Ime kvalifikacije | Diplomirani umetnostni zgodovinar (un) in …/diplomirana umetnostna zgodovinarka (un) in …Dodaj v primerjalnik [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma prve stopnje (UN) |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Visokošolsko univerzitetno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
3 leta
|
Kreditne točke | 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Umetnost in humanistika
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 7 |
- logično, abstraktno, analitično in sintetično razmišljanje,
- sodelovanje pri reševanju strokovnih vprašanj,
- poznavanje temeljnih raziskovalnih metod, ki jih tvorno prenaša z enega področja na drugega,
- povezovanje pridobljenih znanj med obema strokama in z različnimi drugimi področji,
- prenašanje svojih znanj na druga problemska področja (sposobnost transferja) ter njihovo interdisciplinarno reševanje,
- fleksibilnost pri opredeljevanju in reševanju konkretnih vprašanj,
- bolj celovit pristop k evidentiranju problemov in njihovem reševanju,
- uporabo dveh različnih strokovnih diskurzov, ki mu omogočata jasnejšo argumentacijo,
- komuniciranje, ki izhaja iz razumevanja dveh pogledov in omogoča uspešno vključevanje v timsko delo,
- dvojno kontekstualiziranje informacij,
- kompetentno odzivanje in prilagajanje na nove izzive in/ali njihovo modificiranje,
- zavezanost profesionalni etiki ter razvijanje refleksije o njej tudi v širšem družbenem kontekstu,
- zbiranje bibliografskih in drugih podatkov iz baz in drugih virov,
- uporabo IKT pri iskanju, izbiranju, obdelavi in predstavitvi informacij,
- sodelovanje pri ocenjevanju in zagotavljanju kakovosti lastnega dela,
- oblikovanje in sooblikovanje učinkovitih medčloveških odnosov,
- stalno izpopolnjevanje že pridobljenega znanja in pripravljenost za tako nadgradnjo,
- zbiranje in uporabo podatkov,
- analizo in sintezo,
- uporabo osvojenega znanja v praksi,
- komunikacijo osvojenega znanja v koherentni obliki,
- umeščanje novih informacij in interpretacij v kontekst,
- etično samorefleksijo in zavezanost k profesionalni etiki,
- poznavanje osnov in zgodovine umetnostne zgodovine,
- kritični, racionalni pogled na preteklost,
- razumevanje dogodkov, procesov, sprememb in kontinuitet v diahronični perspektivi,
- razumevanje vpetosti umetnostnih dogajanj v zgodovino,
- zavest o spreminjanju zgodovinskih interesov, kategorij in problemov, ki se odražajo v likovni umetnosti.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Za napredovanje v 2. letnik mora študent v celoti opraviti vse obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za 1. letnik, v skupnem obsegu 60 KT, za napredovanje v 3. letnik pa mora v celoti opraviti vse študijske obveznosti, predpisane s predmetnikom in posameznimi učnimi načrti za 2. letnik, v skupnem obsegu 60 KT, torej skupaj za 1. in 2. letnik 120 KT.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Za dokončanje študija mora študent opraviti vse obveznosti, ki jih določajo študijski program in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 90 KT. Celotni študij pa se zaključi šele potem, ko je študent na obeh izbranih disciplinah opravil vse obveznosti, ki jih določata študijska programa in učni načrti posameznih predmetov, v skupnem obsegu 180 KT.