Ime kvalifikacije Magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen študijski program 1. stopnje z ustreznega strokovnega področja: (14) izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev ali
  • zaključen študijski program 1. stopnje z vseh drugih strokovnih področij; kandidat mora pred vpisom opraviti obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija, v obsegu 23 ECTS ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program »Vzgojitelj predšolskih otrok«, sprejet pred 11. 6. 2004 ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z vseh drugih strokovnih področij; kandidat mora pred vpisom opraviti obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija, v obsegu 23 ECTS ali
  • zaključen univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznih področij (14 - izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev); kandidatu se ob vpisu prizna praviloma 60 ECTS ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004 ter specialistični študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznega strokovnega področja (14 - izobraževalne vede in izobraževanje učiteljev); kandidatu se ob vpisu prizna praviloma 60 ECTS.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževalne znanosti
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • uporabo teoretičnih in drugih znanj v kompleksnih, nepredvidljivih in raznovrstnih okoliščinah,
  • povezovanje teorije in prakse,
  • evalviranje lastne prakse in snovanje novih teoretskih konceptov,
  • načrtovanje in izvajanje raziskovalnega dela ob sposobnosti iskanja in ustvarjanja novih virov znanja,
  • strokovno kritičnost, odgovornost in iniciativnost,
  • vodenje organizacij s področja vzgoje in izobraževanja,
  • sodelovanje z delovnim in družbenim okoljem ter organiziranje timskega dela,
  • načrtovanje in vzdrževanje vseživljenjskega učenja,
  • etično refleksijo ter vzpostavljanje standardov profesionalne etike,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov,
  • samostojno načrtovanje raziskovalnih postopkov in vodenje raziskovalnih projektov,
  • poglobljeno poznavanje didaktičnih, pedagoških in pedagoško psiholoških teoretskih konceptov ter njihovo aplikacijo v praksi,
  • načrtovanje, izvajanje in evalviranje pedagoških ukrepov,
  • učinkovito pedagoško komuniciranje s posamezniki in skupinami,
  • obvladovanje teoretskih konceptov ter programskih izhodišč šolskega svetovalnega dela,
  • poglobljeno razumevanje in poznavanje strategij dela z marginaliziranimi skupinami,
  • poglobljeno razumevanje in kritično vrednotenje širšega družbenega in ekonomskega okvira vzgojno izobraževalne dejavnosti,
  • sodelovanje pri posodabljanju in razvijanju šolskih kurikulumov ter vključevanje v razvojno raziskovalne dejavnosti, ki se organizirajo na šolski, lokalni, državni in mednarodni ravni,
  • uporabo pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Študent mora za napredovanje v 2. letnik zbrati najmanj 48 ECTS iz predmetnika enopredmetnega študijskega programa.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 120 ECTS.

Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

URL