Ime kvalifikacije Magister profesor instrumentalne in pevske pedagogike/magistrica profesorica instrumentalne in pevske pedagogikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen prvostopenjski program Glasbena umetnost na Akademiji za glasbo v Ljubljani (na posamezno smer lahko vpiše, kdor je končal enako smer) ali enaka ali sorodna smer na enakem ali sorodnem prvostopenjskem študijskem programu na drugi visokošolski ustanovi; pogoj za vpis za vse kandidate je tudi uspešno opravljen sprejemni izpit ali
  • zaključen katerikoli študijski program prve bolonjske stopnje, uspešno opravljen sprejemni izpit ter opravljene manjkajoče študijske obveznosti iz prvostopenjskega študijskega programa Glasbena umetnost.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • zbiranje, analizo in sintezo informacij,
  • kritično razvijanje novih idej in argumentov (ustvarjalnost),
  • samo-motiviranje in samo-vodenje,
  • samostojno načrtovanje in delo,
  • dinamično poslušanje (dvosmernost pretoka informacij),
  • ustvarjalno mišljenje,
  • uporabo znanja v praksi,
  • učinkovito uporabo domišljije in intuicije,
  • fleksibilno razmišljanje v različnih okoliščinah,
  • čustveno razumevanje,
  • izražanje misli in čustev,
  • tankočutnost v razlikovanju med čustveno in racionalno inteligenco,
  • samozavedanje in samoodločanje,
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov,
  • kritično samo-zavednost,
  • konstruktivno uporabo kritičnih sposobnosti pri komunikaciji,
  • odzivanje na socialne, umetniške ali etične probleme povezane s svojim delom,
  • samokritiko, kritiko, skupinsko komunikacijo in sporazumevanje,
  • racionalno in čustveno analizo,
  • sintezo in oblikovanje celovitih sodb,
  • pisno in ustno komuniciranje,
  • izražanje
  • organizacijo dela v skupini in vodenje skupinskega dela,
  • umetniško raziskovanje,
(predmetnospecifične kompetence)
  • poglobljeno umetniško izražanje na glasbenem področju svoje smeri,
  • poglobljeno artikulacijo glasbene domišljije,
  • razumevanje glasbenih vsebin in oblik,
  • obvladovanje umetniške interpretacije na področju svoje smeri,
  • razumevanje vzročno-posledičnih procesov s področja tehnike svoje smeri,
  • poznavanje in uporabo stilne interpretacije vseh obdobij od renesanse dalje,
  • poglobljeno poznavanje in samostojno uporabo procesov študija različnih umetniških del,
  • poznavanje in uporabo priprave umetniških nastopov,
  • orientacijo v slovenski in svetovni glasbeni zgodovini in literaturi,
  • vrednotenje glasbeno-umetniškega izražanja,
  • posredovanje svojega glasbenega znanja strokovnemu in laičnemu občinstvu,
  • občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
  • poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika, znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
  • poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojnoizobraževalnega dela),
  • razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etničnih vprašanj,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo sodobne glasbeno-didaktične filozofije in uveljavljenih glasbeno-didaktičnih konceptov na svojem področju,
  • poglobljeno razumevanje in aplikativno uporabo splošnih kurikularnih teorij ter občih didaktičnih, pedagoško-andragoških in psiholoških znanj, sposobnosti in spretnosti v formalnih in neformalnih oblikah glasbenega izobraževanja na svojem področju,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikulumov za svojo smer za področje osnovnega in srednješolskega glasbenega šolstva,
  • interdisciplinarno povezovanje vsebin,
  • razvoj akcijskega raziskovanja na področju uporabe didaktičnih gradiv in glasbenega repertoarja,
  • pedagoško vodenje učencev, dijakov pri individualnem delu in vodenje majhnih skupin,
  • organiziranje aktivnega in samostojnega vadenja,
  • samostojno vrednotenje dosežkov učencev/dijakov na glasbenem področju svoje smeri,
  • prilagajanje glasbenih dejavnosti in učno vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno in kulturno različnost,
  • oblikovanje poklicne samopodobe bodočega učitelja kot dinamičnega in kreativnega zastopnika glasbe,
  • uzaveščanje estetske občutljivosti za kakovostno zvočno okolje,
  • poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno strokovnih znanj, sposobnosti in spretnosti s svojega področja, vezanega na smer,
  • uzaveščanje fenomena glasbe in njene raznolike manifestivnosti,
  • poglobljeno razumevanje glasbe v njenih umetniških, znanstvenih in tehničnih domenah,
  • uzaveščanje glasbenega jezika ob dinamični in kreativni uporabi glasbene teorije, zgodovine in reproduktivnih področij,
  • poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno-teoretičnih in oblikovnih znanj,
  • razvoj slušnih in glasbeno-bralnih veščin ter glasbenega spomina,
  • poznavanje, razumevanje svetovne in slovenske glasbene zgodovine,
  • poznavanje, razumevanje in vrednotenje glasbenih del iz svetovne in slovenske glasbene literature,
  • razvoj širokih možnosti funkcionalne uporabe reproduktivnih predmetov pri glasbenih dejavnostih v formalnem izobraževanju in drugih oblikah glasbenega udejstvovanja,
  • individualno in skupinsko muziciranje,
  • razvoj muzikalne samostojnosti,
  • uzaveščanje vrednot slovenske in svetovne glasbene kulture,
  • poznavanje, razumevanje in uporabo različnih metod evalvacije glasbenih dosežkov.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

V drugi letnik lahko napreduje, kdor je opravil vse obvezne predmete in obveznosti v obsegu 60 ECTS.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent mora za dokončanje študija opraviti vse obveznosti, kakor izhajajo iz študijskega programa (120 ECTS po predmetniku svoje smeri).

Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo

URL