| Ime kvalifikacije | Magister profesor instrumentalne in pevske pedagogike/magistrica profesorica instrumentalne in pevske pedagogikeDodaj v primerjalnik [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
| Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- zbiranje, analizo in sintezo informacij,
- kritično razvijanje novih idej in argumentov (ustvarjalnost),
- samo-motiviranje in samo-vodenje,
- samostojno načrtovanje in delo,
- dinamično poslušanje (dvosmernost pretoka informacij),
- ustvarjalno mišljenje,
- uporabo znanja v praksi,
- učinkovito uporabo domišljije in intuicije,
- fleksibilno razmišljanje v različnih okoliščinah,
- čustveno razumevanje,
- izražanje misli in čustev,
- tankočutnost v razlikovanju med čustveno in racionalno inteligenco,
- samozavedanje in samoodločanje,
- razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov,
- kritično samo-zavednost,
- konstruktivno uporabo kritičnih sposobnosti pri komunikaciji,
- odzivanje na socialne, umetniške ali etične probleme povezane s svojim delom,
- samokritiko, kritiko, skupinsko komunikacijo in sporazumevanje,
- racionalno in čustveno analizo,
- sintezo in oblikovanje celovitih sodb,
- pisno in ustno komuniciranje,
- izražanje
- organizacijo dela v skupini in vodenje skupinskega dela,
- umetniško raziskovanje,
- poglobljeno umetniško izražanje na glasbenem področju svoje smeri,
- poglobljeno artikulacijo glasbene domišljije,
- razumevanje glasbenih vsebin in oblik,
- obvladovanje umetniške interpretacije na področju svoje smeri,
- razumevanje vzročno-posledičnih procesov s področja tehnike svoje smeri,
- poznavanje in uporabo stilne interpretacije vseh obdobij od renesanse dalje,
- poglobljeno poznavanje in samostojno uporabo procesov študija različnih umetniških del,
- poznavanje in uporabo priprave umetniških nastopov,
- orientacijo v slovenski in svetovni glasbeni zgodovini in literaturi,
- vrednotenje glasbeno-umetniškega izražanja,
- posredovanje svojega glasbenega znanja strokovnemu in laičnemu občinstvu,
- občutljivost/odprtost za ljudi in socialne situacije,
- poznavanje in razumevanje razvojnih zakonitosti, razlik in potreb posameznika, znanje o vzgojnih in izobraževalnih konceptih, njihovih filozofskih in zgodovinskih temeljih,
- poznavanje in razumevanje institucionalnih okvirov dela (zahtev, zakonodaje, dokumentacijskih potreb, pravnih vidikov vzgojnoizobraževalnega dela),
- razumevanje individualnih vrednot in vrednostnih sistemov, obvladovanje profesionalno-etničnih vprašanj,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo sodobne glasbeno-didaktične filozofije in uveljavljenih glasbeno-didaktičnih konceptov na svojem področju,
- poglobljeno razumevanje in aplikativno uporabo splošnih kurikularnih teorij ter občih didaktičnih, pedagoško-andragoških in psiholoških znanj, sposobnosti in spretnosti v formalnih in neformalnih oblikah glasbenega izobraževanja na svojem področju,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo kurikulumov za svojo smer za področje osnovnega in srednješolskega glasbenega šolstva,
- interdisciplinarno povezovanje vsebin,
- razvoj akcijskega raziskovanja na področju uporabe didaktičnih gradiv in glasbenega repertoarja,
- pedagoško vodenje učencev, dijakov pri individualnem delu in vodenje majhnih skupin,
- organiziranje aktivnega in samostojnega vadenja,
- samostojno vrednotenje dosežkov učencev/dijakov na glasbenem področju svoje smeri,
- prilagajanje glasbenih dejavnosti in učno vzgojnih pristopov glede na individualno, socialno in kulturno različnost,
- oblikovanje poklicne samopodobe bodočega učitelja kot dinamičnega in kreativnega zastopnika glasbe,
- uzaveščanje estetske občutljivosti za kakovostno zvočno okolje,
- poglobljeno poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno strokovnih znanj, sposobnosti in spretnosti s svojega področja, vezanega na smer,
- uzaveščanje fenomena glasbe in njene raznolike manifestivnosti,
- poglobljeno razumevanje glasbe v njenih umetniških, znanstvenih in tehničnih domenah,
- uzaveščanje glasbenega jezika ob dinamični in kreativni uporabi glasbene teorije, zgodovine in reproduktivnih področij,
- poznavanje, razumevanje in uporabo glasbeno-teoretičnih in oblikovnih znanj,
- razvoj slušnih in glasbeno-bralnih veščin ter glasbenega spomina,
- poznavanje, razumevanje svetovne in slovenske glasbene zgodovine,
- poznavanje, razumevanje in vrednotenje glasbenih del iz svetovne in slovenske glasbene literature,
- razvoj širokih možnosti funkcionalne uporabe reproduktivnih predmetov pri glasbenih dejavnostih v formalnem izobraževanju in drugih oblikah glasbenega udejstvovanja,
- individualno in skupinsko muziciranje,
- razvoj muzikalne samostojnosti,
- uzaveščanje vrednot slovenske in svetovne glasbene kulture,
- poznavanje, razumevanje in uporabo različnih metod evalvacije glasbenih dosežkov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
V drugi letnik lahko napreduje, kdor je opravil vse obvezne predmete in obveznosti v obsegu 60 ECTS.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent mora za dokončanje študija opraviti vse obveznosti, kakor izhajajo iz študijskega programa (120 ECTS po predmetniku svoje smeri).