Ime kvalifikacije | Magister inženir strojništva/magistrica inženirka strojništvaOdstrani iz primerjalnika [1] |
---|---|
Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
Vstopni pogoji |
V prvi letnik se lahko vpiše, kdor je končal:
|
ISCED področje |
Tehnika, proizvodne tehnologije in gradbeništvo
|
ISCED podpodročje | |
Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je zmožen/zmožna:
(splošne kompetence)
- individualnega ustvarjalnega mišljenja,
- reševanja konkretnih delovnih problemov,
- celovito kritično mišljenje, sposobnost analize, sinteze in predvidevanje rešitev s področja tehniških ved in proizvodnih tehnologij (interdisciplinarnost),
- poznavanja in uporabe raziskovalnih metod, postopkov, procesov in tehnologije,
- kreativne uporabe znanja v tehniškem in tehnološkem proizvodnem okolju,
- poznavanja in razumevanja procesov v tehniškem in tehnološkem proizvodnem okolju ter usposobljenost za njihovo analizo, sintezo in predvidevanje rešitev oz. posledic,
- za prepoznavanje potreb po spremembah in uvajanje inovacij v tehniškem in tehnološkem okolju,
- avtonomnosti in odgovornost pri odločanju,
- za komuniciranje v domačem in mednarodnem okolju,
- zavezanosti profesionalni etiki,
- predstavitve pridobljenega znanja in raziskovalnih dognanj,
- ozaveščenosti o nujnosti lastnega izpopolnjevanja, dopolnjevanja poglabljanja in posodabljanja znanja, to je iskanja novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju.
(predmetno specifične kompetence)
- poznavanja in razumevanja osnovnih fizikalnih in matematičnih zakonitosti, ki so lastne vsem področjem tehnike,
- obvladovanja izbranih orodij matematike za reševanje problemov v tehniki,
- uporabe metod kritične analize in razvoja teorij,
- reševanja konkretnih delovnihproblemov z uporabo znanstvenih metod in postopkov,
- konstruiranja, načrtovanja, modeliranja, optimiranja, ovrednotenja upravljanja in izdelave tehnološko zahtevnih izdelkov in sistemov,
- usvajanje novih tehnoloških postopkov in procesov,
- hitrega prenosa domačih ali tujih znanstveno raziskovalnih dosežkov v prakso,
- uporabe informacijske in komunikacijske tehnologije ter sistemov kot vira informacij, komunikacijskega sredstva, kot orodja pri raziskovalnem delu in kot delovnega sredstva,
- poglobljenega poznavanja in razumevanja organizacij in procesov v sodobnem tehnološkem okolju,
- strateškega vodenja, upravljanje in razvoja najzahtevnejših delovnih sistemov,
- razumevanja vrednot in vrednostnih sistemov ter profesionalno-etičnih načel,
- proaktivnega odnosa do interesnih skupin (partnerjev, dobaviteljev, kupcev, konkurence idr.),
- preverjanja in ocenjevanja dosežkov zaposlenih ter oblikovanje povratnih informacij,
- poznavanja in razumevanja teoretičnih osnov in principov svetovalnega dela.
Znanje študentov se ocenjuje z vajami, s seminarskimi nalogami, lahko pa tudi z izdelki, nastopi, s projektnimi deli, storitvami in drugače ter z izpiti. Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent lahko napreduje v drugi letnik, če opravi študijske obveznosti prvega letnika v obsegu najmanj 46 KT.
Doktorski študijski program 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študij konča, kdor opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 120 ECTS.