| Ime kvalifikacije | Magister profesor anglistike/magistrica profesorica anglistikeDodaj v primerjalnik [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
| Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
- poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij v pisni in ustni obliki in njihovo kritično vrednotenje,
- kompetentno prenašanje intra- in interdisciplinarnih znanj v prakso,
- samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
- kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
- prenašanje svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
- reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
- timsko reševanje problemov,
- organizaciji in vodenje strokovnih skupin,
- (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
- samostojno iskanje, interpretacijo in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
- strokovno in učinkovito uporabo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
- zagotavljanje kvalitete lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
- preoblikovanje in posredovanje strokovno-predmetnih vsebin na učencu razumljiv način,
- ustrezno povezovanje ciljev učnih načrtov, vsebin, načinov učenja in razvoja učencev pri uresničevanju šolskega kurikuluma,
- učinkovito načrtovanje, organiziranje in izvajanje učnih aktivnosti,
- obvladanje principov raziskovanja na pedagoškem področju ter njihovo uporabo pri izboljševanju učenja in poučevanja,
- spodbujanje aktivnega in neodvisnega učenja, ki učencem omogoča, da sami načrtujejo, spremljajo, vrednotijo in uravnavajo svoje učenje,
- spodbujanje sodelovalnega učenja, ki učencem omogoča razvoj socialnih veščin za uspešno sodelovanje v različnih heterogenih skupinah,
- ustrezno uporabo različnih načinov spremljanja, preverjanja in ocenjevanja napredka posameznega učenca v skladu s cilji ter dajanje konstruktivne povratne informacije,
- spremljanje in vrednotenje napredka učencev na področju usvajanja strategij učenja, učenja socialnih veščin, bralne in informacijske pismenosti,
- seznanjanje staršev in drugih odgovornih oseb o napredku učencev,
- učinkovito komuniciranje z učenci in razvijanje pozitivnih odnosov z njimi,
- oblikovanje spodbudnega učnega okolja in skupnosti učencev, v kateri se ceni različnost in v katerih se učenci počutijo sprejete, varne in samozavestne,
- oblikovanje jasnih pravil za vedenje in disciplino v razredu; pravila temeljijo na spoštovanju vseh udeležencev,
- uspešno soočanje z neprimernim vedenjem, agresivnostjo, konflikti in uporabo ustreznih strategij za njihovo reševanje,
- dajati vsem učencem enake možnosti in prilagajati delo njihovim individualnim posebnostim,
- prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami, njihovih močnih in šibkih področij, prilagajanje dela njihovim zmožnostim in po potrebi sodelovanje z ustreznimi strokovnjaki in ustanovami,
- razvijati pozitiven odnos do učencev, kazati spoštovanje do njihovega družbenega, kulturnega, jezikovnega, verskega izhodišča,
- pri svojem delu upoštevati etična načela in zakonska določila,
- kazati in spodbujati pozitivne vrednote, stališča in vedenje, ki ga pričakuje od učencev,
- učinkovito komuniciranje in sodelovanje s starši ter drugimi osebami, odgovornimi za učence,
- sodelovanje z drugimi učitelji in sodelavci na šoli,
- vključevanje in sodelovanje v različnih aktivnostih v ožjem in širšem okolju ter na področju izobraževanja,
- načrtovanje, spremljanje, vrednotenje in uravnavo lastnega profesionalnega razvoja,
- uporabo ustreznih metod za motiviranje učencev in razvijanje strategij, ki omogočajo vseživljenjsko učenje,
- spodbujanje prožnosti in vztrajnosti pri soočanju z novimi izzivi in nalogami ter sposobnostmi samovrednotenja pri učencih,
- uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri delu in razvijanje informacijske pismenosti pri učencih
- razvijanje komunikacijskih in socialnih veščin pri učencih,
(predmetnospecifične kompetence)
- delovanje v pedagoškem okolju,
- oblikovanje varnega in spodbudnega učnega okolja,
- poznavanje didaktičnih in splošnih pedagoških pristopov in znanj,
- spoštljivo sporazumevanje in svetovalno delo z učenci in njihovimi starši,
- prilagajanje obravnavane snovi potrebam učencev,
- presojo primerne ravni pouka izbrane snovi,
- ustrezen izbor različnih besedil za šolsko obravnavo,
- izbor dopolnilnih gradiv za pouk,
- razumevanje kulturnih pojavov v njihovi povezanosti z družbenim kontekstom,
- razreševanje strokovnih problemov,
- smiselno uporabo raziskovalnih metod,
- poznavanje procesov usvajanja tujega jezika,
- razumevanje vloge tujega jezika in različnih zvrsti jezika,
- povezovanje znanj s področja anglistike z drugimi humanističnimi področji.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v drugi letnik drugostopenjskega pedagoškega programa Anglistika mora študent opraviti obveznosti, predpisane s predmetnikom in učnimi načrti za 1. letnik v obsegu 60 KT.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Skupno število kreditnih točk, zahtevanih za dokončanje drugostopenjskega pedagoškega študija Anglistika, je 120. V sklopu 120 KT mora študent opraviti vse obveznosti, ki jih določajo učni načrti predmetov (93 KT) ter opraviti magistrski seminar z magistrskim delom (27 KT).