Ime kvalifikacije Magister profesor anglistike/magistrica profesorica anglistikeDodaj v primerjalnik [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji
  • Zaključen prvostopenjski univerzitetni študijski program Anglistika, ovrednoten s 180 KT ali
  • zaključen katerikoli od drugih prvostopenjskih univerzitetnih študijskih programov, ovrednotenih s 180 KT ali
  • zaključen prvostopenjski dvodisciplinarni univerzitetni študijski program, ovrednoten z 240 KT ali
  • zaključen visokošolski strokovni študijski program po starem programu.
ISCED področje ISCED področje
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
ISCED podpodročje isced podpodročje izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
  • logično in abstraktno analiziranje, sintetiziranje in vrednotenje,
  • poglobljeno izražanje znanj z obeh strokovnih področij v pisni in ustni obliki in njihovo kritično vrednotenje,
  • kompetentno prenašanje intra- in interdisciplinarnih znanj v prakso,
  • samostojno poglabljanje in izpopolnjevanje ter povezovanje pridobljenih znanj in usposobljenosti z različnimi strokovnimi področji,
  • kontekstualiziranje in samostojno nadgrajevanje informacij,
  • prenašanje svojih znanj in sposobnosti na druga problemska področja (sposobnost transferja),
  • reševanje problemov, konfliktnih situacij in delovnih nalog intra- in interdisciplinarno,
  • timsko reševanje problemov,
  • organizaciji in vodenje strokovnih skupin,
  • (samo)evalvacijo in (samo)ocenjevanje ter kritično in celostno razmišljanje,
  • samostojno iskanje, interpretacijo in uporabo novih virov znanja na strokovnih in znanstvenih področjih,
  • strokovno in učinkovito uporabo IKT  pri iskanju, izbiranju, obdelavi, predstavitvi in posredovanju informacij,
  • zagotavljanje kvalitete lastnega dela ter zviševanje standardov kakovosti v delovnem okolju,
  • preoblikovanje in posredovanje strokovno-predmetnih vsebin na učencu razumljiv način,  
  • ustrezno povezovanje ciljev učnih načrtov, vsebin, načinov učenja in razvoja učencev pri uresničevanju šolskega kurikuluma,
  • učinkovito načrtovanje, organiziranje in izvajanje učnih aktivnosti,
  • obvladanje principov raziskovanja na pedagoškem področju ter njihovo uporabo pri izboljševanju učenja in poučevanja,
  • spodbujanje aktivnega in neodvisnega učenja, ki učencem omogoča, da sami načrtujejo, spremljajo, vrednotijo in uravnavajo svoje učenje,
  • spodbujanje sodelovalnega učenja, ki učencem omogoča razvoj socialnih veščin za uspešno sodelovanje v različnih heterogenih skupinah,
  • ustrezno uporabo različnih načinov spremljanja, preverjanja in ocenjevanja napredka posameznega učenca v skladu s cilji ter dajanje konstruktivne povratne informacije,
  • spremljanje in vrednotenje napredka učencev na področju usvajanja strategij učenja, učenja socialnih veščin, bralne in informacijske pismenosti,
  • seznanjanje staršev in drugih odgovornih oseb o napredku učencev,
  • učinkovito komuniciranje z učenci in razvijanje pozitivnih odnosov z njimi,
  • oblikovanje spodbudnega učnega okolja in skupnosti učencev, v kateri se ceni različnost in v katerih se učenci počutijo sprejete, varne in samozavestne,
  • oblikovanje jasnih pravil za vedenje in disciplino v razredu; pravila temeljijo na spoštovanju vseh udeležencev,
  • uspešno soočanje z neprimernim vedenjem, agresivnostjo, konflikti in uporabo ustreznih strategij za njihovo reševanje,
  • dajati vsem učencem enake možnosti in prilagajati delo njihovim individualnim posebnostim,
  • prepoznavanje učencev s posebnimi potrebami, njihovih močnih in šibkih področij, prilagajanje dela njihovim zmožnostim in po potrebi sodelovanje z ustreznimi strokovnjaki in ustanovami,
  • razvijati pozitiven odnos do učencev, kazati spoštovanje do njihovega družbenega, kulturnega, jezikovnega, verskega izhodišča,
  • pri svojem delu upoštevati etična načela in zakonska določila,
  • kazati in spodbujati pozitivne vrednote, stališča in vedenje, ki ga pričakuje od učencev,
  • učinkovito komuniciranje in sodelovanje s starši ter drugimi osebami, odgovornimi za učence,
  • sodelovanje z drugimi učitelji in sodelavci na šoli,
  • vključevanje in sodelovanje v različnih aktivnostih v ožjem in širšem okolju ter na področju izobraževanja,
  • načrtovanje, spremljanje, vrednotenje in uravnavo lastnega profesionalnega razvoja,
  • uporabo ustreznih metod za motiviranje učencev in razvijanje strategij, ki omogočajo vseživljenjsko učenje,
  • spodbujanje prožnosti in vztrajnosti pri soočanju z novimi izzivi in nalogami ter sposobnostmi samovrednotenja pri učencih,
  • uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije pri delu in razvijanje informacijske pismenosti pri učencih
  • razvijanje komunikacijskih in socialnih veščin pri učencih,
(predmetnospecifične kompetence)
  • delovanje v pedagoškem okolju,
  • oblikovanje varnega in spodbudnega učnega okolja,
  • poznavanje didaktičnih in splošnih pedagoških pristopov in znanj,
  • spoštljivo sporazumevanje in svetovalno delo z učenci in njihovimi starši,
  • prilagajanje obravnavane snovi potrebam učencev,
  • presojo primerne ravni pouka izbrane snovi,
  • ustrezen izbor različnih besedil za šolsko obravnavo,
  • izbor dopolnilnih gradiv za pouk,
  • razumevanje kulturnih pojavov v njihovi povezanosti z družbenim kontekstom,
  • razreševanje strokovnih problemov,
  • smiselno uporabo raziskovalnih metod,
  • poznavanje procesov usvajanja tujega jezika,
  • razumevanje vloge tujega jezika in različnih zvrsti jezika,
  • povezovanje znanj s področja anglistike z drugimi humanističnimi področji.

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

 

Za napredovanje v drugi letnik drugostopenjskega pedagoškega programa Anglistika mora študent opraviti obveznosti, predpisane s predmetnikom in učnimi načrti za 1. letnik v obsegu 60 KT.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Skupno število kreditnih točk, zahtevanih za dokončanje drugostopenjskega pedagoškega študija Anglistika, je 120. V sklopu 120 KT mora študent opraviti vse obveznosti, ki jih določajo učni načrti predmetov (93 KT) ter opraviti magistrski seminar z magistrskim delom (27 KT).

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

URL