Ime kvalifikacije | Diplomant turizma (vs)/diplomantka turizma (vs)Odstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma prve stopnje (VS) |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Visokošolsko strokovno izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
3 leta
|
Kreditne točke | 180 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
|
ISCED področje |
Transport, varnost, gostinstvo in turizem, osebne storitve
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 7 |
Splošne kompetence:
- zaznavanje, evidentiranje, analiziranje in sintetiziranje problemov na konkretnih delovnih nalogah v turističnih podjetjih, organizacijah in ožjih ali širših turističnih destinacijah,
- obvladovanje raziskovanja na ravni opravljanja operativnih nalog, ki zagotavlja povečan učinek opravljene naloge,
- razvoj kritične in samokritične presoje,
- ugotavljanje napak v storitvah in odpravljanja le-teh,
- uporabo pridobljenega znanja v svoji delovni praksi,
- razvoj komunikacijskih sposobnosti in spretnosti pri delu s strankami,
- timsko delo ali delo v skupini,
- stalno razvijanje veščin pri opravljanju nalog,
Predmetnospecifične kompetence:
- razumevanje pomena pojma turizem kot sociološkega in ekonomskega fenomena,
- pridobivanje splošnega znanja o turizmu kot posebni storitveni dejavnosti,
- spoznavanje najpomembnejše turistične regije doma in po svetu,
- razumevanje temeljne kategorije gospodarjenja in ekonomike podjetja,
- razumevanje osnovnih načel načrtovanja, upravljanja in managementa turistične destinacije in turističnih struktur,
- seznanjanje s pojmom človeški viri, racionalno ravnanje in upravljanje z njimi,
- načrtovanje in oblikovanje celotne strategije trženjskega komuniciranja,
- obvladovanje temeljnih zakonitosti in veščin komuniciranja v turizmu,
- spoznavanje in razvijanje komunikativne kompetence v tujem jeziku, poglabljanje jezikovnega znanja in terminologije s področja turizma,
- spoznavanje osnovnih teorij s področja prava v turizmu,
- spoznavanje osnovnih informacijskih tehnologij ter specifik informacijskih rešitev v turizmu,
- seznanjanje z različnimi oblikami prireditev, ločevanjem poslanstva in namena le-tega, spoznavanje trendov in vloge novih medijev pri različnih vrstah prireditev,
- spoznavanje pomena varovanja v sodobnem turističnem okolju,
- poznavanje poslovanja hotela in sprejemanje odločitev v zvezi z organizacijo dela v hotelu,
- poznavanje osnovnih pojmov s področja logističnih procesov v turizmu,
- poznavanje temeljnih organizacijskih in pravnih značilnosti slovenskega turizma,
- poznavanje osnov in temeljnih subjektov potovalne dejavnosti,
- poznavanje koncepta, procesa in vsebine marketinga v turistični organizaciji.
Študent lahko napreduje v 2. letnik, če z opravljenimi obveznostmi 1. letnika zbere najmanj 48 ECTS, pri čemer mora obvezno opraviti vse obveznosti pri naslednjih učnih enotah: Osnove turizma, Ekonomika podjetja, Statistika in poslovna matematika. Pogoji za napredovanje v 3. letnik so opravljene vse obveznosti prvega letnika in 48 ECTS iz drugega letnika. Študent mora obvezno opraviti obveznosti pri naslednjih učnih enotah: Potovalna dejavnost, Destinacijski management.
Magistrski študijski programi 2. stopnje (SOK: raven 8)
Študent uspešno zaključi študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 180 ECTS.
Univerza v Mariboru, Fakulteta za turizem v Brežicah
URL