Ime kvalifikacije Magister komunikologije/magistrica komunikologijeOdstrani iz primerjalnika [1]
Tip kvalifikacije Diploma druge stopnje
Vrsta kvalifikacije Izobrazba
Vrsta izobraževanja Magistrsko izobraževanje
Trajanje izobraževanja
2 leti
Kreditne točke 120 kreditnih točk
Vstopni pogoji

V magistrski študijski program Komunikologija – Medijske in komunikacije študije se lahko vpiše, kdor je končal: 

  • študijski program najmanj prve stopnje, ovrednoten z najmanj 180 kreditnimi točkami, s strokovnih področij: družbene vede, novinarstvo in informiranje, humanistične vede, ali enakovreden študijski program, pridobljen po dosedanjih predpisih v RS ali tujini; 
  • študijski program najmanj prve stopnje, ovrednoten z najmanj 180 kreditnimi točkami, z drugih strokovnih področij, če je pred vpisom opravil študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija ali enakovreden študijski program, pridobljen po dosedanjih predpisih v RS ali tujini. Te obveznosti določi prodekan za študijsko področje in obsegajo od 10 do največ 60 kreditnih točk.

 

ISCED področje ISCED področje
Družbene vede, novinarstvo in informacijska znanost
ISCED podpodročje isced podpodročje novinarstvo in medijske študije
Raven kvalifikacije

SOK 8
EOK 7
Druga stopnja

Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:

Splošne kompetence:

  • ustna in pisna komunikacija v maternem jeziku, 
  • sposobnost sodelovanja v interdisciplinarni skupini, 
  • razumevanje raznolikosti in multikulturnosti, 
  • osnovno poznavanje študijskega področja, 
  • zmožnost analize in sinteze, 
  • zmožnost uporabe znanja v praksi, 
  • zmožnost oblikovanja novih zamisli (ustvarjalnost), 
  • zmožnost prilagajanja novim situacijam, 
  • zmožnost biti kritičen in samokritičen, 
  • odločanje v kompleksnih situacijah in pod časovnim pritiskom, 
  • medosebne spretnosti, 
  • raziskovalne spretnosti.

Predmetno-specifične kompetence:

  • Razumevanje in definiranje ključnih intelektualnih tradicij znotraj polja medijskih in komunikacijskih študij 
  • Razumevanje ključnih konceptov, ki oblikujejo sodobne debate o medijih in komuniciranju 
  • Razumevanje, kako se ključne debate znotraj proučevanja komuniciranja povezujejo z drugimi disciplinami 
  • Razumevanje vloge medijev pri oblikovanju zgodovinske in trenutne izkušnje 
  • Sposobnost kritičnega razmišljanja o medijih in komuniciranju 
  • Sposobnost samorefleksije in refleksije lastnih izdelkov 
  • Sposobnost konceptualizirati in metodološko izvesti lastno raziskavo

Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).

Napredovanje v višji letnik je mogoče z opravljenimi vsaj 54 kreditnimi točkami tekočega letnika (brez posebne prošnje). V primeru izjemnih okoliščin (določenih v Statutu UL), pa se lahko na podlagi odobrene prošnje, vpišejo v višji letnik tudi tisti študentje, ki so opravili vsaj 48 kreditnih točk tekočega letnika.

Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)

Študent zaključi študij, ko opravi vse predpisane obveznosti v obsegu 120 kreditnih točk iz predmetnika oz. priznanih obveznosti.

 

Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede

URL