| Ime kvalifikacije | Magister profesor filozofije in …/magistrica profesorica filozofije in …Dodaj v primerjalnik [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
| Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
- poglobljeno kritično analiziranje, sintetiziranje in predvidevanje rešitev ter posledic,
- obvladovanje raziskovalnih metod, postopkov in procesov,
- kritično in samokritično presojo,
- uporabo znanja v praksi in izvirno, kreativno reševanje problemov,
- avtonomnost v strokovnem delu,
- razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti, posebej komunikacijo v mednarodnem okolju,
- etično razmišljanje in zavezanost profesionalni etiki,
- kooperativnost, delo v skupini (in v mednarodnem okolju),
- uporabo virov in njihovo ustrezno citiranje (harvardska metoda),
- poznavanje in razumevanje teorij in argumentacij pomembnejših mislecev iz njihovih del in zavedanje nekaterih interpretativnih kontroverz,
- uporabo historičnih doktrin za osvetljevanje sodobnih razprav,
- poznavanje osrednjih filozofskih problemov in dilem ter njihovih rešitev (teorij, načel, argumentov) v temeljnih disciplinah, kot so logika, epistemologija, ontologija,
- poznavanje osrednjih filozofskih problemov in dilem ter njihovih rešitev (teorij, načel, argumentov) v bolj praktičnih filozofskih disciplinah, kot so etika, politična filozofija, estetika itn.,
- razumevanje športa kot osnove zdravega načina življenja,
- identificiranje problemov, ki so v temelju različnih razprav,
- analiziranje struktur kompleksnih in kontroverznih problemov in razumevanje strategij za njihovo razreševanje,
- pazljivo branje in interpretiranje tekstov iz različnih tradicij z občutljivostjo za kontekst,
- rekonstruiranje in konstruiranje, razčlenjevanje in ocenjevanje filozofskih argumentov,
- uporabo filozofskih in znanstvenih metod: reševanje problemov, problematizacija, konceptualizacija, analiza pojmov, argumentacija, itn.,
- ustrezno razumevanje in uporabo filozofske terminologije,
- prepoznavanje prepričljivih strategij, ki sicer ne vzdržijo filozofske strogosti,
- obravnavo tujih stališč in ustrezno spreminjanje svojih,
- spoprijem z vsakodnevnimi problemi: skozi refleksijo, problematizacijo, iskanje skritih predpostavk in spregledanih implikacij, ipd.
- problematiziranje vsakdanjega doživljanja sveta in ga uporabiti kot iztočnico za filozofsko refleksijo,
- spodbujanje, vodenje in usmerjanje filozofske razprave in razmišljanja,
- pomagati učencem osvojiti temeljne filozofske pojme in kategorije,
- pri otrocih razvijati elemente kritičnega, filozofskega mišljenja.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za prehod v 2. letnik zbrati vsaj 25 ECTS na predlaganem študijskem programu, in ustrezno število ECTS, predvidenih na drugem študijskem programu.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent zaključi dvopredmetni študijski program, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti na obeh delih dvopredmetnega študijskega programa in tako skupno zbere najmanj 120 ECTS (po 60 ECTS na vsakem delu dvopredmetnega študijskega programa).