor poljščine in …/magistrica profesorica poljščine in …Dodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen prvostopenjski univerzitetni študijski program Polonistika (bolonjski triletni program) ali
  • zaključen drug prvostopenjski univerzitetni program sorodne smeri, ovrednoten s 180 ECTS ali
  • zaključen kateri koli od drugih prvostopenjskih univerzitetnih študijskih programov z ustreznih strokovnih področij (jezikoslovje, družboslovje, humanistika) ali
  • zaključen kateri koli od drugih prvostopenjskih univerzitetnih študijskih programov z drugih strokovnih področij ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program po starem programu z drugih strokovnih področij.
Kandidati iz alineje 2–5 opravijo do 60 KT dodatnih obveznosti, ki se določijo individualno iz nabora predmetov prve stopnje.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
  • analitično in sintetično ter logično in kritično razmišljanje,
  • kritično branje, vrednotenje in interpretacijo raznovrstnih besedil,
  • strokovno in koherentno izražanje tako v pisni kot ustni obliki,
  • izvajanje samostojnih raziskav in inovativno uporabo znanstvenih metod,
  • prenašanje znanja v prakso,
  • stalno izpopolnjevanje in nadgrajevanje znanja,
  • poznavanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije,
  • preoblikovanje in posredovanje strokovno-predmetnih vsebin na učencu razumljiv način,
  • obvladanje principov raziskovanja na pedagoškem področju in njihovo uporabo pri izboljševanju učenja in poučevanja,
  • spodbujanje aktivnega, neodvisnega in sodelovalnega učenja pri učencih,
  • ustrezno uporabo različnih načinov spremljanja, preverjanja in ocenjevanja napredka učencev,
  • učinkovito komuniciranje z učenci in razvijanje pozitivnih odnosov z njimi,
  • prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami, prilagajanje dela njihovim zmožnostim in sodelovanje z ustreznimi strokovnjaki,
  • spodbujanje pozitivnih vrednot, stališč in vedenja,
  • načrtovanje, spremljanje, vrednotenje in uravnavanje lastnega profesionalnega razvoja.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent mora za napredovanje v višji letnik opraviti študijske obveznosti v tolikšnem obsegu, da doseže 90 odstotkov KT, predpisanih s predmetnikom (54 od 60 KT) za posamezni letnik.
Za dokončanje študijskega programa mora študent opraviti vse študijske obveznosti, kot jih določajo študijski program in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 60 KT. Ker gre za dvopredmetni študijski program, mora študent za dokončanje celotnega študija opraviti tudi vse obveznosti pri drugi disciplini, v skupnem obsegu 60 KT, skupaj torej 120 KT.

Študent mora za napredovanje v višji letnik opraviti študijske obveznosti v tolikšnem obsegu, da doseže 90 odstotkov KT, predpisanih s predmetnikom (54 od 60 KT) za posamezni letnik.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Za dokončanje študijskega programa mora študent opraviti vse študijske obveznosti, kot jih določajo študijski program in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 60 KT. Ker gre za dvopredmetni študijski program, mora študent za dokončanje celotnega študija opraviti tudi vse obveznosti pri drugi disciplini, v skupnem obsegu 60 KT, skupaj torej 120 KT.

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

URL