| Ime kvalifikacije | Magister profesor pedagogike/magistrica profesorica pedagogikeOdstrani iz primerjalnika [1] |
|---|---|
| Tip kvalifikacije | Diploma druge stopnje |
| Vrsta kvalifikacije | Izobrazba |
| Vrsta izobraževanja | Magistrsko izobraževanje |
| Trajanje izobraževanja |
2 leti
|
| Kreditne točke | 120 kreditnih točk |
| Vstopni pogoji |
|
| ISCED področje |
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
|
| ISCED podpodročje | |
| Raven kvalifikacije |
SOK 8 |
Imetnik/imetnica kvalifikacije je usposobljen/-a za:
(splošne kompetence)
- uporabo teoretičnih in drugih znanj v kompleksnih, nepredvidljivih in raznovrstnih okoliščinah,
- povezovanje teorije in prakse,
- evalviranje lastne prakse in snovanje novih teoretskih konceptov,
- načrtovanje in izvajanje raziskovalnega dela ob sposobnosti iskanja in ustvarjanja novih virov znanja,
- strokovno kritičnost, odgovornost in iniciativnost,
- vodenje organizacij s področja vzgoje in izobraževanja,
- sodelovanje z delovnim in družbenim okoljem ter organiziranje timskega dela,
- načrtovanje in vzdrževanje vseživljenjskega učenja,
- etično refleksijo ter vzpostavljanje standardov profesionalne etike,
(predmetnospecifične kompetence)
- poglobljeno poznavanje in razumevanje položaja pedagogike kot znanstvene discipline ter njenih temeljnih konceptov,
- samostojno načrtovanje raziskovalnih postopkov in vodenje raziskovalnih projektov,
- poglobljeno poznavanje didaktičnih, pedagoških in pedagoško psiholoških teoretskih konceptov ter njihovo aplikacijo v praksi,
- načrtovanje, izvajanje in evalviranje pedagoških ukrepov,
- učinkovito pedagoško komuniciranje s posamezniki in skupinami,
- obvladovanje teoretskih konceptov ter programskih izhodišč šolskega svetovalnega dela,
- poglobljeno razumevanje in poznavanje strategij dela z marginaliziranimi skupinami,
- poglobljeno razumevanje in kritično vrednotenje širšega družbenega in ekonomskega okvira vzgojno izobraževalne dejavnosti,
- sodelovanje pri posodabljanju in razvijanju šolskih kurikulumov ter vključevanje v razvojno raziskovalne dejavnosti, ki se organizirajo na šolski, lokalni, državni in mednarodni ravni,
- uporabo pedagoških teorij pri razreševanju konkretnih delovnih problemov.
Uspeh na izpitu se ocenjuje z ocenami: 10 (odlično); 9 (prav dobro: nadpovprečno znanje, vendar z nekaj napakami); 8 (prav dobro: solidni rezultati); 7 (dobro); 6 (zadostno: znanje ustreza minimalnim kriterijem); 5–1 (nezadostno). Kandidat uspešno opravi izpit, če dobi oceno od zadostno (6) do odlično (10).
Študent mora za napredovanje v 2. letnik zbrati najmanj 48 ECTS iz predmetnika enopredmetnega študijskega programa.
Doktorski študijski programi 3. stopnje (SOK, raven 10)
Študent konča študij, ko opravi vse s študijskim programom predpisane obveznosti in tako zbere najmanj 120 ECTS.
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
URL
